Gjest Reza08 Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 Send meg gjerne en PM hvis du føler for å slå av en prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oksana Skrevet 23. mars 2017 #2 Del Skrevet 23. mars 2017 På 16.10.2016 den 1.41, Gjest Reza08 skrev: Send meg gjerne en PM hvis du føler for å slå av en prat! Hei! Hvem er Du? Har du lyst å prate med noen igjen? Jeg kan prate med deg, men må vite om deg mer. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oksana Skrevet 23. mars 2017 #3 Del Skrevet 23. mars 2017 Akkurat nå, Oksana skrev: Hei! Hvem er Du? Har du lyst å prate med noen igjen? Jeg kan prate med deg, men må vite om deg mer. Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmd Skrevet 23. mars 2017 #4 Del Skrevet 23. mars 2017 2 minutter siden, Oksana skrev: Hei! Hvem er Du? Har du lyst å prate med noen igjen? Jeg kan prate med deg, men må vite om deg mer. Hvor gammel er du? Det innlegget er ca. 6 mnd gammel da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tummy Skrevet 24. mars 2017 #5 Del Skrevet 24. mars 2017 Send en PM, sikkert kjekt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 25. mars 2017 #6 Del Skrevet 25. mars 2017 12 timer siden, Tummy skrev: Send en PM, sikkert kjekt det. Han har slettet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå