Gå til innhold

Brukt/ny kjole

Hva gjorde/gjør dere bruder ang. kjole: Kjøper en helt ny kjole, leier eller kjøper en brukt?  

18 stemmer

1. 1. Hva gjorde/gjør dere bruder ang. kjole: Kjøper en helt ny kjole, leier eller kjøper en brukt?

• Kjøpt ny
      43
    • Kjøpt brukt
      16
    • Leid kjole
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøpte dere nye eller brukte kjoler, eller leide dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min brukt!

Jeg prøvde først på en kjolesalong og fant ut av hvilken jeg ville ha. Så trålte jeg nettet til jeg fant den.

Like greit å spare 6-7.000,-

Skrevet

Jeg leide.

Hadde ingen helt bestemt mening om hva jeg ville ha, og var innom noen salonger og tittet litt før jeg bestemte meg. Prøvde først en annen som jeg var ganske sikker på at jeg ville ha, men når jeg kom tilbake senere på dagen var den utleid den helgen jeg trengte den! Gadd ikke stresse med å få tak i den et annet sted, og valgte i steden en helt annen type kjole.

For meg var det aldri noe alternativ å kjøpe kjole. Ikke fordi jeg ikke hadde penger til det, men rett og slett fordi jeg skulle bruke den kun en dag og ikke hadde noe behov for å eie den selv.

Skrevet

Har tenkt å kjøpe ny,men det er enda en stund til det så det kan hende jeg ombestemmer meg

Skrevet

Regner med å kjøpe ny. Nesten alle jeg har sett på f.eks. Finn.no har vært typen prinsessekjole, og det har jeg ikke lyst på. Men jeg har funnet drømmekjolen fra St. Patrick, som er 2005-modell, så den blir det umulig å kjøpe brukt.

Catzy

Skrevet

..kjøpte brukt og solgte den noen dager etter for samme pris som jeg ga for den..

Skrevet

Har kjøpt meg brukt jeg.Sparer noenn tusen på det.Kan ikke se at den er brukt en gang :)

Skrevet

Jeg kjøpte brukt, fra en brudesalong

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte ny. Hadde egentlig bestilt en helt annen kjole, og uken før jeg skulle hente (var i en annen by, 30 mil unna) den fant jeg den jeg endte opp med. Falt helt for kjolen, og kjøpte den der og da.

Skrevet

Kjolen min er brukt 1 gang før meg. Fikk den på salg hos en brudesalong og satser på at jeg kan selge den videre igjen.

Skrevet

Jeg har da i dag bestillt min kjole, og den er helt ny. :-)

Hadde ikke bestemt meg på forhånd for om den skulle være det ene eller andre, men når jeg fallt for en kjole, ble det kjøpe da den ikke var til leie hos noen i nærheten.

Har ikke tenkt så mye på om den skal selges etterpå. Får se det ann. Kanskje jeg vurderer å få den sydd om til selskapskjole?

-Smilepia-

Skrevet

Jeg kjøpte ny, spesiallaget til meg. For det første for å få den akkurat slik jeg ville og for det andre hadde jeg lyst til å ha en kjole ingen andre hadde brukt før.

Skrevet
Jeg kjøpte brukt' date=' fra en brudesalong[/quote']

Eg også!

Skrevet

Jeg var helt bestemt på å kjøpe kjolen, men når jeg fant drømmekjolen var den altfor dyr for meg, og den er 2 år gammel (men den er ikke leid ut før) så jeg har ikke funnet den noe annet sted. I tillegg har den en spesiell farge som gjør den enda vanskeligere å finne noe annet sted.

Så derfor ble det leiekjole for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...