AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Prøver du da å begrense eller forandre deg eller får du bare ennå mer lyst til å være nettopp deg som om det går en faen gjennom deg at nå skal du hvertfall gjøre mer av det du faktisk liker? F.eks hvis du trener mye og du får kritikk for det eller hvis du poster mye på Facebook og får kritikk for det. Bare eksempler, men dere skjønner hvor jeg vil hen. Hvordan reagerer du? Jeg personlig blir nok litt trassig at da skal jeg hvertfall gjøre mer av det jeg liker. Så lenge jeg ikke sårer noen selvfølgelig så gidder jeg ikke begrense meg, det får heller motsatt effekt Anonymkode: 7fb1a...324
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg tar til meg tilbakemeldinger av mennesker som står meg veldig nær og som jeg kjenner godt og ikke har noen grunn til å "hate", være misunnelig eller ville meg vondt. Ellers ignorerer jeg det stort sett hvis folk har sterke meninger om ting som egentlig ikke berører dem på noen måte. Da er det ofte noen komplekser som ligger i bunn. Anonymkode: ce7bf...28f 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg driter en lang marsj i hva folk tenker om meg.
Gjest Naturbarn1 Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Kunne ikke brydd meg mindre. De som står meg nær Lar meg leve livet slik jeg selv ønsker. Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1
Gjest Sjørøveren Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg gir faen og lever sånn jeg vil og gjør det jeg liker.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg er veganer, så det er livet mitt. For min del har jeg begynt å trekke meg mer unna mennesker og prøver unngå å spise med dem, der er alltid minst en person som skal mase om jeg må spise "ordentlig" mat, at jeg må slutte tro jeg er så spesiell osv. Ikke at jeg var så veldig sosialt menneske fra før av, men det har nok økt distansen min til andre mennesker mer. Man blir ganske apatisk til samvær når menneskers dårlige sider trer så tydelig frem. Jeg er allerede ganske god på å se tvers gjennom mennesker og se hvor smålige de kan være, at de i tillegg skal vise det så åpenlyst har gjort at jeg mister mersmak. Utenom det så gjør jeg slik som jeg mener er bra for meg. Hadde ikke forandret meg pga andre, med mindre det var konstruktiv/ saklig råd om forandring som var bra for meg. For eks om noen fortalte meg at jeg trente for mye i forhold til optimal hvile, så ville jeg endret på det. Anonymkode: c7b9f...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå