Gå til innhold

Brukt/ny kjole

Hva gjorde/gjør dere bruder ang. kjole: Kjøper en helt ny kjole, leier eller kjøper en brukt?  

18 stemmer

1. 1. Hva gjorde/gjør dere bruder ang. kjole: Kjøper en helt ny kjole, leier eller kjøper en brukt?

• Kjøpt ny
      43
    • Kjøpt brukt
      16
    • Leid kjole
      8

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjøpte kjolen ny på Bridesave.

50% av norsk pris...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte ny, men det var helt tilfeldig. Jeg visste hele tiden at jeg ikke ville leie, men om den var brukt eller ikke var uvesentlig. Ikke skal jeg selge den heller.

Skrevet

Kjolen min blir designet til meg spesielt, slik at den passer meg og min personlighet!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kjøpt ny Maggie Sottero Celeste i Danmark. Jeg skal beholde kjolen etter 25. juni 05.

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole som er brukt én gang. Den kostet bare 500 kroner mer enn om jeg skulle leid den...

Skrevet

Min blir sydd til meg, og eg skal ikkje selge den.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg fant drømmekjolen i en brudesalong, og var så heldig at den lå ute for salg på nettet brukt.

Solgte den igjen med 2000kr i tap.

Skrevet

Jeg vet ikke ennå, kommer nok helt an på hvor jeg finner kjolen jeg vil ha. Aller helst vil jeg få sydd en kjole som jeg siden kan få omgjort til en selskapskjole!

Skrevet

Jeg kommer antakelig til å kjøpe ny, ser ikke ut til at jeg har noen annen mulighet... Men alt kan jo skje på veien enda:)

Skrevet

Jeg har kjøpt ny, bestilt etter mine mål. Pris hadde mye å si for meg, så når jeg kunne få en ny for 5600 kroner, var valget enkelt... Leiepris på kjoler starter jo ofte på ca 7000.

Skrevet

Min tilkommende svigersøster som er designer skal sy kjole til meg. Jeg synes jeg er så heldig som bare kan plukke litt her og litt der fra andre kjoler. Hun begynte å tegne på kjolen i går, og nå er jeg bare enda mer gira enn jeg tidligere har vært. Den blir så bra :P !!

Skrevet

Jeg leide kjole, og på mange måter var det både billig og greit. Men skulle jeg ha valgt på nytt, ville jeg nok kjøpt meg kjole. Og da kanskje dratt til København for å handle.

• 2 år senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Klarer ikke å finne kjolen min brukt, ikke i det hele tatt. Fikk et latterlig tilbud på en kjole som hadde hengt i butikken, damen påstår at det er mange som er ute etter kjoler i str 32... ikke vet jeg.

Finner jeg den ikke brukt innen 2-3 månder så må jeg nok gå for en ny (enda jeg gjerne skulle ha spart noen tusen på en brukt).

Er det noen som vet hvor mange str man kan sy inn en kjole? (I tilfelle den dukker opp brukt)

Skrevet

Jeg skal få min sydd til meg. Holder på å finne ut av detaljer nå, og så skal den tegnes etterpå :) Gleder meg til det!!

Skrevet

Jeg kjøpte brukti salong.....(ny prisen var så stiv at jeg ikke gadd...)

Skrevet

Min er splitter ny! Jeg hadde nok kunnet kjøpt brukt hvis jeg fant den, men den var ikke å finne noen steder.

Gjest Gjest
Skrevet

Brukt, gidder ikke kaste bort mer penger på kjolen jeg skal bruke en dag.

Skrevet

Siden jeg falt for en 2008 modell, så ble det ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...