Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei KG

Jeg trenger sårt deres hjelp ettersom jeg har satt meg selv i en stor knipe og ikke helt vet hvordan jeg skal komme meg ut av dette!
Det hele begynte med at jeg startet å studere i sommer, rett etter videregående, og sliter nå svært i fagene, føler kanskje ikke studiet helt er for meg så jeg har planer om å skaffe meg en jobb og jobbe i et år før jeg tar opp studiet igjen.
Så jeg satt meg ned på fredag, skrev CV og søknad, sendte rundt forbi og fikk en telefon av et bemanningsbyrå, så nå skal jeg på intervju allerede mandag, men kom på nå at jeg har møteplikt hver onsdag i exphil timene, føler ikke akkurat for å spør på intervjuet om å få fri hver onsdag eller begynne i januar, så hvordan kan jeg komme meg ut av denne knipen?

Takk på forhånd for svar!

Anonymkode: 752d1...d52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør ikke være noe problem å si fra på møtet om at du ikke kan jobbe på det aktuelle tidspunktet på onsdager.

Anonymkode: c4dd7...362

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det bør ikke være noe problem å si fra på møtet om at du ikke kan jobbe på det aktuelle tidspunktet på onsdager.

Så det burde gå fint?
Følte kanskje det hørtes litt uprofft ut til å være første intervju?

Skrevet

Så det burde gå fint?
Følte kanskje det hørtes litt uprofft ut til å være første intervju?

Ja, jeg mener at det bør gå fint :)

Lykke til! :blomst:

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg mener at det bør gå fint :)

Lykke til! :blomst:

Okei, tusen takk! 

Skrevet

Hvilken type jobb skal du på intervju til? Er det en 100% stilling? Tenker det bør gå fint, det er bare å i at du ønsker å gjøre ferdig exphil dette semesteret, men evt kan jobbe alle dager fra våren. 

Anonymkode: c7d32...ef1

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type jobb skal du på intervju til? Er det en 100% stilling? Tenker det bør gå fint, det er bare å i at du ønsker å gjøre ferdig exphil dette semesteret, men evt kan jobbe alle dager fra våren. 

Anonymkode: c7d32...ef1

Er usikker på hvilken jobb, er salg av noe slag.
Står på annonsen at arbeidstiden er fra 8-16
Tar sjansen på at det går fint å spør om onsdagen fri pga studiene så jobbe alle dager til våren :)

Skrevet

Er det kun ex.phil du skal ta? Siden du kan jobbe de andre dagene? Du skriver at du sliter i alle fag og skal starte på nytt om et år. Hvorfor trenger du fri for å møte til ex.phil da? Jeg hadde heller kuttet ut all skole og jobbet 100% enn å gjøre begge deler halvveis.

Anonymkode: dcf47...dca

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det kun ex.phil du skal ta? Siden du kan jobbe de andre dagene? Du skriver at du sliter i alle fag og skal starte på nytt om et år. Hvorfor trenger du fri for å møte til ex.phil da? Jeg hadde heller kuttet ut all skole og jobbet 100% enn å gjøre begge deler halvveis.

Anonymkode: dcf47...dca

Skal ta 2 andre fag også, grunnen til at jeg vil prøve p bestå i disse fagene er fordi at jeg får halvvert lånet fra lånekassen, noe som hjelper veldig for den fremtidige økonomien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...