Gå til innhold

Økonomien med 3 barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har tre eller flere barn, hvordan er økonomien deres? Har dere mye lån? Jobber begge fullt? Hvordan går dagene rundt? 

Jeg er gravid med nr 3, og er veldig nervøs pga. Økonomi. 

Anonymkode: 75608...e55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobbet 80% fram til yngste var 7. Etter det har vi begge jobbet fullt. Vi har ca 1,3 mill i inntekt, lån på ca 2,7. Hus, hytte og biler.

økonomien er helt grei. Merker at det er dyrere med eldre barn. Nå er de såpass store at de ikke er avhengig av at vi er tilstede hele tiden, men jeg synes det er travlere nå enn når de var små. Nå er vi transportfirma, trenere, leksehjelpere, i tillegg har vi ikke voksenkveld lenger.

Sett bort i fra dette synes jeg det er utrolig kjekt med tre stykker. De er utrolig ulike, men veldig gode venner. Det er kjekt å tilbringe tid sammen med dem og å få være med å delta i deres liv. 

Anonymkode: de0d7...936

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobbet 80% fram til yngste var 7. Etter det har vi begge jobbet fullt. Vi har ca 1,3 mill i inntekt, lån på ca 2,7. Hus, hytte og biler.

økonomien er helt grei. Merker at det er dyrere med eldre barn. Nå er de såpass store at de ikke er avhengig av at vi er tilstede hele tiden, men jeg synes det er travlere nå enn når de var små. Nå er vi transportfirma, trenere, leksehjelpere, i tillegg har vi ikke voksenkveld lenger.

Sett bort i fra dette synes jeg det er utrolig kjekt med tre stykker. De er utrolig ulike, men veldig gode venner. Det er kjekt å tilbringe tid sammen med dem og å få være med å delta i deres liv. 

Anonymkode: de0d7...936

Takk for svar :) greit å høre hvordan ting er med flere. Jeg ser at dere tjener en del mer enn oss, og nett nå har vi bare rundt 800k til sammen. 

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til dere som har tre eller flere barn, hvordan er økonomien deres? Har dere mye lån? Jobber begge fullt? Hvordan går dagene rundt? 

Jeg er gravid med nr 3, og er veldig nervøs pga. Økonomi. 

Har barn på 10, 8 og 3 år. Begge jobbet fult utenom permisjonene.

Vi tjener ganske godt, 70 000 kr utbetalt hver mnd. Har et lån på ca. 3 mln.

Planlegger barn nr. 4.

Anonymkode: 6c862...768

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...