Gjest Supersol Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Hjelper ikke med nytt fancy kjøpesenter engang. Hvorfor kan ikke staten bare rive hele stedet og bygge flyplass eller plante skog eller noe der istedet for? Blir så jævlig deprimert etter å ha vært der. Må bruke lang tid på å riste av meg den gufne stemningen når jeg har kommet hjem derifra. Huff.
Gjest Supersol Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, minister-mio skrev: må du dit da? Hehe nei....bor i Østfold og drar for avveksling skyld noen ganger. Bodd der i en veldig kort periode før og drar dit bare for å være happy for at jeg ikke bor der mere. For et høl. Blir like deppa hver gang.
Gjest Supersol Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Blir litt kjedelig å bare dra til kjøpesenterne her hvor jeg bor. Har ikke bil og tar tog eller buss stort sett.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Kornsjø var en fin og vakker plass en gang i tiden. Nå er stasjonen der stengt. Butikken på andre siden gaten er også stengt, dessverre. Det er mye fint i Halden, i hele Norges land for øvrig, som bare står og forfaller, råtner, ikke brukes mer. Anonymkode: 4d5ea...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå