Cronosgjesten Skrevet 16. oktober 2016 #22 Skrevet 16. oktober 2016 På 15.10.2016 den 22.34, AnonymBruker skrev: Det får de også. Men enkelte "snille" gutter/menn som av ulike årsaker ikke har draget vil skylde på at de er for snille. Anonymkode: 968fb...3c8 Det er fordi vi er for snille til å si hva vi vil ha, og droppe idiotiske vennskapsforhold til ei som bare vil ha badasskukk (unnskyld uttrykket)!! Vær snill, men kynisk og ærlig nok til å fortelle damene: "Det er ikke dette jeg er ute etter. Du er søt og hyggelig, men jeg er ikke den litt sterke venninna di!"
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2016 #23 Skrevet 16. oktober 2016 2 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Det er fordi vi er for snille til å si hva vi vil ha, og droppe idiotiske vennskapsforhold til ei som bare vil ha badasskukk (unnskyld uttrykket)!! Vær snill, men kynisk og ærlig nok til å fortelle damene: "Det er ikke dette jeg er ute etter. Du er søt og hyggelig, men jeg er ikke den litt sterke venninna di!" Er vel bare flott med venninner. Så lenge ikke grunnen til at du er med dem er at du vil pule dem. Fine jenter har som regel mange fine venninner du kan bli kjent med og
Cronosgjesten Skrevet 16. oktober 2016 #24 Skrevet 16. oktober 2016 1 minutt siden, Sykkelkopp skrev: Er vel bare flott med venninner. Så lenge ikke grunnen til at du er med dem er at du vil pule dem. Fine jenter har som regel mange fine venninner du kan bli kjent med og Jada! Dette gjelder nok mer de ulykkelig forelskede/kåte, som gjør tjenester i årevis i bytte for en filmkveld og få lov til å bære inn det nye kjøleskapet eller hjelpe til å flytte.. 😂😂
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2016 #25 Skrevet 16. oktober 2016 6 minutter siden, Cronosgjesten skrev: Jada! Dette gjelder nok mer de ulykkelig forelskede/kåte, som gjør tjenester i årevis i bytte for en filmkveld og få lov til å bære inn det nye kjøleskapet eller hjelpe til å flytte.. 😂😂 Ja de kunne trengt seg en dask på stumpen og en god rollefigur. Noen andre enn alenemoren sin og vår *kjære* sexistiske heforshe grunnlegger Emma Watson Men det er ikke rart de fortsetter. De får så mange kompliment at de tror de er de som gjør ting rett. Noen av dem begynner til og med å skrive poster i sosiale medier om at de er flau over 'dagens menn' og at vi må manne oss opp og være mer #gentleman#. -i et desperat håp om å få så mange poeng hos damer at de nå endelig får deg et ligg. Damene Og resten av nice guys klubben trykker så klart like -og de tar det igjen som bekreftelse på at de har rett
Cronosgjesten Skrevet 16. oktober 2016 #26 Skrevet 16. oktober 2016 28 minutter siden, Sykkelkopp skrev: Ja de kunne trengt seg en dask på stumpen og en god rollefigur. Noen andre enn alenemoren sin og vår *kjære* sexistiske heforshe grunnlegger Emma Watson Men det er ikke rart de fortsetter. De får så mange kompliment at de tror de er de som gjør ting rett. Noen av dem begynner til og med å skrive poster i sosiale medier om at de er flau over 'dagens menn' og at vi må manne oss opp og være mer #gentleman#. -i et desperat håp om å få så mange poeng hos damer at de nå endelig får deg et ligg. Damene Og resten av nice guys klubben trykker så klart like -og de tar det igjen som bekreftelse på at de har rett 👍😂
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #27 Skrevet 17. oktober 2016 På 10/16/2016 den 15.06, Minesveiper skrev: Vet , men se for deg en sjenert gutt som ikke hadde peiling da. Mange av oss begynte der, og da vet man ikke at komplimentene ikke er hyggelige å få når det blir for mange av dem, og når de ikke virker ektefølte, men bare blir kastet ut. Det er ikke slik at damer overøser oss med komplimenter, så vi vet jo ikke hva som er bra eller dårlig. Man får liksom ikke noe opplæring i dette uten at man bare må prøve, og da kan det bli noen mislykkede forsøk for å si det slik. Hvor bra en mann gjør det med damer er egentlig helt avhengig av om han kan disse tingene eller ikke, og for alle kommer det ikke naturlig. For meg kom det først naturlig etterhvert som jeg fikk flere erfaringer. Forstår, ja man må vel nesten bare prøve seg litt frem som med alt annet. Og jeg er ikke akkurat flørtete av natur jeg heller så jeg dømmer ingen. Anonymkode: 17e92...9e7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2016 #28 Skrevet 17. oktober 2016 På 15.10.2016 den 14.52, Fox Mulder skrev: I følge denne linken har dere ingenting å frykte Sympatiknulling har jo alltid vært en slager. Intet nytt under solen. Menn knuller kvinner som ikke er attraktive, mot at kvinner knuller menn som får kvinner til å føle seg nok attraktiv. Anonymkode: 2aad0...a86
draug 75 Skrevet 18. oktober 2016 #29 Skrevet 18. oktober 2016 Å skal vi nå diskutere dette igjen. Kvinner knuller med menn de tenner på, og i snill er ikke tennende. Ikke trollete heller, forsåvidt. Men det er forskjell på å gå etter det man vil ha, og å gi - for ikke å si overøse - med det du tror noen andre vil ha. I det ligger det å ta for seg kontra det å vente på.
I Grosny Skrevet 18. oktober 2016 #30 Skrevet 18. oktober 2016 På 15. oktober 2016 den 14.52, Fox Mulder skrev: I følge denne linken har dere ingenting å frykte Jeg regner meg som snill, og merker at det gir fortrinn. Det skaper god stemning. God stemning er oppkvikkende...
SunnivaOslo Skrevet 18. oktober 2016 #31 Skrevet 18. oktober 2016 Problemet er bare at mange som betegner seg som snill er snille fordi de FORVENTER noe tilbake,hvor snill er du egentlig da?Da er man jo bare utspekulert. Også har du de som alltid sier seg enig,ikke har egne meninger,"jeg vet ikke jeg"osv....De blir jo sett på som tiltaksløs og kjedelige. Også denne forbanna froendzonen da. "Hei. Jeg oppfører meg som en venn,viser aldri seksuell interesse men krever at du skal skjønne at jeg vil noe mer enn bare vennskap,hvis du ikke skjønner det er du en prinsesse på tronen din som bare liker badboys" 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå