Ardenus Skrevet 15. oktober 2016 #41 Skrevet 15. oktober 2016 Akkurat nå, _Malene skrev: Utfra informasjonen til TS synes jeg han virker som et kupp i senga. Han går jo ned på chicks. Likevel ble han skuffet for at han ikke fikk henne til å komme, derav guds gave til kvinner. Er det uvanlig å gå ned på "chicks"?
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #42 Skrevet 15. oktober 2016 Skjønner du har litt såra stolthet, men ville prøvd å tenke: hans tap. Han gadd ikke være med på å prøve dere to ut noen runder til du var komfortabel og blomstret og nå få han aldr prøvd deg på ditt beste heller. Hans tap. På den andre side er det greit å ikke like de samme ting uten det betyr at en sånn forteller den andre at du liker er dårligere enn hva jeg liker. En bare liker forskjellige ting. Men så er det litt vanskeligere å sett ord på det med sex enn om enn skulle like forskjellige ferier eller forskjellig mat. Anonymkode: f0dad...ec8
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #43 Skrevet 15. oktober 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere hadde klein sex som ikke funket, du fikk ikke orgasme en gang. Det er det han mener Anonymkode: 0792e...8cb Var det ett fylleknull forventer han mye, jeg.kommer aldri i fylla. Anonymkode: 422fe...017
Anonym90059005 Skrevet 15. oktober 2016 #44 Skrevet 15. oktober 2016 Her kan du spekulere deg grønn ts, umulig å vite hva han tenker, men det som er aller mest sannsynlig er at det hadde null og niks med ditt underliv å gjøre. Denne tilbakemeldingen har du fått fra "alle" nå, så ta det til deg og slapp av
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #45 Skrevet 15. oktober 2016 41 minutter siden, _Malene skrev: Utfra informasjonen til TS synes jeg han virker som et kupp i senga. Han går jo ned på chicks. Ja, et sjakktrekk det. Gå ned på ukjente jenter. Æsj. Tenker full av sykdommer med en gang. Anonymkode: 422fe...017
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #46 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, et sjakktrekk det. Gå ned på ukjente jenter. Æsj. Tenker full av sykdommer med en gang. Anonymkode: 422fe...017 Ja, og ikke vet han om de er renslige osv heller.... Anonymkode: 94cce...422
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå