Gå til innhold

Menn som ser på typiske jenteserier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det turn off med menn som ser på typiske jenteserier, slik som f.eks McLeod's Daughters eller Gossip Girl ?

Anonymkode: b3e68...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det turn off med menn som ser på typiske jenteserier, slik som f.eks McLeod's Daughters eller Gossip Girl ?

Anonymkode: b3e68...47d

Ja kunne aldri hatt et forhold med en sånn mann

Skrevet

De ser på pga de syns damene der er fine... Eneste grunnen - med mindre de er homofile :) men noen menn liker litt sånn drama. Mannen min ser Hotell cæsar :)

Anonymkode: 60526...26f

Gjest lipgloss
Skrevet

For et tåpelig spørsmål,hvem er det som bryr seg om hva parter ser på av serier :(

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Herregud folk må da vel få se på hva de vil, uten at noen skal bry seg om det.:rolleyes:

Skrevet

Er 22 år å ser på Greys Anatomy, so what 

Skrevet

Har en sær kompis som ser på Pretty Little Liars. Liker å tulle med han om det, pleier å si "du ser jo på Pretty Little girls!!" til han. 

Anonymkode: e5e02...8da

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er det mer feil en jenter som ser på "gutteserier"? 

Skrevet

Kjæresten min har sett på The OC, Gossip girl, Gilmore girls, Frustrerte fruer og Hart of dixie med meg. Ikke bare for min skyld, han likte de godt selv og Frustrerte fruer var hans initiativ :) The vampire diaries og Pretty little liars så vi litt på sammen, men han holdt ikke ut mer enn nesten halvveis. One tree hill kan han ikke fordra så der går vel grensa. Og nei, han ser ikke bare på pga digge damer, men fordi han faktisk liker det. Teit å kalle serier for jenteserier og gutteserier uansett, man ser da på det man synes er gøy. 

• Liker 2
Skrevet

OK! Jeg innrømmer det! Jeg har sansen for Veronica Mars! :fnise:

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, The Silence skrev:

Lurer jeg og på gitt. Hvis en jente kan se på Game of thrones f.eks uten å få hevede øyebryn, så må vel gutter få lov å se på Gossip girl. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis kjæresten min ser gutteserier, blir hun dumpet på ræva og hodet ut. Min kjære skal like pom-poms, rosa tutu skjørt og gråte til romantiske sippe-filmer. Ville jeg være sammen med en mann, hadde jeg skifta fil! 

............

Anonymkode: 7dab5...d0e

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Rosewood skrev:

Lurer jeg og på gitt. Hvis en jente kan se på Game of thrones f.eks uten å få hevede øyebryn, så må vel gutter få lov å se på Gossip girl. 

Det er ingen heterofile damer som ser på det, så det beviser jo poenget. Kun lesber.

Anonymkode: 27da8...490

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen heterofile damer som ser på det, så det beviser jo poenget. Kun lesber.

Anonymkode: 27da8...490

Jada, fortsett å tro på det du. 

• Liker 1
Skrevet

Å se på en serie er da en ting. Det forteller ingenting. Å virkelig glede seg mer til en ny episode av et jentedrama enn The Walking Dead derimot? Da er du faen ikke mann. 

Skrevet
54 minutter siden, The Silence skrev:

Fordi da er han ikke en ekte mann.

Anonymkode: 186c6...584

Skrevet

Dersom han ser på mange rævdårlige serier (alle jenteserier er dårlige), så er det en turn off. Men om han har nostalgiske og koselige minner om en serie eller to som ikke er alt for hjernedød, så er det ok. Men da går det egentlig mer på at jeg blir skeptisk til mennesker som har utpreget dårlig smak, heller enn at det er jenteserier

Anonymkode: 41c3b...bc4

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi da er han ikke en ekte mann.

Anonymkode: 186c6...584

En ekte mann i mitt hode er en som ser på akkurat det han vil, uten frykt for å ikke være "mandig" nok. 

• Liker 2
Skrevet

Vokste opp med og han er fortsatt en av mine beste venner, en som er med i hardbarket motorsykkelklubb, han skrur på motorer, driver ekstremsport og ser barsk og herdet ut også - men han ser på jentefilmer og kan sågar felle tårer av dem i offentligheten.

Skrevet
13 timer siden, made4u skrev:

Vokste opp med og han er fortsatt en av mine beste venner, en som er med i hardbarket motorsykkelklubb, han skrur på motorer, driver ekstremsport og ser barsk og herdet ut også - men han ser på jentefilmer og kan sågar felle tårer av dem i offentligheten.

De tøffeste menn har ofte de største hjertene. Det er de svake mannfolka som åler seg gjennom livet som mangler hjerte. Lifelesson, girls. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...