AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Har datet en fyr en ukes tid. Vi har sett hverandre nesten hver dag. Samtidig har jeg møtt en person jeg har kjent i mange år, vi har hatt sex hele denne tiden. Tankene mine er bare på han å jeg tror jeg har blitt forelsket. Problemet er at han er gift å det vil aldri bli oss. Jeg har datet han andre fyren i håp om å komme over han som er gift, men jeg klarer det ikke. Jeg opplever ingen kjemi med han jeg dater, men han er verdens snilleste og han sier han er veldig glad han traff meg og at han gleder seg til å se meg igjen. Jeg får dårlig samvittighet. Skal jeg gi det litt tid å håpe følelsene for han andre forsvinner og at det utvikles følelser for han jeg dater eller bør jeg bare si det til han at jeg ikke føler noe mere for han enn som en venn? Og hvordan skal jeg si det uten å såre han? Han har vært så snill mot meg, å jeg føler meg slem. Men jeg har virkelig håpet jeg skulle få følelser, å bli betatt men jeg tror ikke jeg blir det. Anonymkode: ca7ff...e52
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Tror du skal være singel en stund. Både fysisk og emosjonelt. Anonymkode: aa687...d6d 7
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tror du skal være singel en stund. Både fysisk og emosjonelt. Anonymkode: aa687...d6d Har vært singel i 3 år nå.. Anonymkode: ca7ff...e52
meeeg9 Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Tror du bør heller føle deg slem for at du har sex med en gift mann 6
jabx Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Du bør trekke deg fra begge. Han som er gift bør du holde deg langt unna, og han andre kommer du bare til å kjede deg ihjel med. 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 2 timer siden, jabx skrev: Du bør trekke deg fra begge. Han som er gift bør du holde deg langt unna, og han andre kommer du bare til å kjede deg ihjel med. Hvorfor? Anonymkode: 35fb9...2e4
Arabella Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Hvorfor du bør holde deg unna ham som er gift? Sier ikke det seg selv? 2
Gjest made4u Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 TS: Hvis to veier leder helt galt av sted begge retningene, da er det beste å ikke foreta seg noe mener jeg, ett "forhold" til noen som er gift er like uinteressant for min del som å treffe noen som ikke interesserer meg, enkelt og greit...
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #9 Skrevet 18. oktober 2016 15 minutter siden, Arabella skrev: Hvorfor du bør holde deg unna ham som er gift? Sier ikke det seg selv? Jeg er ikke TS. Og hvorfor hun burde trekke seg unna han som er gift (som var den ene delen av spørsmålet), er ikke selvsagt. Anonymkode: 35fb9...2e4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #10 Skrevet 18. oktober 2016 På 15. oktober 2016 den 17.49, AnonymBruker skrev: Har datet en fyr en ukes tid. Vi har sett hverandre nesten hver dag. Samtidig har jeg møtt en person jeg har kjent i mange år, vi har hatt sex hele denne tiden. Tankene mine er bare på han å jeg tror jeg har blitt forelsket. Problemet er at han er gift å det vil aldri bli oss. Jeg har datet han andre fyren i håp om å komme over han som er gift, men jeg klarer det ikke. Jeg opplever ingen kjemi med han jeg dater, men han er verdens snilleste og han sier han er veldig glad han traff meg og at han gleder seg til å se meg igjen. Jeg får dårlig samvittighet. Skal jeg gi det litt tid å håpe følelsene for han andre forsvinner og at det utvikles følelser for han jeg dater eller bør jeg bare si det til han at jeg ikke føler noe mere for han enn som en venn? Og hvordan skal jeg si det uten å såre han? Han har vært så snill mot meg, å jeg føler meg slem. Men jeg har virkelig håpet jeg skulle få følelser, å bli betatt men jeg tror ikke jeg blir det. Anonymkode: ca7ff...e52 Du bør slutte å ha sex med han. Da stopper også følelsene. Bryt kontakten med han og lev ditt liv. Du fortjener bedre og kona hans fortjener bedre. Anonymkode: e0570...9bc
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #11 Skrevet 18. oktober 2016 På 10/15/2016 den 21.49, meeeg9 skrev: Tror du bør heller føle deg slem for at du har sex med en gift mann Hvorfor det? En mann som er så voksen at han er gift klarer å ta sine egen selvstendige valg. Som hvem han ligger med. Anonymkode: 26bbe...cf5
EvaLena Skrevet 18. oktober 2016 #12 Skrevet 18. oktober 2016 På 15.10.2016 den 17.52, AnonymBruker skrev: Har vært singel i 3 år nå.. Anonymkode: ca7ff...e52 Ta 3 nye år du, anbefales 2
Gjest Spiderman Skrevet 18. oktober 2016 #13 Skrevet 18. oktober 2016 På 15.10.2016 den 17.49, AnonymBruker skrev: Samtidig har jeg møtt en person jeg har kjent i mange år, vi har hatt sex hele denne tiden. Tankene mine er bare på han å jeg tror jeg har blitt forelsket. Problemet er at han er gift å det vil aldri bli oss. Høres litt ut som du har kastet bort tiden din. Vær singel til du blir selvstendig følelsesmessig og slutt å la deg utnytte av en utro mann du aldri vil få. Du har satt deg selv i en ynkelig situasjon her og tror det er på tide å løsrive seg fra den, Lykke til
Juniper Skrevet 18. oktober 2016 #14 Skrevet 18. oktober 2016 Hvor ønsker du å være om fem eller ti år, TS? Hvis du ønsker deg et godt, gjensidig forhold, så må du jobbe for det. Nr 1 er å slutte å ha sex med en mann som du vet du ikke får. Du har åpenbart utviklet følelser for han, og mer sex vil vedlikeholde de følelsene veldig effektivt. En mann du ikke tenner på, som er koselig men gir deg ingenting annet enn dårlig samvittighet er vel heller ingen framtidsplan? Ta nå ansvar for eget liv, og ta et grep! Kutt ut de tingene du har valgt fram til nå som gir deg feil svar i forhold til hvor du vil. Gå uten sex en stund mens du får tåka ut av hodet og får bitene på plass, og så kan du prøve på nytt. Og slutt for guds skyld å holde den stakkaren du dater for narr!
I Grosny Skrevet 18. oktober 2016 #15 Skrevet 18. oktober 2016 Hold deg unna den gifte mannen fordi han blokkerer dine muligheter til å forelske deg i en som du kan ha mer framtid med. Når kroppen din i stor grad har glemt han vil den åpne seg for nye muligheter. Han andre ser ikke ut til å passe.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #16 Skrevet 18. oktober 2016 På 10/15/2016 den 17.52, AnonymBruker skrev: Har vært singel i 3 år nå.. Anonymkode: ca7ff...e52 Joda, på papiret, men du ligger med en mann og dater en annen. Kanskje bare holde deg unna menn en stund? Anonymkode: aa687...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 Altså.. Forventer du å være i stand til å få følelser for en du dater samtidig som du puler en annen, som i tillegg er gift? Noe er ALVORLIG galt med datingkulturen i dag. Anonymkode: 3088e...103 1
Lee Jones Skrevet 18. oktober 2016 #18 Skrevet 18. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså.. Forventer du å være i stand til å få følelser for en du dater samtidig som du puler en annen, som i tillegg er gift? Noe er ALVORLIG galt med datingkulturen i dag. Anonymkode: 3088e...103 Det er i alle fall noe alvorlig galt med TS etter min verden. Men det er sikkert menn der ute som tenner og forelsker seg i kvinner som puler andre, og i tillegg gifte, menn. Kanskje følelsene til ts kommer etterhvert også.
jabx Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 35fb9...2e4 At du skal holde deg unna en som er gift sier vel seg selv? At du skal holde deg unna en du ikke føler noen egentlig tiltrekning til sier seg vel også selv? Du kommer bare til å irritere deg mer og mer over ham.
jabx Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det? En mann som er så voksen at han er gift klarer å ta sine egen selvstendige valg. Som hvem han ligger med. Anonymkode: 26bbe...cf5 Fordi han har en "kontrakt" med en annen person, og du har ingen rett til å bryte inn der. Hvis han vil ta helt selvstendige valg uten begrensninger så må han enten få tillatelse fra ektefellen, eller skille seg fra henne. Akkurat nå har han forpliktelser overfor henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå