Gå til innhold

Dere single med hund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er 1.pri, hunden eller daten?

og hva tenker du om å date noen som er allergisk mot hunden?

Anonymkode: 25db3...46b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg møtte typen hadde jeg hund. Hunden kom først (det gjør den enda), og jeg kunne aldri datet noen som var allergisk eller som hunden mislikte. Heldigvis gikk det bra, nå har vi to!

Anonymkode: a63cc...216

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunden selvfølgelig. Da får han ta medisin.

Anonymkode: a3b4f...d08

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hunden selvfølgelig. Da får han ta medisin.

Går ann å vaksinere seg nå og selv om det er en litt langtekkelig prosess er det nok verdt det. Hvis det ble forhold ut av datingen kunne jeg gått med på å skaffe et annet type dyr når hunden døde (av alderdom).

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunden, og en allergisk fyr hadde jeg måtte si ha det bra til.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sorry TS

Hunden

dogs before hoes

• Liker 1
Skrevet

Hunden

Om så var får han ta allergi medisin, og jeg er åpen for å ikke skaffe meg ny hund når eksisterende hund har dødd av alderdom.

Anonymkode: 7dd35...838

Skrevet

Hunden. Med å eie hund har jeg akseptert at jeg sannsynligvis ikke blir sammen med en som hater hunder eller en som er allergisk. 

Skrevet

Hunden er valgt for flere år siden, og med det valgte jeg bort menn som ikke liker (i den grad at han ikke vil leve med, jeg forventer ikke at han skal elske dyret) eller kan ha hund. Jeg har aldri tenkt på det som et problem, antagelig ville vi ikke passe sammen uansett.

Anonymkode: 55cf4...ce2

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hunden er valgt for flere år siden, og med det valgte jeg bort menn som ikke liker (i den grad at han ikke vil leve med, jeg forventer ikke at han skal elske dyret) eller kan ha hund. Jeg har aldri tenkt på det som et problem, antagelig ville vi ikke passe sammen uansett.

Anonymkode: 55cf4...ce2

Kunne ikke sagt det bedre selv!

• Liker 1
Skrevet

Takk for alle svar. Dere bekrefter egentlig det jeg allerede har trodd, at dere prioriterer hunden som nr 1 (-i likhet med aleneforeldre som har barn.) Ingenting galt med det😊

Og at jeg som er allergisk bør opplyse om dette i en evt dating-profil. (Medisin og vaksine er ikke automatisk noen mirakel-kur) Heldigvis er noen raser allergivennlig😊

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar. Dere bekrefter egentlig det jeg allerede har trodd, at dere prioriterer hunden som nr 1 (-i likhet med aleneforeldre som har barn.) Ingenting galt med det😊

Og at jeg som er allergisk bør opplyse om dette i en evt dating-profil. (Medisin og vaksine er ikke automatisk noen mirakel-kur) Heldigvis er noen raser allergivennlig😊

Det har mye å gjøre med at en hund er som barn på et 2-4 års stadie. 

Skrevet

Har ikke hund, men katt og har dumpet dater som er allergiske. Han jeg er sammen med nå var/er også skeptisk til katten da den går inne og kan finne på å klore på møbler. Han har fått beskjed om at vi er en pakkedeal og om han vil ha meg, må han også akseptere at katten er med når vi flytter sammen. Kompromisset har blitt at vi skal flytte et sted katten kan gå ute og prøve å lære han opp til det.

Skrevet

Hunden har alltid vært og vil alltid være førstepri for meg.

Har tidligere dumpet dater som ikke har likt hunder. Hund er en så stor del av mitt liv og noe jeg alltid vil ha rundt meg, så da passer jeg heller ikke sammen med de som ikke liker hunder, eller de som er allergiske. Enkelt og greit :)

Anonymkode: c5a96...b54

Skrevet

Jeg er kattemenneske, har ingen for øyeblikket men det kommer nok. Kjæresten min veit at jeg elsker katter og drømmer om å skaffe meg en igjen, så om jeg flytter sammen med han så må han være forberedt på å få katt i hus. Jeg har ingen planer om å gå livet uten dyr :) 

Anonymkode: 94795...34b

Skrevet
På 16.10.2016 den 11.51, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv allergisk, og har hund, og går på medisiner. Hvis det hadde vært mannen i mitt liv, og at han etter medisinbruk og vaksinasjon fortsatt ikke klarte å være i nærheten at hunden, kunne jeg fint valgt at vi møttes hjemme hos han frem til hunden min ble så gammel at den døde. Og da altså valgt å ikke skaffe meg ny. 

Hadde jeg møtt en mann som ikke ønsket å teste medisiner eller vaksine hadde det vært rett ut døra ;) 

Anonymkode: 301d3...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...