AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Hei! Telefonen min har begynt å synge på siste verset (delvis min feil, har mista den i gulvet et par ganger, høhø), men jeg trenger i alle fall en ny telefon og jeg er litt usikker på hvilken jeg burde velge. Jeg har de siste årene hatt Iphone, men jeg ønsker nå å gå vekk fra apple. Jeg trenger en telefon som har plass til apper som facebook, snapchat osv, som er lett å finne ut av og som ikke er sånn alt for dyr i pris. Noen her som har noen tips til meg om hvilken telefon jeg burde kjøpe? Anonymkode: 73786...b9f
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg sverger til Samsung. For øyeblikket har jeg en Samsung Galaxy A5. Den har alt jeg trenger. God minnekapasitet; da du kan tilføye et ekstra minnekort, lang batteritid, stilren og lett å styre seg rundt på. Det vil være en middels stor overgang fra Apple, men du kommer inn i det. Ulempe med den er at det er veldig glatt med en bakside av glass. Så dersom du er mobilmister, kan det hende det kan bli problem. Men et deksel kan fikse det Lykke til! Anonymkode: 680bd...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå