Gå til innhold

Dere som kan bolig og pris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kan noen av dere som er flinke med bolig og pris si deres meninger? Har lett etter mange slike objekter, men alt i denne kategorien går jo ekstremt mye over det som står oppført. 

Ble tipset av en venn som mener dette er en utrolig bra pris, nesten for godt til å være sant. Hva synes dere? Prisen ser jo veldig veldig grei ut, men går den for langt over tror dere? Hilsen en som har vært på ørtenhundre visninger og tapt like mange budrunder!

http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=84381728

Anonymkode: 14093...c6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er jo å sammenligne med andre annonser på Finn i samme område. Det er jo umulig å vite med mindre man er veldig godt kjent på Bjerke.

Skrevet (endret)

Om ikke annet så kan du se at selger kjøpte denne 700000.- billigere for nøyaktig 1 år siden så om det er en god pris kan vel diskuteres. 

men 7 mill for et rekkehus 😂 Billig? Haha

Endret av Akay
  • Liker 1
Skrevet

7mill for et rekkehus i Oslo er en grei pris. Gadd ikke å klikke meg inn på linken. Tipper det er selger som vil ha mer treff på annonsen sin..

Anonymkode: 79974...c46

Skrevet

Prisantydningen forrige gang det ble solgt var 5,5-5,7 hvis jeg ikke husker helt feil. Det var altså ett år siden, og da gikk den for 600.000-800.000 over. Jeg var på visning på akkurat denne boligen, nemlig. Gitt at folk fremdeles har mer penger enn vett, så kan det godt hende at det også denne gangen går mye over takst, men man vet jo aldri. Personlig ville jeg ikke bodd der fordi det er nokså trangt inne. Det er 107 kvadrat (p-rom) fordelt på tre etasjer. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil ikke kalle det et kupp nei. Er helt vanlig pris i dagens marked.

Anonymkode: 0118d...d36

Skrevet

He he... Hilsen fra sønnen på 8 år som elsker huset... De har eid det i et år og brukt det året på oppussing. Hvor knyttet kan han ha blitt til huset liksom...?

Anonymkode: c0fb1...910

Skrevet

Okei, så det er ikke noe kupp?

Noen som kjenner Bjerke-området? Hørt at det er litt ghetto, stemmer dette? Det går vel under Grorud og Grorud er vel ghetto?

Skrevet
2 timer siden, Zzyzx skrev:

Prisantydningen forrige gang det ble solgt var 5,5-5,7 hvis jeg ikke husker helt feil. Det var altså ett år siden, og da gikk den for 600.000-800.000 over. Jeg var på visning på akkurat denne boligen, nemlig. Gitt at folk fremdeles har mer penger enn vett, så kan det godt hende at det også denne gangen går mye over takst, men man vet jo aldri. Personlig ville jeg ikke bodd der fordi det er nokså trangt inne. Det er 107 kvadrat (p-rom) fordelt på tre etasjer. 

Okei, så den gikk såpass mye over takst sist ja.. Håpet jeg til og meg kunne få den litt under takst jeg da, hehe!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

7mill for et rekkehus i Oslo er en grei pris. Gadd ikke å klikke meg inn på linken. Tipper det er selger som vil ha mer treff på annonsen sin..

Anonymkode: 79974...c46

Nå forstår jeg vel ikke hvordan selger vil tjene på flere klikk/treff? Men lykke til - må være slitsomt å være mistenksom på alt her i verden, til og med for tråder på "forbruker, juss og økonomi"-forum.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei, så det er ikke noe kupp?

Noen som kjenner Bjerke-området? Hørt at det er litt ghetto, stemmer dette? Det går vel under Grorud og Grorud er vel ghetto?

Nei, Bjerke er ikke særlig ghetto. Men jeg vil faktisk foreslå at du blir kjent med byen og hvilke områder du vil bo i, før du byr på leiligheter. Ellers kan du fort ende opp med bolig i et område du egentlig ikke vil bo i.

Anonymkode: 47325...7f0

• Liker 3
Skrevet

Prisantydningen deres ligger langt over kvadratmeterprisen for området. Jeg tenker dette er noen som ble for gira i en hektisk budrunde, betalte alt for mye, brukt litt for mye penger på oppussing, og nå vil de ha igjen litt av pengene sine.

Huset på andre siden av gaten, et identisk rekkehus, er også blitt pusset opp de siste årene, og ble tidligere i år lagt ut til 4,9. Dette er nok ikke et kupp, heller noen som har kastet rundt seg med litt for mye penger...

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke nåværende eier har pusset opp noe, det ser veldig likt ut som det gjorde i fjor. Og da var det helt nyrenovert.

Skrevet

For oslo å være er det muligens ikke så ille pris, men kan fort gå mye over. Er det mange på visning tror jeg ikke det lønner seg. 

Anonymkode: 62fbb...90c

Skrevet

Krokliveien 67 C er solgt for kr 5.120.000 (06.08.2015) (Fritt salg) altså nabohuset ble solgt for 1,2 mill under det som dette huset ble solgt for? Det også på nesten samme tid ifjor, nekter å tro at det er verdt så mye. Gå inn her der kan du se hva hus i det nabolaget har blitt solgt for. Er veldig mange hus i det området som har gått for 3-4, men byr man med hjertet istedet for hjernen går det slik.

Budrundens første bud, følelser kan du legge igjen hjemme.

Anonymkode: 3a23b...99b

Skrevet

Kjenner ikke området, men den prisen for et rekkehus er galskap i mine øyne! Har du sett hvor mye utrolig fint du kan få for den summen andre steder?? 

Skrevet (endret)

Feil kommentar.

Endret av Bledle
Skrevet (endret)
10 minutter siden, Bledle skrev:

Beklager nå, men har jeg forstått dette riktig? Du kjenner familien som bor der? De har en sønn på 8år? Og du velger å henge ut sønnen på et offentlig forum?

beklager avsporing trådstarter, men synes dette ble for drøyt. Nesten som det lukter sjalusi i og med at du kjenner familien såpass godt tydeligvis.

Det står en hilsen fra sønnen på 8 år i finn annonsen. Så om noen har hengt ham ut, så er det foreldrene.

Endret av Tvist
Skrevet
6 minutter siden, Tvist skrev:

Det står en hilsen fra sønnen på 8 år i finn annonsen. Så om noen har hengt ham ut, så er det foreldrene.

Det gjør det ja?

Da må jeg bare beklage, har ikke giddet å lese annonsen, så bare gjennom et par bilder og prisen. Så kom jeg over det innlegget og ble litt satt ut, men igjen må jeg bare beklage.

Skrevet

Jeg er også på jakt etter rekkehus i Oslo/Akershus, men dette objektet har jeg ikke vurdert engang pga adressen.

Det er bare 100 kvm og har 6 rom. Rommene er nok ganske små. Synes det var altfor dyrt med tanke på beliggenheten.

Anonymkode: 71e71...575

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...