Gå til innhold

Plutselig var det mørkt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Lyset her i yttergangen var plutselig slått av :o

Jeg har ikke slått det av, det er ingen andre her; og det er ikke en løs bryter..Kan lyset gå av seg selv, når det er en dårlig sikring? Lyset kom på når jeg slo på bryteren igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plutselige spenningsforskjeller kan gjøre det. Jeg hadde en cd-spiller som skrudde seg på og spilte musikk. Det var ganske skummelt, for når jeg gikk inn i rommet den stod i, så spilte den musikk. Jeg skrudde av, og det samme gjentok seg mange ganger i løpet av noen få timer.

Det viste seg til slutt at det var tordenvær som gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er skummelt. tv'en min har en tendens til å slå seg på om natten.

:hår: Huff, da tror jeg at jeg hadde dratt ut støpselet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den er under sengen og når det er mørkt orker jeg ikke krype under der for å dra den ut. det kan være veldig skummelt når man våkner til en eller annen skrekkfilm klokka tre om natten dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Devil's Spawn
Men den er under sengen og når det er mørkt orker jeg ikke krype under der for å dra den ut. det kan være veldig skummelt når man våkner til en eller annen skrekkfilm klokka tre om natten dog..

Anbefaller deg å se Polltergeist (mulig at det ikke er stavet helt korrekt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaller deg å se Polltergeist (mulig at det ikke er stavet helt korrekt).

:ler: Supert råd, ja...

Men jeg hadde dratt ut støpselet før jeg la meg, da... Hadde ikke tort annet, for jeg er veldig lettskremt om natten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Sånt er skummelt. tv'en min har en tendens til å slå seg på om natten.

Bruker du å slå den helt av med knappen på tv? Jeg hadde nok blitt livredd dersom jeg gjorde det og tv-en likevel slo seg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

høhø, jeg tør aldri dra ut støpselet, for da er det iallefall skummelt om tv'en slår seg på eller noe!! syk greie, jeg må ha i kontakter, for da kan jeg trøste meg med logiske forklaringer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du å slå den helt av med knappen på tv? Jeg hadde nok blitt livredd dersom jeg gjorde det og tv-en likevel slo seg på.

Jeg slår den som regel av med knappen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...