Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bor for tiden i Kina, og var hos frisøren i dag. Planen var å ta hårkur og en liten stuss, men frisøren, som ikke snakket engelsk klarte å overtale meg til å la han ta etterveksten min. Jeg er naturlig askeblond, og hadde noen lyse striper fra før. 

Frisøren misforsto meg, eller dreit seg skikkelig ut, og gav meg store blå striper i hele håret. Etter vask, når jeg oppdaget det forsto han at det ikke var det jeg ønsket, og han bleiket dem ut igjen,  sammen med resten av håret mitt. Håret mitt er nå svært lyst med mye gulskjær, og ser absolutt ikke pent ut. Jeg skal tilbake til samme frisør i morgen for å fikse på dette, og krysser fingrene for at noen her inne kan gi meg noen tips for hva jeg bør spør om.

Jeg tenker selv at jeg heller vil bli brunette enn å gå rundt med dette gule håret, men vil aller helst ha min naturlige hårfarge tilbake. Noen tips?

Anonymkode: ccd0c...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke noe tips, annet enn å ikke farge håret i Asia. De er ikke vant til nordisk hår og da kan resultatet fort bli slik du opplevde. Har bodd i Asia selv og gjorde alltid slik behandling i Norge. 

Anonymkode: 708a2...4b5

• Liker 1
Skrevet

Ikke gå tilbake til frisøren. Klarte han det ikke på andre forsøk, så går det nok ikke bedre på tedje. Gå heller innom et parfymeri og kjøp en litt brunere farge, men ikke altfor mørk. Litt gyllenblond, kanskje,

Anonymkode: 90773...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...