AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Hei KG Jeg trenger sårt deres hjelp ettersom jeg har satt meg selv i en stor knipe og ikke helt vet hvordan jeg skal komme meg ut av dette! Det hele begynte med at jeg startet å studere i sommer, rett etter videregående, og sliter nå svært i fagene, føler kanskje ikke studiet helt er for meg så jeg har planer om å skaffe meg en jobb og jobbe i et år før jeg tar opp studiet igjen. Så jeg satt meg ned på fredag, skrev CV og søknad, sendte rundt forbi og fikk en telefon av et bemanningsbyrå, så nå skal jeg på intervju allerede mandag, men kom på nå at jeg har møteplikt hver onsdag i exphil timene, føler ikke akkurat for å spør på intervjuet om å få fri hver onsdag eller begynne i januar, så hvordan kan jeg komme meg ut av denne knipen? Takk på forhånd for svar! Anonymkode: 752d1...d52
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Det bør ikke være noe problem å si fra på møtet om at du ikke kan jobbe på det aktuelle tidspunktet på onsdager. Anonymkode: c4dd7...362 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det bør ikke være noe problem å si fra på møtet om at du ikke kan jobbe på det aktuelle tidspunktet på onsdager. Anonymkode: c4dd7...362 Så det burde gå fint? Følte kanskje det hørtes litt uprofft ut til å være første intervju? Anonymkode: 752d1...d52
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så det burde gå fint? Følte kanskje det hørtes litt uprofft ut til å være første intervju? Anonymkode: 752d1...d52 Ja, jeg mener at det bør gå fint Lykke til! Anonymkode: c4dd7...362 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, jeg mener at det bør gå fint Lykke til! Anonymkode: c4dd7...362 Okei, tusen takk! Anonymkode: 752d1...d52
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Hvilken type jobb skal du på intervju til? Er det en 100% stilling? Tenker det bør gå fint, det er bare å i at du ønsker å gjøre ferdig exphil dette semesteret, men evt kan jobbe alle dager fra våren. Anonymkode: c7d32...ef1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken type jobb skal du på intervju til? Er det en 100% stilling? Tenker det bør gå fint, det er bare å i at du ønsker å gjøre ferdig exphil dette semesteret, men evt kan jobbe alle dager fra våren. Anonymkode: c7d32...ef1 Er usikker på hvilken jobb, er salg av noe slag. Står på annonsen at arbeidstiden er fra 8-16 Tar sjansen på at det går fint å spør om onsdagen fri pga studiene så jobbe alle dager til våren Anonymkode: 752d1...d52
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Er det kun ex.phil du skal ta? Siden du kan jobbe de andre dagene? Du skriver at du sliter i alle fag og skal starte på nytt om et år. Hvorfor trenger du fri for å møte til ex.phil da? Jeg hadde heller kuttet ut all skole og jobbet 100% enn å gjøre begge deler halvveis. Anonymkode: dcf47...dca 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det kun ex.phil du skal ta? Siden du kan jobbe de andre dagene? Du skriver at du sliter i alle fag og skal starte på nytt om et år. Hvorfor trenger du fri for å møte til ex.phil da? Jeg hadde heller kuttet ut all skole og jobbet 100% enn å gjøre begge deler halvveis. Anonymkode: dcf47...dca Skal ta 2 andre fag også, grunnen til at jeg vil prøve p bestå i disse fagene er fordi at jeg får halvvert lånet fra lånekassen, noe som hjelper veldig for den fremtidige økonomien. Anonymkode: 752d1...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå