Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beklager engelsken.

Jeg skrev et innlegg her for noen dager siden hvor jeg kopierte en tekst som plutselig har forduftet fra jordens overflate. Hva er grunnen til det? Jeg oppga tydelig hvor kilden kom i fra. Har jo sett flere her har lagt ut linker til sider og tenkte det var greit.

Teksten handler om psykopati og kjærlighet og er hentet fra bloggen med samme navn. Jeg tenkte det kunne hjelpe noen.

Jeg har opplevd å bli dumpet av en fyr jeg var kjempeglad i. Det skjedde brått og brutalt og med mange ubesvarte spørsmål. Teksten jeg fant beskrev han og forløpet/ ettertiden nærmest ordrett og jeg uthevet deler av dette i denne teksten. Nå er plutselig innlegget som forduftet for solen! Mystisk...

Elsker denne! Kan fortrolle vekk den mest forhatte psykopat....

Anonymkode: 80bee...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var fordi enkelte brukere trodde du var ei som hadde opprettet mange tråder her før og som er utestengt.. uansett tragisk spør du meg.. 

Anonymkode: 1d89a...9f1

Gjest Black Amethyst
Skrevet (endret)

Det er en veldig oppmuntrendes og fin sang, kan tolkes på forskjellige måter. Det er også en sang som har gitt meg mye trøst og ny styrke når jeg har hatt behov for å lytte på det. :)

Leit at tråden din ble tatt vekk. Skjønner at det var vondt å bli dumpet av eks kjæresten din, men på ettertid så er det noe du burde være glad for at det skjedde, da slapp du å bli værendes flere år i et forhold som ville bare ha ødelagt deg mer og mer. Så på en måte så var du egentlig heldig med å bli dumpet av han, samtidig som at det er godt forståelig at det gjorde og kanskje fortsatt gjør veldig vondt å tenke på alt dette? Vit at du er så mye sterkere! Du er virkelig verdifull som person også, livet ditt er så mye bedre uten han! :klem:

Endret av Black Amethyst
Skrevet
På 10/15/2016 den 21.35, AnonymBruker skrev:

Tror det var fordi enkelte brukere trodde du var ei som hadde opprettet mange tråder her før og som er utestengt.. uansett tragisk spør du meg.. 

Anonymkode: 1d89a...9f1

Tusen takk

Ts

Skrevet
På 10/15/2016 den 21.51, Black Amethyst skrev:

Det er en veldig oppmuntrendes og fin sang, kan tolkes på forskjellige måter. Det er også en sang som har gitt meg mye trøst og ny styrke når jeg har hatt behov for å lytte på det. :)

Leit at tråden din ble tatt vekk. Skjønner at det var vondt å bli dumpet av eks kjæresten din, men på ettertid så er det noe du burde være glad for at det skjedde, da slapp du å bli værendes flere år i et forhold som ville bare ha ødelagt deg mer og mer. Så på en måte så var du egentlig heldig med å bli dumpet av han, samtidig som at det er godt forståelig at det gjorde og kanskje fortsatt gjør veldig vondt å tenke på alt dette? Vit at du er så mye sterkere! Du er virkelig verdifull som person også, livet ditt er så mye bedre uten han! :klem:

Tusen takk for fine ord 😊

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...