AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Hun kom borti følg knappen på instagram nå. Det er snart 3 år siden bruddet og jeg har virkelig gått videre. Jeg møtte henne litt over et år etter bruddet da la hun ut om at hun hadde drømt om meg etc, la meg til på snap og facebook og skravla stadig vekk. La ut om deres forhold, kun de negarive tingene. Han var utro med henne litt over en mnd før jeg dumpet han, første helgen etter det ble slutt (ble slutt midt i uka) så var han rett til henne også en mnd senere sto de i et forhold. Jeg klarer helt fint å være venn med henne for jeg var ferdig med han nesten et halvt år før jeg egentlig dro. Jeg håper bare at han behandler henne bedre enn meg, og sånn som hun snakka virka det som om han fortsatte i samme spor. Han har jeg måtte blokke på alle sosiale medier pga stalking i 2 år, ikke trusler, bare irriterende. Han var typen til å kontakte meg via venner og familie når han var blokkert alle andre steder. Henne har jeg ikke noe i mot, men alt hun sa og måten hun var på og alt hun sa så syns jeg nesten synd på henne. Nå er det et år siden jeg hørte fra henne, mai var siste mld fra han. Så trodde jeg var kvitt de nå. Jeg vet jeg bare kan fortsette å blokkere, men tanken med innlegget er at jeg bare syns det er så rart! Anonymkode: b8dc5...a43
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 13 minutter siden, O.G. skrev: Du, den der dama er en fan. Uten grunn. Hun er mer hans type jente enn jeg noen gang var. Anonymkode: b8dc5...a43 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Eksen min var sånn. Dukka opp på arbeidsplassen min og skulle se hvor jeg jobbet og sånn. Plagsomt, men ikke farlig. Blocka han overalt fordi han sendte meg så mye likes. Orka det ikke mer! blokk i veg. Du kan jo si til henne at du ikke ønsker kontakt? Anonymkode: 62666...9aa
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eksen min var sånn. Dukka opp på arbeidsplassen min og skulle se hvor jeg jobbet og sånn. Plagsomt, men ikke farlig. Blocka han overalt fordi han sendte meg så mye likes. Orka det ikke mer! blokk i veg. Du kan jo si til henne at du ikke ønsker kontakt? Anonymkode: 62666...9aa Visste ikke at hun hadde instagram en gang. Og jeg har ordnet så ingen ser hva jeg legger ut. Prøvde å sende henne mld der nå så får vi se om jeg får svar. Anonymkode: b8dc5...a43
Gjest O.G. Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uten grunn. Hun er mer hans type jente enn jeg noen gang var. Anonymkode: b8dc5...a43 Hjelper ikke henne i hele tatt ser det ut som.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Hun svarte meg at hun var full 😜 Anonymkode: b8dc5...a43 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun svarte meg at hun var full 😜 Anonymkode: b8dc5...a43 Full og ulykkelig i ett dårlig forhold sannsynligvis. Fortsett å blokkere han, henne tror jeg ikke du trenger det med. Hun ser kanskje på det deg som en alliert, mer enn at hun ønsker plage deg. Høres ut som hun vil ha forståelse og vet at du er den som vet mest om hvor kjip han kan være.. Hun bør jo forlate han hun også. Anonymkode: 7fb8e...4fc 6
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Hvorfor har du ikke begrenset hvem som kan legge deg til? Og jeg ser ingenting om stalking i innlegget ditt? Anonymkode: 8773e...d29 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ikke begrenset hvem som kan legge deg til? Og jeg ser ingenting om stalking i innlegget ditt? Anonymkode: 8773e...d29 Fordi jeg ikke så noen grunn til å ramse opp alt som har hvert hver måned og uke i to år. Anonymkode: b8dc5...a43
Mellifluous Skrevet 15. oktober 2016 #11 Skrevet 15. oktober 2016 Samme her. Bryr meg ikke nevneverdig om det da, syns bare det er ekstremt merkelig. 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #12 Skrevet 15. oktober 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Full og ulykkelig i ett dårlig forhold sannsynligvis. Fortsett å blokkere han, henne tror jeg ikke du trenger det med. Hun ser kanskje på det deg som en alliert, mer enn at hun ønsker plage deg. Høres ut som hun vil ha forståelse og vet at du er den som vet mest om hvor kjip han kan være.. Hun bør jo forlate han hun også. Anonymkode: 7fb8e...4fc Dette svaret fikk meg til en ny tankegang. Takk 😊 Anonymkode: b8dc5...a43 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke så noen grunn til å ramse opp alt som har hvert hver måned og uke i to år. Anonymkode: b8dc5...a43 Jeg trodde de fleste hadde satt opp facebooken sin sånn at man må godta venneforespørsler. Anonymkode: 8773e...d29
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #14 Skrevet 16. oktober 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde de fleste hadde satt opp facebooken sin sånn at man må godta venneforespørsler. Anonymkode: 8773e...d29 Det var som sagt instagram. Anonymkode: b8dc5...a43
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #15 Skrevet 16. oktober 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var som sagt instagram. Anonymkode: b8dc5...a43 Du skrev også at hun har lagt deg til på facebook og snap. Bare å blokkere henne alle steder. Anonymkode: 8773e...d29
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #16 Skrevet 16. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du skrev også at hun har lagt deg til på facebook og snap. Bare å blokkere henne alle steder. Anonymkode: 8773e...d29 Ja for et år siden ja. Men nå. Denne gangen. Et år siden jeg hørte fra henne sist. Instagram. Hvorofr blokkere henne? Hun har jo ikke gjort noe galt, bare syns det har vært rart. Anonymkode: b8dc5...a43
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #17 Skrevet 22. oktober 2016 I en samtale med henne ville hun se hvordan det gikk med meg og fortelle at de hadde det bra sammen nå. Så har jeg egentlig ikke gjort så mye mer ut av det enn å la henne følge meg på instagram. Det betyr ikke så mye. Anonymkode: b8dc5...a43
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2016 #18 Skrevet 22. oktober 2016 På 10/16/2016 den 19.34, AnonymBruker skrev: Ja for et år siden ja. Men nå. Denne gangen. Et år siden jeg hørte fra henne sist. Instagram. Hvorofr blokkere henne? Hun har jo ikke gjort noe galt, bare syns det har vært rart. Anonymkode: b8dc5...a43 Hvordan blir det å spørre noen hvordan det går og så ikke si noe mer på et år, stalking? Anonymkode: 8773e...d29
I Grosny Skrevet 22. oktober 2016 #19 Skrevet 22. oktober 2016 På 15.10.2016 den 22.18, AnonymBruker skrev: Dette svaret fikk meg til en ny tankegang. Takk 😊 Anonymkode: b8dc5...a43 Jeg tenkte også litt sånn. Jenta var full og hadde lyst til å snakke med ei som forsto hennes situasjon, som hun følte hun hadde noe til felles med. Du skrev at du ikke hadde hørt fra henne på ett år. Det er ikke stalking når kontaktsøkingen er så sjelden.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #20 Skrevet 16. november 2016 Jenta skrev at hun var veldig nysgjerfig på hvordan det gikk med meg og måtte presisere mange ganger at de var lykkelig. Hun konfronterte meg maaange ganger med ting jeg skal ha gjort galt i forholdet med eks, men da jeg gjorde det samme tilbake lukket hun seg. Egentlig kjenner jeg henne igjen i en annen tråd her inne hvor ei lurer på om eksen til typen lyver eller om det er typen som lyver. Anonymkode: b8dc5...a43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå