AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Ja, som spørsmålet sier: bør man spare på oppgaver man skreiv mens man gikk på vgs/høyskole/universitet? Noen individuelle, noen gruppearbeid? Ble ferdig med skolen for over 10 år siden, havna på uføretrygd, hvis jeg noen gang kommer meg ut i jobb igjen er det meget lite sannsynlig at det blir innenfor de yrkene utdanningen var til... Skal nå flytte til mindre sted, så trenger å kvitte meg med mest mulig Anonymkode: debc9...2ad
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Kast i vei. Jeg gidder i alle fall ikke å samle på sånt. Anonymkode: 63fda...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 sånt tar man ikke vare på. Man får ikke bruk for tentamenen man tok på grunnkurs vgs Anonymkode: dcc04...daf 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Ta vare på de! Det er jo kjempegøy å lese flere år etterpå :-) Anonymkode: 51ef3...d80 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 jeg har tatt vare på alt fra høyskolen og bruker ofte forelesningsnotater og øvinger som referanse til oppgaver i jobben min. Ta vare på det sier jeg. Anonymkode: 03cca...16b 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: sånt tar man ikke vare på. Man får ikke bruk for tentamenen man tok på grunnkurs vgs Anonymkode: dcc04...daf Tenkte ikke på tentamen, men mappeoppgaver(deleksamen)/eksamener fra høyskolen og universitetet.. Var sånn at vi leverte inn i deler, avhengig av emnet vi jobbet med og deretter bygde overganger til neste emne, som til slutt ble en hel eksamen/mini-bachelor/forberedelse til å skrive bachelor-oppgavene, som deretter ble den samlede karakteren for det året... Nå er det lite sannsynlig at jeg skal ut i relaterte fag hvis jeg noen gang kommer i studier/jobb igjen, men tenker at om det blir mye likt jeg evt skriver, vil det kunne bli plukket opp av jukse-sensorer/gjenkjenningsprogram... og da vil jeg jo slite hvis jeg ikke kan bevise at jeg har skrevet det? Anonymkode: debc9...2ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå