Gå til innhold

Lystene mine tar helt av!?

Fremhevede innlegg

Gjest Annetnavn_
Skrevet
På 16.10.2016 den 9.46, AnonymBruker skrev:

Ok hjelp, hva skjer med meg! Jeg lagde en tråd for noen uker siden om at jeg var så sinnsykt kåt hele tiden, samme hva jeg gjorde ble jeg tent, og går konstant rundt og tenker på sex, vel slik er det fremdles. Men nå har jeg i tillegg begynt å date en fyr så smått, har ikke hatt sex enda, og det kommer vi nok ikke til å ha på en stund heller da jeg bare har hatt en partner før og vil ha ordentlige følelser og slikt. Men uansett, nå går jeg konstant rundt og er kåt, men i tillegg så er jeg skikkelig våt hele tiden også. Altså må tørke meg flere ganger daglig liksom. Så ille var det ikke da jeg var tenåring og jomfru en gang. 

Blir våt bare av å få en melding av han nærmest, eller høre stemmen hans, selv om det ikke er noe seksuelt... Og når vi treffes, bare han har hånden på skuldeneren min eller noe slikt... Forrige date ble jeg så våt at jeg var redd det skulle syntes gjennom buksen liksom, og var ikke slik at vi lå å koste eller noe, vi var på en utstilling av noe slag, og han sto litt intil meg bare. Høres sikkert ut som et ikke-problem, men hva er det som skjer med meg? Har aldri opplevd noe lignende før, er en som alltid har tenkt mye på sex og er veldig glad i sex, men har aldri blitt kåt og våt på denne måten før, som sagt, bare han har hånden på skulderen min... Klarer ikke konsentrere meg om noe for tiden, for ja, er bare en ting jeg klarer å konsentrere meg om akkurat nå... Kåtheten startet før jeg møtte han altså, men ble hundre ganger verre etter jeg møtte han, har aldri vært slik rundt en fyr noen gang, ikke eksen min, ikke noen andre jeg har datet etc.

Er det noen som har opplevd lignende eller har noen tips? Hjelper ike å få orgasme, er akkurat like kåt etterpå. Satt i forelesning å klarte å lage et klynk til og med her om dagen, fordi jeg var så kåt... Fikk spørsmål fra sidemann om alt var bra med meg. :fnise: Begynner å bli helt latterlig, jeg blir helt utslitt, drømmer om sex hver natt også, hjelpes.

Jeg er 24 år om det er relevant. 

Anonymkode: 27c2a...40e

Kjenner meg igjen. Tror de fleste av oss har det sånn i perioder. Jeg er 40 og har hatt det sånn det sist året. Nyt det så lenge det varer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars eksen din som ikke fikk oppleve deg sånn :-( Synes oppriktig synd på han

Anonymkode: 4e340...602

Skrevet
4 timer siden, Strixa skrev:

Kjenner meg igjen. Tror de fleste av oss har det sånn i perioder. Jeg er 40 og har hatt det sånn det sist året. Nyt det så lenge det varer:)

Har jo alltid vært en veldig kåt person, men nå er det nesten mer plagsomt. Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg... Men bedre dette enn null lyster da. :)

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars eksen din som ikke fikk oppleve deg sånn :-( Synes oppriktig synd på han

Anonymkode: 4e340...602

Hvem har sagt det? Har alltid vært veldig kåt av meg og glad i sex, eksen min derimot ville nesten aldri ha sex det siste året (han gikk på litt muskelforstørrende ;)), så jeg gikk i grunn på veggen allerede her, og jeg var alltid den som måtte ta initiativ til sex...elsker å suge også, så pleide ofte å gi han en bj når han ikke orket sex, men mine lyster var for sterke... Ok, var jo ikke like kåt som jeg er nå for tiden, men det var hans egen skyld, så ikke noe synd på han.

Anonymkode: 27c2a...40e

• Liker 2
Gjest saratool
Skrevet

jeg forstår hvordan du har det. jeg også er ekstremt kåt og har lyst på sex nesten hele tiden. men jeg tenker ikke på det som noe negativt liksom. jeg har sex når jeg har lyst og har lyst på en jeg møter. som også har lyst på meg selvsagt.

Skrevet

Hadde det slik i sommer - mann.

Anonymkode: 22e10...942

Skrevet

Er nok normalt med slike faser, har noen innimellom selv hvor det så å si kjennes ut som hjertet har tatt bolig mellom beina, og det er vanskelig å oppføre seg normalt og late som ingenting. :) Kjempegøy å være i familieselskap og holde på å tørne av kåthet. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

He he, jeg tror nok du opplever din første skikkelige forelskelse! Du er heldig som opplever det, det er nemlig langt i fra alle som gripes av den utrolige følelsen av lykke, lyst og ekte begjær til en bestemt person. 

Da er det ofte naturlig at du vil oppleve slike ting som du beskriver og ikke minst så vil du ha lyst på ham hele tiden, 24/7! Du sier at dere allerede har ventet litt men du vil vente lenger, det er jo en ærlig sak. Men for de som opplever slike sterke forelskelser så er det ikke mange som piner seg selv slik som du gjør her. De oversvømmes av lyst og glede som får de til å bare ville ta denne personen i senga på første og beste mulighet. Det er kanskje det som skal til for deg, bare ta han med i senga og knull heftig og deilig til det er over. Tror neppe du vil angre, sexen vil nok ha et snev av samme følelser og lykke som det selve forelskelsen gir deg.:)

Nyt det slik som du har det nå! Ikke sikkert det skjer igjen så slå deg løs og følg følelser og lyster...... Å holde igjen ville jeg aldri i livet ha gjort!

Skrevet

Hahaha jeg og er kåt hele tiden hahha er sykt egentlig haha har blitt helt jævlig de siste dagene x) har heldigvis dildo da ikke  sambo altid gidder Ha sex og heller røyker seg fjern hahah x) men de fleste dager gidder han da :P ?men er litt frem og tilbake hvem som er mest villig I perioder :P

Anonymkode: 1b505...3f9

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha jeg og er kåt hele tiden hahha er sykt egentlig haha har blitt helt jævlig de siste dagene x) har heldigvis dildo da ikke  sambo altid gidder Ha sex og heller røyker seg fjern hahah x) men de fleste dager gidder han da :P ?men er litt frem og tilbake hvem som er mest villig I perioder :P

Anonymkode: 1b505...3f9

Ha ha ha ha, en fin dag :)

Skrevet
10 timer siden, MissCroft skrev:

Er nok normalt med slike faser, har noen innimellom selv hvor det så å si kjennes ut som hjertet har tatt bolig mellom beina, og det er vanskelig å oppføre seg normalt og late som ingenting. :) Kjempegøy å være i familieselskap og holde på å tørne av kåthet. :fnise:

Greit å be noen som også ikke er i familie også da, for å få forløsning....

Er du singel forresten ;)

Anonymkode: 22e10...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...