Gå til innhold

Han sier jeg er vid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt feil ordbruk ja, men han mente nok bare at du var klar =) Noen er jo avhengig av langt forspill eller glidemiddel nesten hver gang, kan tenke meg han mener det er en fordel at du alltid er klar til å ta imot? 

Selv blir jeg fort sår og er derfor også gjerne både trang og litt tørr etter en stund om man har sex flere ganger, så det er ikke bare å smette den rett inn selv om jeg er aldri så kåt, han må liksom rykke tilbake til start og kjøre langt forspill eller bruke glidemiddel. Har snakket såvidt om det med noen menn, har jo også fått kommentaren at jeg blir så fort trang igjen uten at det var helt ment som et kompliment, jeg tror nok noen føler det er et pluss om de har klart å gjøre dama "vid" og våt. Det er litt oppskrytt å være trang, er jeg trøtt og dehydrert får han den knapt inn engang, så morgensexen dagen derpå går ikke av seg selv akkurat. Jeg ligger jo og prøver mentalt å "åpne meg opp" der nede for å ta imot, men det blir som oftest opp og hente glidemiddelet, så kanskje han føler han ikke har gjort meg kåt nok og det er jo sikkert ikke et pluss.. Bedre med hun som alltid er klar for sex, sikkert.

Men feil ordbruk som sagt, be han holde seg til "våt" i fremtiden:fnise:

Anonymkode: 4ecf7...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 16.10.2016 den 1.09, AnonymBruker skrev:

Slik har jeg aldri sett på det, ei aldri hørt det heller. Men det kan være veldig mulig. Ikke for å legge til for mye detaljer, men jeg har merket at han tenner på å "vide meg ut" med hånda si, så det virker som at han VIL at jeg skal være "videst" mulig :klo: Jeg skjønner det ikke helt - liker ikke menn å kjenne at det er litt trangt da? Om ikke trangt, men at det blir mer stimulering om man ikke er direkte vid? Kjenner jeg blir litt forvirret. Jeg mener selv at jeg verken er trang eller vid, og etter det jeg har skjønt frem til nå så er det ikke positivt å være vid. I mitt hode kunne han like godt ha sagt at jeg hadde hengepupper :unsure:

Ts

Anonymkode: 3c585...bee

Det kan jo være at han tenner på det å markere seg. Kanskje han tenker at uansett hva du gjør senere så vil han sannsynligvis ha satt sitt merke på deg. Litt som å ta jomfrudommen. At de penisene som kommer etter ikke får mulighet til å gjøre det samme. At han er bedre enn dem. 

Anonymkode: 13370...f29

Skrevet

Mye rare teorier her... og god fantasi

Anonymkode: e69c4...168

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...