AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ok hjelp, hva skjer med meg! Jeg lagde en tråd for noen uker siden om at jeg var så sinnsykt kåt hele tiden, samme hva jeg gjorde ble jeg tent, og går konstant rundt og tenker på sex, vel slik er det fremdles. Men nå har jeg i tillegg begynt å date en fyr så smått, har ikke hatt sex enda, og det kommer vi nok ikke til å ha på en stund heller da jeg bare har hatt en partner før og vil ha ordentlige følelser og slikt. Men uansett, nå går jeg konstant rundt og er kåt, men i tillegg så er jeg skikkelig våt hele tiden også. Altså må tørke meg flere ganger daglig liksom. Så ille var det ikke da jeg var tenåring og jomfru en gang. Blir våt bare av å få en melding av han nærmest, eller høre stemmen hans, selv om det ikke er noe seksuelt... Og når vi treffes, bare han har hånden på skuldeneren min eller noe slikt... Forrige date ble jeg så våt at jeg var redd det skulle syntes gjennom buksen liksom, og var ikke slik at vi lå å koste eller noe, vi var på en utstilling av noe slag, og han sto litt intil meg bare. Høres sikkert ut som et ikke-problem, men hva er det som skjer med meg? Har aldri opplevd noe lignende før, er en som alltid har tenkt mye på sex og er veldig glad i sex, men har aldri blitt kåt og våt på denne måten før, som sagt, bare han har hånden på skulderen min... Klarer ikke konsentrere meg om noe for tiden, for ja, er bare en ting jeg klarer å konsentrere meg om akkurat nå... Kåtheten startet før jeg møtte han altså, men ble hundre ganger verre etter jeg møtte han, har aldri vært slik rundt en fyr noen gang, ikke eksen min, ikke noen andre jeg har datet etc. Er det noen som har opplevd lignende eller har noen tips? Hjelper ike å få orgasme, er akkurat like kåt etterpå. Satt i forelesning å klarte å lage et klynk til og med her om dagen, fordi jeg var så kåt... Fikk spørsmål fra sidemann om alt var bra med meg. Begynner å bli helt latterlig, jeg blir helt utslitt, drømmer om sex hver natt også, hjelpes. Jeg er 24 år om det er relevant. Anonymkode: 27c2a...40e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TMC Skrevet 16. oktober 2016 #2 Del Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Jeg skjønner du sliter. Du er tydeligvis et svært seksuelt vesen. Kroppen og hjernen vil ha sitt, og i og med at du har møtt en mann som du kan like blir det bare verre(bedre). Du får prøve å bruke bind på dates så du ikke renner gjennom, masturbere masse før du går ut for å se om det hjelper, ta nødturer på toalettet for å tørke eller en kjapp selvkosstund. Ut over det må du nok bare "lide" deg gjennom det. Tenk så deilig det blir når du til sist får mannen din Endret 16. oktober 2016 av TMC 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Del Skrevet 16. oktober 2016 56 minutter siden, TMC skrev: Jeg skjønner du sliter. Du er tydeligvis et svært seksuelt vesen. Kroppen og hjernen vil ha sitt, og i og med at du har møtt en mann som du kan like blir det bare verre(bedre). Du får prøve å bruke bind på dates så du ikke renner gjennom, masturbere masse før du går ut for å se om det hjelper, ta nødturer på toalettet for å tørke eller en kjapp selvkosstund. Ut over det må du nok bare "lide" deg gjennom det. Tenk så deilig det blir når du til sist får mannen din Jeg har alltid vært veldig seksuell av meg, men har likevel alltid hatt kontroll. Kjenner pulsen nedentil mens jeg sitter å skriver nå til og med... Brukte faktisk tampong på forrige date, bind er ubehagelig, men hjalp ike så mye, egentlig ikke noe... Hjelper heller ikke å "gjøre meg ferdig" før jeg går, er like kåt, men blir bare enda mer våt gjennom dagen. Men bare skjønner ikke hva som skjer med meg, som sagt har jeg jo alltid tenkt mye på sex og slikt, men aldri vært så ekstremt, og aldri vært slik som det her rundt en mann før heller. Vet ikke om han merker noe, men han må jo tro jeg er helt gal, på den ene siden så sier jeg til han at jeg vil vente med sex og slikt, og på den andre siden så skjelver jeg av kåthet liksom. stakkars fyr... Anonymkode: 27c2a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 16. oktober 2016 #4 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hvorfor plager du deg selv slik i stedet for å ha den sexen både du og han vil? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Del Skrevet 16. oktober 2016 Ble hard av denne tråden, jeg. Gjør det ikke bedre at jeg ser utstyret bule nedover låret heller.. Anonymkode: d7022...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinaChristina Skrevet 16. oktober 2016 #6 Del Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har lest at vi kvinner er på vårt mest fruktbare rundt 23-24 år. Jeg var selv slik da, og fikk mitt første barn i den alderen. Selv om jeg hadde hatt sex i mange år før det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Del Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble hard av denne tråden, jeg. Gjør det ikke bedre at jeg ser utstyret bule nedover låret heller.. Anonymkode: d7022...229 Kong Hung? 🙊🙊🙊 Anonymkode: f0470...911 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Del Skrevet 16. oktober 2016 Følger denne tråden jeg, sliter med akkurat det samme. Har kommet til et punkt der jeg føler meg ''pervers'' nærmest. Mannen her i huset er fornøyd med sex 1-2 ganger i uken, men jeg er kåt hver eneste dag. Ser han meg inn i øynene, blir jeg kjempe kåt. Stryker han meg på hånden så er jeg klar. Er jeg alene hjemme en dag, kan jeg onanere opp til 3 ganger. Ellers onanerer jeg hver dag. Tenker på sex stort sett hele tiden. Føler meg som en 14 åring igjen.. Er 24 år. Anonymkode: d7817...ffc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Del Skrevet 16. oktober 2016 2 timer siden, Uredd skrev: Hvorfor plager du deg selv slik i stedet for å ha den sexen både du og han vil? Fordi jeg møtte han for noen uker siden bare, var jo kåt lenge før det også, men har tatt av etter jeg møtte han. Men jeg vet jo ikke om det faktisk blir noe mellom oss eller ikke, derfor ønsker jeg å vente med sex. 2 timer siden, CaramelDevil skrev: Jeg har lest at vi kvinner er på vårt mest fruktbare rundt 23-24 år. Jeg var selv slik da, og fikk mitt første barn i den alderen. Selv om jeg hadde hatt sex i mange år før det. Har aldri hatt lyst på barn før, men nå det siste halve året har jeg plutselig skikkelig lyst på barn, så kanskje det ligger noe i det... 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følger denne tråden jeg, sliter med akkurat det samme. Har kommet til et punkt der jeg føler meg ''pervers'' nærmest. Mannen her i huset er fornøyd med sex 1-2 ganger i uken, men jeg er kåt hver eneste dag. Ser han meg inn i øynene, blir jeg kjempe kåt. Stryker han meg på hånden så er jeg klar. Er jeg alene hjemme en dag, kan jeg onanere opp til 3 ganger. Ellers onanerer jeg hver dag. Tenker på sex stort sett hele tiden. Føler meg som en 14 åring igjen.. Er 24 år. Anonymkode: d7817...ffc Føler meg deg. Håper forhåpentlgivis at menn ikke ser på det som noe negativt at vi er kåte da... Har du også alltid vært over middels interessert i sex, men at det har blitt veldig "ille" nå, eller har det bare plutselig kommet? Du er jo 24 år du også, kan jo være at det ligger noe i det CaramelDevil sa. Han jeg dater er forresten 30 år, er skikkelig redd for at han ikke trenger mer enn et par ganger i uken, men han er hvert fall ganske kåt for tiden selv, så det er jo hvert fall lovende. Merker jeg er veldig glad for å ikke være mann nå, hadde vært super kleint å skulle bli hard hver gang daten var nær deg, eller i grunn bare står litt nærmere enn "vanlige" folk ville gjort. Anonymkode: 27c2a...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stiigen Skrevet 16. oktober 2016 #10 Del Skrevet 16. oktober 2016 Hvorfor treffer jeg aldri slike damer som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #11 Del Skrevet 16. oktober 2016 44 minutter siden, Stiigen skrev: Hvorfor treffer jeg aldri slike damer som deg Det er jo mye mulig du gjør, er jo ingen andre enn meg selv og eventuelle kjærester som vet om mine lyster. Jeg er ganske rolig og sjenert ellers, liker å kle meg fint, går for det meste i skjørt og kjoler, men ikke uanstendig. Oppfører og ter meg fint, snakker fint osv. Kanskje du hadde trodd jeg var alt for prippen og uinteressert i sex? Anonymkode: 27c2a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #12 Del Skrevet 16. oktober 2016 Oh wow! For et problem du har da, er da bare å legge ut et par lettkledde bilder på Tinder - Gratis ligg på 5sek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #13 Del Skrevet 16. oktober 2016 10 minutter siden, Drama.Queen skrev: Oh wow! For et problem du har da, er da bare å legge ut et par lettkledde bilder på Tinder - Gratis ligg på 5sek Jeg kan få meg sex når jeg vil, ellers takk. Anonymkode: 27c2a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #14 Del Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg kan få meg sex når jeg vil, ellers takk. Anonymkode: 27c2a...40e Men da er det vel null problem Gå å pule så du slipper å være mere kåt, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #15 Del Skrevet 16. oktober 2016 45 minutter siden, Drama.Queen skrev: Men da er det vel null problem Gå å pule så du slipper å være mere kåt, kos deg Du er ikke så smart, du. Anonymkode: 27c2a...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drama.Queen Skrevet 16. oktober 2016 #16 Del Skrevet 16. oktober 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke så smart, du. Anonymkode: 27c2a...40e Takk😊 Fordi jeg velger å pule rundt da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #17 Del Skrevet 16. oktober 2016 11 minutter siden, Drama.Queen skrev: Takk😊 Fordi jeg velger å pule rundt da eller? Nei, fordi du verken forsto hva jeg mente med forrige innlegg eller skjønner at kåtheten ikke forsvinner ved å ha sex, det har jeg alt skrevet tidligere. Men jeg tar deg ikke særlig seriøst, så kos deg videre på turen din. Anonymkode: 27c2a...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Edorf Skrevet 17. oktober 2016 #18 Del Skrevet 17. oktober 2016 På 16.10.2016 den 13.47, AnonymBruker skrev: Følger denne tråden jeg, sliter med akkurat det samme. Har kommet til et punkt der jeg føler meg ''pervers'' nærmest. Mannen her i huset er fornøyd med sex 1-2 ganger i uken, men jeg er kåt hver eneste dag. Ser han meg inn i øynene, blir jeg kjempe kåt. Stryker han meg på hånden så er jeg klar. Er jeg alene hjemme en dag, kan jeg onanere opp til 3 ganger. Ellers onanerer jeg hver dag. Tenker på sex stort sett hele tiden. Føler meg som en 14 åring igjen.. Er 24 år. Anonymkode: d7817...ffc Intrs.tema TS her tar opp....I motsetning til noen menn som gjerne voldtar når kåtskapen tar overhånd, og kanskje håndterer kåtheten på eit annet vis en kvinner,og er gjerne går mer direkte på sak ....Så velger dere kvinner å sette ord på opplevelsen av kåtheten deres m.a. igjennom KG .. hvor flertallet gjerne er kvinnlige lesere .......Menn får gjerne reisning/ når de blir kåte,og kan registreres...... .Kvinner blir derimot våte og kan ikkje registreres på same viset....Undres bare på hvilke signaler,og frekvens kvinner sender på,når dere er i sex modus ....Og hvilke antenner bør menn flest ha for å fange opp desse signalene utan at de skal missforstås....Ingen tvil om at kvinner av idag er blitt langt mer fritt-talende og frigjorde på sex en genrasjonen "før dem"......Og det er veldi bra !.....For omlag 30-40 år hadde dette vert en tabubelagt og forbudt tema.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #19 Del Skrevet 18. oktober 2016 13 timer siden, Edorf skrev: Intrs.tema TS her tar opp....I motsetning til noen menn som gjerne voldtar når kåtskapen tar overhånd, og kanskje håndterer kåtheten på eit annet vis en kvinner,og er gjerne går mer direkte på sak ....Så velger dere kvinner å sette ord på opplevelsen av kåtheten deres m.a. igjennom KG .. hvor flertallet gjerne er kvinnlige lesere .......Menn får gjerne reisning/ når de blir kåte,og kan registreres...... .Kvinner blir derimot våte og kan ikkje registreres på same viset....Undres bare på hvilke signaler,og frekvens kvinner sender på,når dere er i sex modus ....Og hvilke antenner bør menn flest ha for å fange opp desse signalene utan at de skal missforstås....Ingen tvil om at kvinner av idag er blitt langt mer fritt-talende og frigjorde på sex en genrasjonen "før dem"......Og det er veldi bra !.....For omlag 30-40 år hadde dette vert en tabubelagt og forbudt tema.. TS her, nå tror jeg ikke at det er slik at alle menn som føler det på samme måte som meg voldtar jenter, det ble en slutning som er dratt veldig ut av proposisjoner... Men jeg er sjeleglad for at jeg ikke har en penis for tiden, om daten min hadde gått rundt med stå hele tide, spesielt første date, mens vi satt å snakket eller var nær hverandre så hadde det nok ikke blitt flere dater, fordi det hadde vært veldig merkelig. Så litt dobbeltmoralsk er jeg jo. Jeg er dog ikke veldig fritt-talende og frigjort når det kommer til sex, jeg har bare hatt en tidligere sexpartner, eksen min, og ligger ikke rundt, snakker heller ikke om sex med alt som kryper og går. Elsker sex, tenker på sex hele tiden osv., men er litt mer ordentlig så viser ikke det offentlig, med en ev. partner derimot! Anonymkode: 27c2a...40e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konghung Skrevet 18. oktober 2016 #20 Del Skrevet 18. oktober 2016 På 16.10.2016 den 13.33, AnonymBruker skrev: Kong Hung? 🙊🙊🙊 Anonymkode: f0470...911 Haha, det var faktisk ikke meg! Leste tråden først nå, men en kåt og våt kvinne kan jo virke inn på en :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå