AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Okei, så FF'en min har gjentatt flere ganger nå at jeg er "vid". Eksempel: jeg gleder meg til å stikke kuken min inn i den deilige vide fitta di. Dette mener han er positivt, men jeg synes IKKE dette er et kjempekompliment. Jeg har aldri fått høre dette før fra andre sexpartnere og jeg må si at dette gjør meg litt usikker på meg selv når det kommer til mine neste sexpartnere. Hva i all verden mener han med dette, og hvordan kan dette være positivt?! Anonymkode: 3c585...bee
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Med vid i denne konteksten mener han "klar". Altså den klare fitta di. Anonymkode: 10712...454 5
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 hvor stor/tykk er han da? Anonymkode: c1c43...db5 1
The Kitten Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Be ham erstatte ordet "vid" med "våt." 3
Sphere Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg forstår det kan være vanskelig å tro. Vi blir jo lært opp til at fitta skal være trang og pikken stor. Men tenning er så mangt. Det finnes kvinner som tenner på små peniser, og menn som tenner på vide fitter. Jeg tenner på å føle meg liten, og en romslig fitte vil forsterke den følelsen for meg. Kan jo være noe slikt for hans del også? Heller ikke sikkert du er romslig, men at han blir tent av den følelsen. Om du skjønner?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Hva så om du er vid? Anonymkode: 594ef...e37
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvor stor/tykk er han da? Anonymkode: c1c43...db5 Han er ca 18 cm og greit tykk etter min mening. Ts Anonymkode: 3c585...bee
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ca 18 cm og greit tykk etter min mening. Ts Anonymkode: 3c585...bee ikke noe problem da, da er du godt våt helt normalt det Anonymkode: c1c43...db5 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Han liker vel tanken på at han har gjort den vid pga sin egen størrelse.... :-) Anonymkode: a788a...c27 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 6 minutter siden, Sphere skrev: Jeg forstår det kan være vanskelig å tro. Vi blir jo lært opp til at fitta skal være trang og pikken stor. Men tenning er så mangt. Det finnes kvinner som tenner på små peniser, og menn som tenner på vide fitter. Jeg tenner på å føle meg liten, og en romslig fitte vil forsterke den følelsen for meg. Kan jo være noe slikt for hans del også? Heller ikke sikkert du er romslig, men at han blir tent av den følelsen. Om du skjønner? Slik har jeg aldri sett på det, ei aldri hørt det heller. Men det kan være veldig mulig. Ikke for å legge til for mye detaljer, men jeg har merket at han tenner på å "vide meg ut" med hånda si, så det virker som at han VIL at jeg skal være "videst" mulig Jeg skjønner det ikke helt - liker ikke menn å kjenne at det er litt trangt da? Om ikke trangt, men at det blir mer stimulering om man ikke er direkte vid? Kjenner jeg blir litt forvirret. Jeg mener selv at jeg verken er trang eller vid, og etter det jeg har skjønt frem til nå så er det ikke positivt å være vid. I mitt hode kunne han like godt ha sagt at jeg hadde hengepupper Ts Anonymkode: 3c585...bee 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #11 Skrevet 15. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slik har jeg aldri sett på det, ei aldri hørt det heller. Men det kan være veldig mulig. Ikke for å legge til for mye detaljer, men jeg har merket at han tenner på å "vide meg ut" med hånda si, så det virker som at han VIL at jeg skal være "videst" mulig Jeg skjønner det ikke helt - liker ikke menn å kjenne at det er litt trangt da? Om ikke trangt, men at det blir mer stimulering om man ikke er direkte vid? Kjenner jeg blir litt forvirret. Jeg mener selv at jeg verken er trang eller vid, og etter det jeg har skjønt frem til nå så er det ikke positivt å være vid. I mitt hode kunne han like godt ha sagt at jeg hadde hengepupper Ts Anonymkode: 3c585...bee har hørt at om du er for trang, så kan menn miste ereksjonen.. du kan jo prøve å knipe under sex, eller gjøre det ellers. jeg kan også få en hel hånd om jeg er våt nok, har aldri fått klager så lenge de får utløsning Anonymkode: c1c43...db5
Sphere Skrevet 15. oktober 2016 #12 Skrevet 15. oktober 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han er ca 18 cm og greit tykk etter min mening. Ts Anonymkode: 3c585...bee Han kan jo ha problemer med de trange? Og derfor er glad for at det går så greit med deg. Ikke tenk så mye på det, bare vær glad for at han er fornøyd. Men knipeøvelser er uansett aldri feil. 3
Gjest made4u Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei, så FF'en min har gjentatt flere ganger nå at jeg er "vid". Eksempel: jeg gleder meg til å stikke kuken min inn i den deilige vide fitta di. Dette mener han er positivt, men jeg synes IKKE dette er et kjempekompliment. Jeg har aldri fått høre dette før fra andre sexpartnere og jeg må si at dette gjør meg litt usikker på meg selv når det kommer til mine neste sexpartnere. Hva i all verden mener han med dette, og hvordan kan dette være positivt?! Anonymkode: 3c585...bee Er du vid og våt så er du uspennende for min del, blir jo som å dyppe den i en bøtte med lunket vann...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #14 Skrevet 16. oktober 2016 8 timer siden, Sphere skrev: Han kan jo ha problemer med de trange? Og derfor er glad for at det går så greit med deg. Ikke tenk så mye på det, bare vær glad for at han er fornøyd. Men knipeøvelser er uansett aldri feil. Ja, det kan jo godt hende! Jeg får bare prøve å ikke tenke så mye på det.. selv om jeg definitivt kommer til å kvi meg litt på forhånd ved neste partner.... "tenk om jeg faktisk er så vid at han ikke kjenner noe" liksom. Jaja. Takk for oppmuntringen ihvertfall Ts Anonymkode: 3c585...bee
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #15 Skrevet 16. oktober 2016 56 minutter siden, made4u skrev: Er du vid og våt så er du uspennende for min del, blir jo som å dyppe den i en bøtte med lunket vann... Var det jeg trodde. Men aldri hørt noe tidligere og heller ikke opplevd at noen har slitt med å komme inni meg.. heller at de må "holde igjen". Så jeg vet ikke. Ts Anonymkode: 3c585...bee 1
Sphere Skrevet 16. oktober 2016 #16 Skrevet 16. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan jo godt hende! Jeg får bare prøve å ikke tenke så mye på det.. selv om jeg definitivt kommer til å kvi meg litt på forhånd ved neste partner.... "tenk om jeg faktisk er så vid at han ikke kjenner noe" liksom. Jaja. Takk for oppmuntringen ihvertfall Ts Anonymkode: 3c585...bee God muskelbruk vil demme opp for romslighet uansett. Du har iallefall flere muligheter enn det jeg har med min lille. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #17 Skrevet 16. oktober 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: har hørt at om du er for trang, så kan menn miste ereksjonen.. du kan jo prøve å knipe under sex, eller gjøre det ellers. jeg kan også få en hel hånd om jeg er våt nok, har aldri fått klager så lenge de får utløsning Anonymkode: c1c43...db5 Jøss, hvorfor det? Fordi den blir "klemt" liksom? Jeg kniper som en gal under sex i frykt for at han ikke skal kjenne noe nå Knipeøvelser er vel generelt lurt å gjøre, så jeg får bli flinkere der. Nei, ikke sant.. Jeg slet med å få hele hånden hans inn i starten (veldig stor hånd da..) måtte mye tid til før det gikk. Går det lang tid mellom hver gang så trekker det seg jo helt tilbake igjen til utgangspunktet, så det er jo ikke akkurat varig "vidt" heller 🙈 Ts Anonymkode: 3c585...bee
Gjest made4u Skrevet 16. oktober 2016 #18 Skrevet 16. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det jeg trodde. Men aldri hørt noe tidligere og heller ikke opplevd at noen har slitt med å komme inni meg.. heller at de må "holde igjen". Så jeg vet ikke. Ts Anonymkode: 3c585...bee Jeg har opplevd det med ei, hun ville jeg skulle penetrere henne umiddelbart og før hun ble våt, skjønte jo hvorfor etter hvert... Dog forteller man ikke ei som er vid at hun er det, kan like gjerne si at hun ikke er noen ok opplevelse da - slikt kan man holde seg for god til. At han sier det rett ut er for ille!!
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #19 Skrevet 16. oktober 2016 Fitta vider seg ut når man blir kåt, menn tenner på at han gjør deg kåt og våt, slik at du "åpner deg" for han. Dette er helt vanlig og har ingenting med din størrelse å gjøre. Anonymkode: db2a5...bc0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #20 Skrevet 16. oktober 2016 Det er bare å si; neida, det er ikke jeg som er vid. Det er du som er liten og tynn. Da blir det snart slutt på klagingen hans. Anonymkode: 9a7b9...b2a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå