Gå til innhold

Er 'happn' å anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt den før, men fikk ingenting ut av det på 2 uker. Noen som har gode erfaringer derfra?

Anonymkode: ee406...ea1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig dreven i det og bruker den ikke mye selv om jeg har hatt den lenge, men føler litt jeg sitter og blar gjennom de samme folkene hver gang jeg gjør det. Man passerer vel mange av de samme til hverdags. Burde vel sittet og ryddet og blokkert sånn at man får friskt kjøtt opp og ikke bare folk man allerede har avskrevet, men så er det jo hvor mye tid man gidder legge i det. 

Overveldende respons som alltid for kvinner, så gidder heller ikke forholde meg til charms jeg får, blar bare gjennom de som ligger på "you've crossed paths with" når jeg kjeder meg. Som jente crusher man med alle man trykker hjerte på uansett. Men der kan det stoppe litt, hvis jeg først crusher med noen og sender en mld så er det ikke sikkert jeg får svar likevel, eller så kan det ta veldig lang tid. Tror ikke folk sitter og sjekker den appen hver dag, men plukker den opp når man kjeder seg eller er kåt. Ser på det litt som en one night stand app, får flest charms i helgene.

Synes det virker som det er mange bra mannfolk der da, alle slags typer. Bare møtt en derfra, men årsaken til at det ikke har blitt flere er at det gikk så bra med han første at vi holder på enda, så sånn sett må jeg jo gi tommel opp.

Skrevet

Den går jo på avstand fra mennene man møter. Så fordel å være i nærheten av mange mennesker. 

Anonymkode: ecf67...ab0

• Liker 1
Skrevet

Som mann matcher jeg nesten ikke med noen, mye færre enn andre apper. Men det skal sies at de jeg matcher med er mye mer sannsynlig til å svare, og til å treffes. Har hundre ganger mer matcher på tinder, men har likevel truffet like mange damer fra happn som tinder. OG hvis man får "charms" som mann så vet man at det er grønt lys. Ulempen med denne appen er at så godt som 99% av alle damene er 19-22 år gamle, og ikke nødvendigvis keen på å matche en mann på 33..

Skrevet

Ikke om du er mann

Anonymkode: 66b5f...979

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukt den før, men fikk ingenting ut av det på 2 uker. Noen som har gode erfaringer derfra?

Anonymkode: ee406...ea1

Har prøvd det et par ganger. Det funker best der det er folk, altså i byer feks. Jeg syns det var moro jeg da. Satt ute på bar og spurte om en fyr hadde lyst å ta noe drikke. Han hoppet i dusjen og kom ut. Blir som speed dating he he. Vi klaffet ikkeda, og siden jeg bor i en by som ikke er så stor, så selvfølgelig kjente jeg han fra før av. Men vin ble det og praten gikk.  Bare å prøve. Egentlig lettere enn andre datingapper/sider. Man nå ikke skrive og surre så lenge. Kan ta chatten in real life :fnise:

Skrevet

Det kan være litt kleint å hele tiden møte på tidligere dater siden man f.eks. bor rett i nærheten av hverandre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...