Gå til innhold

Kan jeg stole på han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en kamerat som har blitt noe mer og vi er begge tidlig i 20-årene. Denne kameraten min og jeg har begge innrømmet at vi har følelser (les: begynnende følelser) for hverandre og dermed ønsker å jobbe på forholdet vårt for å se om det kan bli noe mer.
Tingen er den at jeg ikke ver om han er seriøs eller ei, og her tenker jeg hovedsakelig på det faktum at han har ligget med omkring 40 jenter totalt. Jenter digger han av flere ulike årsaker, så det jeg er redd for er om jeg egentlig bare er "jente 41", dette har jeg fortalt han og han har fortalt meg at jeg er så mye mer enn de andre jentene. Jeg vil virkelig tro på han, men nå har det seg slik at jeg er jomfru (heller aldri vært i forhold) og er livredd for at jeg bare er et prosjekt han kun vil ha sex med. 
Noen som har erfaringer med et slikt tilfeller eller råd om hvordan jeg burde forholde meg? 

Anonymkode: f1bf0...158

Videoannonse
Annonse
Gjest StripeyPanda
Skrevet (endret)

Ikke ha sex med en gang. Vent gjerne et par mnd eller mer. 

Endret av StripeyPanda
Skrevet

Vent leeeeenge før du evt går til sengs med han.

Finn ut om hvordan dere trives sammen, hvordan han er mot deg og om han er til å stole på, før du i det hele tatt vurderer sex med han i hvertfall.

Anonymkode: 26bfe...602

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vent leeeeenge før du evt går til sengs med han.

Finn ut om hvordan dere trives sammen, hvordan han er mot deg og om han er til å stole på, før du i det hele tatt vurderer sex med han i hvertfall.

Anonymkode: 26bfe...602

Jeg har tenkt å vente en god stund, men han prøver jeg jo. Vi koser jo fordi det gagner oss begge og jeg sover halvnaken (det får han forresten bare leve med) her merker jeg jo at det er spesielt et par kroppsdeler som han liker å kose ekstra godt med. Ellers så elsker han å gi massasjer der jeg ligger naken under håndkle (han har tatt kurs og mener det er bedre å gi massasje på bar hud), men ellers så hinter han ikke noe mer. 
Det var et tilfelle der jeg hadde fått litt vel mye drikke i meg og han tok meg med hjem til seg, fikk fjernet sminke og klær, og lagt meg uten å finne på noe tull. 
Søt er han jo, men hva om han gjør dette med alle jenter han har holdt på med :vetikke:

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kamerat som har blitt noe mer og vi er begge tidlig i 20-årene. Denne kameraten min og jeg har begge innrømmet at vi har følelser (les: begynnende følelser) for hverandre og dermed ønsker å jobbe på forholdet vårt for å se om det kan bli noe mer.
Tingen er den at jeg ikke ver om han er seriøs eller ei, og her tenker jeg hovedsakelig på det faktum at han har ligget med omkring 40 jenter totalt. Jenter digger han av flere ulike årsaker, så det jeg er redd for er om jeg egentlig bare er "jente 41", dette har jeg fortalt han og han har fortalt meg at jeg er så mye mer enn de andre jentene. Jeg vil virkelig tro på han, men nå har det seg slik at jeg er jomfru (heller aldri vært i forhold) og er livredd for at jeg bare er et prosjekt han kun vil ha sex med. 
Noen som har erfaringer med et slikt tilfeller eller råd om hvordan jeg burde forholde meg? 

Naive kvinnemenneske, selvfølgelig tror du at du er noe mer spesielt enn de 40 første, det vil nummer 42 og 43 bli fortalt også og dem kjøper det slik alle damer gjør... :)

Skrevet

Bare 40 stykk? Er jo faktisk veldig lite nå om dagen :) 

Skrevet

Tenker at det handler mer om å stole på seg selv. Hva om "det verste" skjer? Hva om du ligger med han og han dumper deg etterpå. Hvor "ille" ville du syntes det hadde vært? Hadde du taklet det? 

Når alt kommer til alt så kan du jo aldri vite og du kan ikke kontrollere andre mennesker. Det eneste du kan kontrollere er deg. Hvor sterk er du? Hvis det hadde vært helt total krise for deg, så ville jeg droppet det.

Skrevet

40 er da ikke all verden. Vi har begge hatt rundt 40, han synes han har hatt få og jeg mange, men det får han bare leve med. Vi føler oss uansett spesielle som 40-og-noe begge to ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...