AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 Du er med i en venninnegjeng som alltid spleiser på å kjøpe innflyttings/bursdags/babypresanger til hverandre. Den ene fyller år og blir overrasket med fest fra en annen vennekrets, så denne venninnegjengen ble ikke invitert, da de trolig ikke visste om hverandre. Blir det da rett om den som fylte år går inn i ny runde med gaver til 150-200 kroner x 5 stk. uten å få noe gave selv, siden de ikke var invitert? Hvordan gjør dere andre det - ingen fest, ingen gave? Anonymkode: a3c19...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. oktober 2016 #2 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg gir gave hvis jeg er invitert i bursdagsfeiring. Er jeg ikke invitert så er jeg heller ikke viktig nok til å gi gave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Del Skrevet 15. oktober 2016 Gave uansett. Tenker ikke så mye på hvem jeg har fått av eller ei, eller om jeg er invitert. Anonymkode: 40aee...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 Takk for svar. Tenker at jeg kanskje kjøper gave alene siden det ikke er stemning for det i gjengen, hun som ble feiret har jo vært med på gave til meg. Synes kanskje det ser litt rart ut da. Når vi pleier å gi sammen? Anonymkode: a3c19...78c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 Gi gave alene hvis du føler for det. Hun blir helt sikkert glad for å bli tenkt på! Anonymkode: 40aee...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå