Gå til innhold

han vil ikke ha meg og jeg må innse det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ulykkelig betatt av en fyr som ikke vil ha meg. Han liker å holde meg "varm", men jeg er nok en av mange han holder på sånn med. Jeg sitter og venter på en melding og blir skuffa hver gang det ikke er han. Jeg håper han skal se at jeg er spennende og "bra nok", men han bryr seg ikke, for han er ikke keen. Hater at jeg ikke bare kan drite i en fyr som ikke vil ha meg, for uansett hvor kjekk og flott og spennende han er så er dette fader meg ikke en lykkelig tilværelse..

Anonymkode: 5d6e0...66e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott at du har innsett det, da er det på tide å handle. Si til ham at du ikke ønsker å fortsette kontakten med ham, fordi du ikke får det du ønsker ut av forholdet. Så snart han har svart på det, så får du blokke og slette ham fra alle sosiale medier og på telefonen. Etter det må du nok gå gjennom en liten sorgprosess, men snart er du fri og klar for å møte en fyr som elsker deg tilbake!

• Liker 5
Skrevet

takk for fint svar! :) Det som er er at vi ikke dater seriøst nok til at jeg kan det en gang, da tenker han nok at jeg er helt koko :/ Så jeg må bare la det gå uten å avslutte noe, for det er ikke noe å avslutte egentlig, bare jeg som har blitt betatt... 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

takk for fint svar! :) Det som er er at vi ikke dater seriøst nok til at jeg kan det en gang, da tenker han nok at jeg er helt koko :/ Så jeg må bare la det gå uten å avslutte noe, for det er ikke noe å avslutte egentlig, bare jeg som har blitt betatt... 

Er han klar over at du vil ha han da?

Anonymkode: 58775...e3f

Skrevet

Hvis han gir deg en dårlig følelse er han ikke noe å samle på.

Lett for meg å si, kanskje, men vi har vel alle en eller annen gang vært interessert i noen som ikke tok det like seriøst. Tungt i starten, men du kommer over det.

• Liker 1
Skrevet

Rart det der. Jeg møtte en fyr som var så interessert, var ikke måte på-så ble jeg interessert tilbake til slutt- og så ville han ikke ha meg likevel. 

Anonymkode: 0b557...5cb

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I feel yah... :/

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rart det der. Jeg møtte en fyr som var så interessert, var ikke måte på-så ble jeg interessert tilbake til slutt- og så ville han ikke ha meg likevel. 

Menn vil ha det dem ikke kan få. Jakten er spennende, men når dem har fanget den dem jaktet på er det ikke så spennende lenger. Menn er enkle.

Anonymkode: 516bf...91c

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn vil ha det dem ikke kan få. Jakten er spennende, men når dem har fanget den dem jaktet på er det ikke så spennende lenger. Menn er enkle.

Men hvordan får man de til å ønske forhold da? 

Anonymkode: c37d9...a23

Skrevet

Du kan google "hekta på et håp om kjærlighet", det er et konsept som mange blir fanget i. Det vil nok hjelpe deg å ha kunnskap om det :)

Anonymkode: 88a4c...bb8

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så rart det der. Jeg tolker det som at han egentlig aldri ville ha noe seriøst med deg. Og siden du ikke viste interesse i starten, gadd han ikke å bry seg da du etterpå ble interessert.

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ulykkelig betatt av en fyr som ikke vil ha meg. Han liker å holde meg "varm", men jeg er nok en av mange han holder på sånn med. Jeg sitter og venter på en melding og blir skuffa hver gang det ikke er han. Jeg håper han skal se at jeg er spennende og "bra nok", men han bryr seg ikke, for han er ikke keen. Hater at jeg ikke bare kan drite i en fyr som ikke vil ha meg, for uansett hvor kjekk og flott og spennende han er så er dette fader meg ikke en lykkelig tilværelse..

Det er jo bare slemt. Jeg hadde slettet nummeret.

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke fokusert så veldig mye på hva den fyren der ønsker i det hele tatt. Det er litt strengt, men nei!! Hvis han hadde villet det - som han tydeligvis vil i perioder så hadde jo personen vært litt mer med.

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, også har man det tredje leddet. Da personen blir interessert igjen, og man bare :kvalm: av hele personen.

• Liker 3
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1) Feil. Menn vil ha det de vil ha. 2) Riktig. 3). Feil. Hvis man er oppriktig interessert så er det jo når man får den man vil ha at moroa kan begynne. 4) Feil.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, meeeg9 skrev:

Ikke så rart det der. Jeg tolker det som at han egentlig aldri ville ha noe seriøst med deg. Og siden du ikke viste interesse i starten, gadd han ikke å bry seg da du etterpå ble interessert.

Merkelig, han var på og intenst interessert-rart å bruke så mye tid på en du ikke vil noe seriøst med,men er jo det samme-han virker ikke helt slik mennesker skal være uansett.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samsvarer ikke med de flotte mennene i familien min/ eller brødrene/ ellers andre skikkelige menn jeg kjenner. De er i gode etablerte forhold, de har sikkert jaktet-men de har nå blitt også--- en del års samboerskap/gifte der...

Hva er det med kvg? her er ingen interessert,de bare jakter - etter det- drop/dump osv osv- folk er da forskjellige.

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og denne typen forenklinger er kun enkle folk som kommer med. Denne "jakten" som kvinner har funnet på er bare en beskyttelsesmekanisme for å forklare for seg selv hvorfor man ikke ble valgt videre.

Anonymkode: f9ea3...99f

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig, han var på og intenst interessert-rart å bruke så mye tid på en du ikke vil noe seriøst med,men er jo det samme-han virker ikke helt slik mennesker skal være uansett.

Eller var det sånn at du ble interessert å ga oppmerksomhet tilbake kun etter at han sluttet  å gi deg oppmerksomhet? Finnes noen av dem skjønner du.

Anonymkode: 4cd83...3ec

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå ut fra at de ikke ønsker forhold og nekte dem sex, for å blackmaila dem inn i forhold. 

Anonymkode: 9a5a7...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...