Gå til innhold

Hvorfor slutter alle å snakke til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi snakker lett og har det ganske hyggelig i 2-3 uker, og plustelig blir meldinger sett/oversett.. hva er galt med meg? Altså, jeg sender bare en melding iløpet av dagen om de ikke svarer.

Skal jeg bare gi opp, slette de som venn? Kan ikke skjønne hvorfor interresen forsvinne så fort. 

Anonymkode: 9c59b...b82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er disse menneskene? Har de barn og ett forhold som krever? Jobb, skole?

Skrevet

Kanskje du er kjedelig og død på innsiden.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Sulosi skrev:

Hvor gamle er disse menneskene? Har de barn og ett forhold som krever? Jobb, skole?

18-20, de har ikke barn og ingen forhold. Noen har jobb, og noen har skole. Kan se dem online, og at de kommenterer på ting.. det sårer så sinnsykt

Skrevet

Hvis du snakker om venner er det ikke normalt. Hvis det er Mann-kvinne er det helt normalt.

Anonymkode: 4ff36...8aa

Skrevet
1 minutt siden, MajorasMaske skrev:

Kanskje du er kjedelig og død på innsiden.

Mye enklerer å være med meg i virkeligheten, der er jeg tryggere og ler/smiler ofte. Kan ærlig si at jeg er litt død på å sende tekstmeldinger, men jeg får ikke gjort noe med det. :(  

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mye enklerer å være med meg i virkeligheten, der er jeg tryggere og ler/smiler ofte. Kan ærlig si at jeg er litt død på å sende tekstmeldinger, men jeg får ikke gjort noe med det. :(  

Vennskap er nok ikke din greie.

Skrevet
3 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Vennskap er nok ikke din greie.

Nei, jeg får nok ha de vennene jeg har og slutte å snakke til de jeg vil bli kjent med. Eventuelt slette dem, fordi det er så vondt å se dem pålogget og vite at vi aldri kan bli godt kjent.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg får nok ha de vennene jeg har og slutte å snakke til de jeg vil bli kjent med. Eventuelt slette dem, fordi det er så vondt å se dem pålogget og vite at vi aldri kan bli godt kjent.

Med en sånn bitter innstilling hadde ikke jeg villet være vennen din heller.

• Liker 1
Skrevet

Hva snakker du om da? Ikke alle liker småsnakk som "hva skjer" ol da det kan bli litt tomt på en måte. Kanskje du er litt mere "på" enn de er, kanskje du er litt mere følsom mtp hvor mye kontakt venner må ha. Det kan oppleves litt masete å bli kjent med noen den ene dagen til å skulle ha daglig kontakt derfra. La de gå et par- tre dager, spør om konkrete ting og ring hvis du vil si mer enn du får plass til på en håndfull SMS. På Facebook kan du kommentere men ikke forvente svar nødvendigvis. Jeg vet ikke om noe av dette passer for deg Ts, det er bare mine tanker omkring det du spør om.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Sulosi skrev:

Hva snakker du om da? Ikke alle liker småsnakk som "hva skjer" ol da det kan bli litt tomt på en måte. Kanskje du er litt mere "på" enn de er, kanskje du er litt mere følsom mtp hvor mye kontakt venner må ha. Det kan oppleves litt masete å bli kjent med noen den ene dagen til å skulle ha daglig kontakt derfra. La de gå et par- tre dager, spør om konkrete ting og ring hvis du vil si mer enn du får plass til på en håndfull SMS. På Facebook kan du kommentere men ikke forvente svar nødvendigvis. Jeg vet ikke om noe av dette passer for deg Ts, det er bare mine tanker omkring det du spør om.

Kan ofte la det gå 2-3 dager da, kanskje jeg skal la det gå lenger? :)

Skrevet

Er dette snakk om venner du har hatt en stund eller bekjente som du prøver å bli venn med? Hva handler meldingene du sender om? 

Jeg har veldig lav tålmodighet for "småprat" over nett og meldinger. Svarer der jeg føler at jeg bør svare, men prøver å la samtalene dø ut hvis det ikke er noe spesielt å snakke om. Foretrekker å bli kjent med folk ansikt til ansikt foran meldinger. 

Anonymkode: f5f24...0e9

• Liker 2
Skrevet

Det er sånn med facebook at man svarer når man har tid.
Hvis man vil tenke over svaret, at f.eks. du har skrevet noe langt, så føler man at man må skrive noe langt tilbake, og kanskje har man ikke tid der og da, og vil vente til man har fått tenkt litt....

dessverre er det da lett å glemme denne samtalen.
En annen ting er at en samtale på facebook ikke er som en gammeldags chat, selv om de har chat.
Her er det ikke noe slikt at man må si hadet eller si at man blir borte litt...

her kan man plutselig logge av uten å si fra.... også svarer man kanskje neste gang man er pålogget, eller man glemmer av det.

Jeg glemmer det støtt.

Irriterende med folk som ikke svarer på meldinger, man ser "sett", også svarer de aldri..... men jeg tenker at flere har det som meg, at de glemmer.

Også trenger du ikke skrive daglig eller skrive bare daglig fjas. Folk bruker facebook forskjellig.

Om du ønsker å bli bedre kjent med disse, kom heller med noe konkret.
F.eks. om det er konsert eller kino til helga, så kan du kommentere det og spørre om dere ikk kan ta dere en tur. Eller foreslå cafe en dag. 

Anonymkode: f7881...075

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi snakker lett og har det ganske hyggelig i 2-3 uker, og plustelig blir meldinger sett/oversett.. hva er galt med meg? Altså, jeg sender bare en melding iløpet av dagen om de ikke svarer.

Skal jeg bare gi opp, slette de som venn? Kan ikke skjønne hvorfor interresen forsvinne så fort. 

Jeg tenker at du ikke skal bruke så mye tankevirsomhet på de personene der, gå videre og ikke ta det personlig.

Det vil dukke opp andre mennesker som vil sette pris på deg etterhvert  :)

Skrevet

Jeg er sånn type som sjelden eller aldri chatter. Chat stresser meg så sinnsykt. Tar ting heller pr melding eller vi kan treffes tenker jeg.

Tar ikke fb så seriøst,hvorfor må jeg det,og gidder heller ikke begrunne det overfor mine fbvenner. Kall meg rar  men det er faktisk helt greit å ikke være helt a4. 

Dog er jeg 50 da og ikke 20,håper du finner utav det med tiden,og at det er greit å være ulike Klem

Anonymkode: 39962...bb6

• Liker 1
Skrevet

De liker deg sikkert ikke, finn noen andre!

Skrevet

En melding hver dag kan jo bli litt mye?

Anonymkode: 21c9d...9e5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...