AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg er ikke noe erfaren på Tinder. Har nettopp fått meg profil der og lurer på en liten ting. Jeg har nå sveipet forbi en person 2 ganger som jeg egentlig ville sjekket ut, dette har hendt med ett par andre også, og jeg dør litt inni meg hver gang det skjer. Værtfall når det skjer 2 ganger på samme person. Vet dere som er litt erfaren, om disse personene vil dukke opp igjen? Eller må jeg nå "ta straffen" med at de aldri vil dukke opp igjen, siden jeg har sveipet de til høyre, kanskje en gang for mye? Anonymkode: 0ad11...59e
Ananas. Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 På tinder må du ta utgangspunkt at du bare har en sjanse på samme person. Hender folk dukker opp igjen hvis de endrer profilen eller dere har vært ute av samme område en stund, men så streifer hverandre igjen. Jeg har 4-5 menn som dukker opp "hele tiden", hvorfor aner jeg ikke, men du kan jo ha så flaks at det skjer deg.. Så tipset er vel å ta deg litt bedre tid, så du unngår å kaste bort muligheten.
Gjest canacas Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Slette konto og starte på nytt, eller vente til du har rundet Tinder.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 47 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg har 4-5 menn som dukker opp "hele tiden", hvorfor aner jeg ikke, De sletter og åpner kontoen sin. Anonymkode: 6aeb0...f8a
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 53 minutter siden, Ananas. skrev: Jeg har 4-5 menn som dukker opp "hele tiden", hvorfor aner jeg ikke, men du kan jo ha så flaks at det skjer deg.. Samme med meg når det kommer til jenter. Av og til så matcher jeg til og med med jenter jeg allerede har som match, og av og til så matcher jeg med jenter som jeg har vært en match for leenge siden, men som ikke har vært aktiv siden jeg startet den siste tinder brukeren. Og halvparten av jentene jeg matcher med kan jeg ikke huske å noen gang ha sett før
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: De sletter og åpner kontoen sin. Anonymkode: 6aeb0...f8a Tror tinder har litt hikke også. Jeg kan få opp samme profilen flere ganger om dagen, og jeg tviler på at han sitter hjemme og sletter og reaktiverer profilen flere ganger om dagen. Anonymkode: c48ce...fb9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, canacas skrev: Slette konto og starte på nytt, eller vente til du har rundet Tinder. Dette gjorde jeg, og det funker bra, nå dukket de opp igen, selv om jeg ENDA engang klarte å sveipe forbi han ene. "Problemet" blir jo kanskje no at hvis en eller flere av disse trykket venstre på meg før jeg slettet, så vil de gjerne ikke gjøre det igjen no på den nye Så da er jo jeg igrunnen tilbake til start? Det er ikke tilfeldige personer disse her, ellers hadde det ikke vært noen stress. Men vi har flere felles bekjente etc, gått på skole med etc. Anonymkode: 0ad11...59e
Gjest canacas Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 De får opp deg på nytt og. Men kan hende de gir opp Skru ned tempo!
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde jeg, og det funker bra, nå dukket de opp igen, selv om jeg ENDA engang klarte å sveipe forbi han ene. "Problemet" blir jo kanskje no at hvis en eller flere av disse trykket venstre på meg før jeg slettet, så vil de gjerne ikke gjøre det igjen no på den nye Anonymkode: 0ad11...59e Holder du telefonen din opp ned forresten? 1
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 Har sett at noen dukker opp igjen innimellom, blanding av Tinder-hikke og ny profil etter sletting. Men det var en jeg la ekstra godt merke til, han dukket VELDIG ofte opp igjen og igjen pluss at han dukket opp rimelig "fort" også. Jeg endte opp med å sveipe høyre på han til syvende og sist, sjekke om det hjalp (han hadde utydelige bilder hvor man aldri så han grundig, så sveipet selvsagt hele tiden venstre ellers). Da jeg sveipet høyre så ble det match, samtalen gikk flytende og full kjemi. Da daten min dukket opp var det eks-kjæresten min Anonymkode: 20acf...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #11 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tror tinder har litt hikke også. Jeg kan få opp samme profilen flere ganger om dagen, og jeg tviler på at han sitter hjemme og sletter og reaktiverer profilen flere ganger om dagen. Anonymkode: c48ce...fb9 Ja, det er definitivt noen bugger i Tinder. Har matchet med samme dama 3-4 ganger på samme dag. Anonymkode: 204f8...6d2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #12 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har sett at noen dukker opp igjen innimellom, blanding av Tinder-hikke og ny profil etter sletting. Men det var en jeg la ekstra godt merke til, han dukket VELDIG ofte opp igjen og igjen pluss at han dukket opp rimelig "fort" også. Jeg endte opp med å sveipe høyre på han til syvende og sist, sjekke om det hjalp (han hadde utydelige bilder hvor man aldri så han grundig, så sveipet selvsagt hele tiden venstre ellers). Da jeg sveipet høyre så ble det match, samtalen gikk flytende og full kjemi. Da daten min dukket opp var det eks-kjæresten min Anonymkode: 20acf...b8c Er dette seriøst? Hvordan gikk det da? jeg hadde dødd...ddd... Anonymkode: f316e...e15
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #13 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har sett at noen dukker opp igjen innimellom, blanding av Tinder-hikke og ny profil etter sletting. Men det var en jeg la ekstra godt merke til, han dukket VELDIG ofte opp igjen og igjen pluss at han dukket opp rimelig "fort" også. Jeg endte opp med å sveipe høyre på han til syvende og sist, sjekke om det hjalp (han hadde utydelige bilder hvor man aldri så han grundig, så sveipet selvsagt hele tiden venstre ellers). Da jeg sveipet høyre så ble det match, samtalen gikk flytende og full kjemi. Da daten min dukket opp var det eks-kjæresten min Anonymkode: 20acf...b8c Upsi Anonymkode: 0ad11...59e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #14 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, canacas skrev: De får opp deg på nytt og. Men kan hende de gir opp Skru ned tempo! Ja, går litt ut ifra det jobber med saken! Anonymkode: 0ad11...59e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #15 Skrevet 15. oktober 2016 Ok kan noen bare være meg sånn en ukes tid? At vi bytter? Pga no blir jeg rett og slett litt sliten av megselv. No har jeg skjerpet meg , altså sveiper ikke i turbofat. "Liker" de jeg liker. Så matcher jeg med en jeg kjenner. Og no ble plutselig ikke "likesne" mine uskyldige lengre som jeg egentlig hadde tenkt de skulle være. "Liker" på gøy liksom, tidsfordriv..No med han her jeg kjenner, vi har ikke bare matchet her, men også på en annen app tidligere. DA på den andre appen, flirte vi bare av det siden vi er på en måte litt "forbudt", altså vi kan værtfall aldri bli ett par (ikke noe ulovlig, men sosialt). (kan ikke utdype så veldig) Jeg fikk panikk og bare logget meg av med èn gang og har ikke turd å gå inn igjen etterpå. Herregud, hvis ikke jeg har problemer, så lurer jeg alvorlig på hva som defineres som problemer. Vet at jeg sikkert bare krisemaksimer no, at jeg bare kan slappe av og late som ingenting, men det ER litt kleint dette her. Jeg tenkte ikke over det når jeg "liket", bare liket ivei, fordi jeg kjedet meg. Hva gjør jeg NO da? Vet jeg burde egentlig sikkert bare slettet hele appen, blir jo bare styr. Noen som har matchet med noen de på en måte ikke burde matche med? Hvordan har dere forholdt dere til det Anonymkode: 0ad11...59e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #16 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette gjorde jeg, og det funker bra, nå dukket de opp igen, selv om jeg ENDA engang klarte å sveipe forbi han ene. "Problemet" blir jo kanskje no at hvis en eller flere av disse trykket venstre på meg før jeg slettet, så vil de gjerne ikke gjøre det igjen no på den nye Anonymkode: 0ad11...59e Men da blir det jo komplimanget sterkere til han du egentlig er ute etter, da Anonymkode: f5d1a...392
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #17 Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er dette seriøst? Hvordan gikk det da? jeg hadde dødd...ddd... Anonymkode: f316e...e15 Heheh, jeg ble overrasket. Litt positivt overrasket Vi ble sammen i to år. 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Upsi Anonymkode: 0ad11...59e Anonymkode: f5d1a...392
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #18 Skrevet 15. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heheh, jeg ble overrasket. Litt positivt overrasket Vi ble sammen i to år. Anonymkode: f5d1a...392 ? Anonymkode: 6aeb0...f8a
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #19 Skrevet 15. oktober 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heheh, jeg ble overrasket. Litt positivt overrasket Vi ble sammen i to år. Anonymkode: f5d1a...392 Har du også opplevd det? Anonymkode: f316e...e15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå