AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 Når kan man se sesong tjue av tv-serien South Park, i Norge? Når blir dette tilgjengelig gjennom http://www.southparkstudios.nu/full-episodes Anonymkode: 3b971...09e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg ser den på watchseries😊 Anonymkode: 7f0cd...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Del Skrevet 15. oktober 2016 Æsj. Går dette fortsatt? 😒 Anonymkode: 60606...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 Huff, noen som liker noe som du ikke gjør? Så fryktelig. Jeg skjønner godt at du følte du måtte ta deg tid til å skrive inn din mening om dette emnet, da det er så tydelig at det er derfor tråden ble startet. Anonymkode: 7ea3e...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Del Skrevet 16. oktober 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Huff, noen som liker noe som du ikke gjør? Så fryktelig. Jeg skjønner godt at du følte du måtte ta deg tid til å skrive inn din mening om dette emnet, da det er så tydelig at det er derfor tråden ble startet. Anonymkode: 7ea3e...52b Dette er et diskusjonforum hvor man har sin fulle rett til å ytre sin mening Anonymkode: 60606...04b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2016 #6 Del Skrevet 19. oktober 2016 Jeg vet ikke når den kommer, og jeg syns det nye konseptet er litt dumt - at det ikke er avsluttende episoder, men at sesongen henger sammen. Anonymkode: b4054...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå