Gå til innhold

Han kom ikke om morgenen..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi hadde sex på morgenen etter at jeg vekket han, og da kom jeg to ganger. Mens kjæresten min ikke kom i det hele tatt..

Han innrømte at han ikke var kåt, men ønsket jo i starten at jeg skulle suge.. Derfor tenker jeg det var rart at han ikke kom, eller?

Skal nevnes at han ikke hadde tisset på forhånd, og at han hadde fått nik søvn. Men kan hende han ville sove litt lengre, da det var jeg som vekket han.

Hva tror dere, trenger jeg å engste meg?

Anonymkode: df737...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du veit at det er normalt at menn kan slite med utløsning til og fra? Akkurat som ei dame ikke får orgasme hvis hun må tisse eller har forbindelser mye å tenke på. 

At det ikke er vi kvinner som er problemet. Eneste problemet er usikkerheten kvinner har uten grunn. Hva skal du bekymre deg for? Han sa jo hvorfor det ikke gikk for han. Legg fra deg usikkerheten din! 

Anonymkode: ae963...f1e

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du veit at det er normalt at menn kan slite med utløsning til og fra? Akkurat som ei dame ikke får orgasme hvis hun må tisse eller har forbindelser mye å tenke på. 

At det ikke er vi kvinner som er problemet. Eneste problemet er usikkerheten kvinner har uten grunn. Hva skal du bekymre deg for? Han sa jo hvorfor det ikke gikk for han. Legg fra deg usikkerheten din! 

For mye og ikke forbindelser :s 

Skrevet

Noen ganger kommer ikke menn. Det er ingenting å beskymre seg for. Du vet hvor plagsomt det er når menn driver med dette jaget etter at dama skal få orgasme når man har sex selv om det ikke alltid går? Det er nok det samme for menn.

Anonymkode: b5512...b5f

• Liker 4
Skrevet

Dette er ikke noe å stresse over. 

Jeg har selv ofte hatt det slik, sex har vært godt og nærheten og samkvemmet har vært det viktigste.

Det som egentlig var stress noen ganger var at dama var til de grader ute etter spruten. :roll:

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, TMC skrev:

Dette er ikke noe å stresse over. 

Jeg har selv ofte hatt det slik, sex har vært godt og nærheten og samkvemmet har vært det viktigste.

Det som egentlig var stress noen ganger var at dama var til de grader ute etter spruten. :roll:

Huff dette maset om at man må få orgasme hver gang virket bare mot sin hensikt. Bare slitsomt og stressende.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du vet hvor plagsomt det er når menn driver med dette jaget etter at dama skal få orgasme når man har sex selv om det ikke alltid går? Det er nok det samme for menn.

Det er VELDIG det samme for menn! Jeg tar meg av min egen orgasme. Vil jeg komme gir jeg signaler om at jeg vil det. Er det ikke det jeg er opptatt av, men bare å ligge sammen, kose, ha det fint, eller konsentrere meg mer om sex sammen, eller kanskje hennes orgasme, da er det der mitt fokus ligger.

Damer som legger hele sin verdi i at jeg som mann skal sprute er damer jeg ikke gidder å treffe igjen. Min pikk er ikke en magisk selvtillittskjepp. Den har en person som sitter på enden, meg. Er det ikke jeg som er interessant kan det så være.

Jeg ser ikke på kvinner som bare ei fitte heller. Ikke se på meg som bare en pikk, takk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...