Gjest Fox Mulder Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 I følge denne linken har dere ingenting å frykte
Sykkelkopp Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 3 minutter siden, Fox Mulder skrev: I følge denne linken har dere ingenting å frykte Å ha "en eller annen hjelpsom side" viser bare at mannen er normalt sosialt oppegående og i stand til å opprettholde en sosial sirkel. De blir eksponert for flere damer, og vil ende opp med sex med flere damer. Det er ikke det samme som å være "the nice guy" Sånn propaganda er grunnen til at de virkelig snille gode mennene som vi ser overalt som gjør alt de kan for at jenta skal like dem og ha det bra, fortsetter med å kjøpe middag og blomstrer og gjøre ting som lekser/jobb for dem. I det håp om at det skal ha noe innvirkning på jentas følelser. Vi hører dem snakke til jenter om at de vil ha seg en kjæreste og lurer på hvorfor de ikke har enda. Jentene sier - "åååh bare fortsett å være sånn som du er du jens Det er sånt jentene liker. Ikke vær sånn som Kåre, Chad og Gunther som hadde sex med meg og dumpet meg i forrige uke. Du må bare være litt tolmodig. Jeg skulle gjerne vært kjæresten din, men du er mer som en bror for meg:) Og jeg vil ikke ødelegge det vennskapet vi har. For det betyr så mye for meg. Du er den beste " 13
Gjest Sjørøveren Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Merker der ja men uansett hvor snill mannen er så kan han ikke se ut som en dass. Må være renslig, ha god hygiene og se bra ut for å få mye sex også.
Cuckold Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Å ha "en eller annen hjelpsom side" viser bare at mannen er normalt sosialt oppegående og i stand til å opprettholde en sosial sirkel. De blir eksponert for flere damer, og vil ende opp med sex med flere damer. Det er ikke det samme som å være "the nice guy" Sånn propaganda er grunnen til at de virkelig snille gode mennene som vi ser overalt som gjør alt de kan for at jenta skal like dem og ha det bra, fortsetter med å kjøpe middag og blomstrer og gjøre ting som lekser/jobb for dem. I det håp om at det skal ha noe innvirkning på jentas følelser. Vi hører dem snakke til jenter om at de vil ha seg en kjæreste og lurer på hvorfor de ikke har enda. Jentene sier - "åååh bare fortsett å være sånn som du er du jens Det er sånt jentene liker. Ikke vær sånn som Kåre, Chad og Gunther som hadde sex med meg og dumpet meg i forrige uke. Du må bare være litt tolmodig. Jeg skulle gjerne vært kjæresten din, men du er mer som en bror for meg:) Og jeg vil ikke ødelegge det vennskapet vi har. For det betyr så mye for meg. Du er den beste " Haha, godt skrevet. 9
Summers Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) 7 timer siden, Sykkelkopp skrev: Å ha "en eller annen hjelpsom side" viser bare at mannen er normalt sosialt oppegående og i stand til å opprettholde en sosial sirkel. De blir eksponert for flere damer, og vil ende opp med sex med flere damer. Det er ikke det samme som å være "the nice guy" Sånn propaganda er grunnen til at de virkelig snille gode mennene som vi ser overalt som gjør alt de kan for at jenta skal like dem og ha det bra, fortsetter med å kjøpe middag og blomstrer og gjøre ting som lekser/jobb for dem. I det håp om at det skal ha noe innvirkning på jentas følelser. Forstår ikke hvorfor ikke de "virkelig snille gode mennene" også skulle få en sosial sirkel og bli eksponert for damer og dermed få sex. Endret 15. oktober 2016 av Summers 2
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 6 minutter siden, Summers skrev: Forstår ikke hvorfor ikke de "virkelig snille gode mennene" også skulle få en sosial sirkel og bli eksponert for damer og dermed få sex. Det får de også. Men enkelte "snille" gutter/menn som av ulike årsaker ikke har draget vil skylde på at de er for snille. Anonymkode: 968fb...3c8 4
Charmander Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Får helt vondt når noen omtaler sex og "få" det i samme setning. Det er vel noe man har, og ikke noe man nødvendigvis får.... 😞 7
Cuckold Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, Charmander skrev: Får helt vondt når noen omtaler sex og "få" det i samme setning. Det er vel noe man har, og ikke noe man nødvendigvis får.... 😞 Hvis det er snakk om sex med seg selv - også kalt onani - vil det være unaturlig å bruke betegnelsen at man «får sex», men hvis man skal involvere andre i seksuelt samspill er man helt avhengig av at det er noen andre som er villig til å bidra. Unge kvinner har lett for å få sex, menn må som regel jobbe litt mer, men enten man er kvinne eller mann gjelder den nådeløse sannhet at du ikke vil få sex hvis ingen vil ha sex med deg. Så det kan aldri bli feil å være åpen om at noen har vanskelig for å få sex. Det er vel ikke mer galt å snakke om å få sex enn å snakke om å få jobb, få en utdannelse, få neste dans, få kysse noen. I alle tilfellene bidrar man selv, men man er samtidig avhengig av positiv respons fra andre. Hvis ingen vil gi deg jobb får du ikke jobb, hvis du ikke kommer inn på noen skole får du ingen utdannelse, hvis ingen vil danse med deg får du ingen dans. Endret 15. oktober 2016 av Cuckold 1
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 10 timer siden, Summers skrev: Forstår ikke hvorfor ikke de "virkelig snille gode mennene" også skulle få en sosial sirkel og bli eksponert for damer og dermed få sex. Ja, det AB sa. Det er ikke nok å bare bli eksponert. Men de med fravær av hjelpsom side overhode blir ikke så eksponert og derfor resultatet av testen 7 timer siden, Cuckold skrev: Det er vel ikke mer galt å snakke om å få sex enn å snakke om å få jobb, få en utdannelse, få neste dans, få kysse noen Det er kanskje ikke språklig feil å si det sånn, men mr Pokemon har likevel et godt poeng. "Få sex" blir ofte brukt i sammenheng med den sexistiske ideen om at menn får sex og jenter gir, fordi de er så snille og mannen har gjort det fortjent. "Ååå har du laget middag og tatt ut søppelet Jens?☺ Gjett hvem som får happy time ikveld;) Det har du fortjent" Hadde noen snakket til meg sånn så hadde det ikke blitt noe happy time på HENNE(om det så ble sagt på en mindre cringe måte)-heller litt spanking Jens fikk sex med kona si i går fordi han hadde vært flink gutt Chad hadde sex med dama si igår fordi de begge var kåte 2
Summers Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Ja, det AB sa. Det er ikke nok å bare bli eksponert. Men de med fravær av hjelpsom side overhode blir ikke så eksponert og derfor resultatet av testen Men hvordan har man fravær av en hjelpsom side om man hjelper med lekser, jobb, middag, osv? 19 timer siden, Sykkelkopp skrev: Sånn propaganda er grunnen til at de virkelig snille gode mennene som vi ser overalt som gjør alt de kan for at jenta skal like dem og ha det bra, fortsetter med å kjøpe middag og blomstrer og gjøre ting som lekser/jobb for dem. I det håp om at det skal ha noe innvirkning på jentas følelser. 1
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2016 #11 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 13 minutter siden, Summers skrev: Men hvordan har man fravær av en hjelpsom side om man hjelper med lekser, jobb, middag, osv? Det er ikke fravær av hjelpsom side. Poenget er at det er en nødvendig faktor, men ikke utløsende faktor. F.eks jeg regner med du ikke ville blitt kjæreste med en jente som er slem. Men du blir ikke sammen med ei bare fordi hun er snill De med fravær av hjelpsom side er en tredje gruppe som har mindre sex enn vanlige menn med hjelpsom side(men sikkert mer enn "nice guys"), derfor resultatet av undersøkelsen. Undersøkelsen sier IKKE at alle med hjelpsom side er suksessfull med damer EDIT: Og det jeg mener med propaganda... "Nice guys" tar det her for langt. De tror at det å være kjempesnille er veien å gå. Og så blir de tafatte menn som gjør alt for damer. Damer liker at menn gjør ting for dem, så de gir dem kompliment*. -Og så går de og har sex med en mann som krever litt mer, og utfordrer jenta med litt erting (Men som likevel har denne "en eller annen hjelpsom side") *Derav uttrykket "Ikke spør en fisk hvordan man fisker" Endret 16. oktober 2016 av Sykkelkopp 1
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2016 #12 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) 11 timer siden, Sykkelkopp skrev: Det er ikke fravær av hjelpsom side. Poenget er at det er en nødvendig faktor, men ikke utløsende faktor. F.eks jeg regner med du ikke ville blitt kjæreste med en jente som er slem. Men du blir ikke sammen med ei bare fordi hun er snill De med fravær av hjelpsom side er en tredje gruppe som har mindre sex enn vanlige menn med hjelpsom side(men sikkert mer enn "nice guys"), derfor resultatet av undersøkelsen. Undersøkelsen sier IKKE at alle med hjelpsom side er suksessfull med damer EDIT: Og det jeg mener med propaganda... "Nice guys" tar det her for langt. De tror at det å være kjempesnille er veien å gå. Og så blir de tafatte menn som gjør alt for damer. Damer liker at menn gjør ting for dem, så de gir dem kompliment*. -Og så går de og har sex med en mann som krever litt mer, og utfordrer jenta med litt erting (Men som likevel har denne "en eller annen hjelpsom side") *Derav uttrykket "Ikke spør en fisk hvordan man fisker" Det er nok ikke det er en nødvendig faktor at man må være hjelpsom for at damer vil ha sex med en, men menn som er hjelpsomme har ifølge artikkelen og studiet mer sex da. Jeg tror heller ikke at det at man man er hjelpsom er den utløsende faktoren. Det er heller det at man er hjelpsom i kombinasjon med at man ikke krever noe tilbake(respons fra damen) samt det at det blir bygget seksuell spenning mellom kjønnene. Det at man er hjelpsom gir en tid med damen som man ellers kanskje ikke hadde fått. Den tiden kan man bruke til å gjøre inntrykk. Problemet til mange menn er at de er snille og hjelpsomme fordi de vil ha noe tilbake. De er ikke snille fordi de bare er slik som person. Når de da ikke kan cashe inn på tjenestene de gir blir det sur stemning. Menn som er hjelpsomme av natur, og som sliter med damene har ofte det problemet at de ikke klarer å bygge/skape noe seksuell spenning med damen, og ender derfor opp som en venn. Dette med at en burde være snill og hjelpsom er et noe misvisende råd å gi til menn fordi det er ikke en utløsende faktor som du sier. Det er på en måte forventet av en at man er hyggelig. Når jeg spurte venninne mine om råd når jeg var 18 hva jeg skulle gjøre for å få en dame på kroken fikk jeg ofte råd som: "Bare vær snill og gi komplimenter." Problemet er jo at de er ikke så enkelt som det. Endret 16. oktober 2016 av Minesveiper
Sykkelkopp Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 32 minutter siden, Minesveiper skrev: Det er nok ikke det er en nødvendig faktor at man må være hjelpsom for at damer vil ha sex med en, men menn som er hjelpsomme har ifølge artikkelen og studiet mer sex da. Sant det, jeg bare valgte å follow one simple rule, don't mess with the flow oftheundersøkelsemorethannødvendig, no no
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #14 Skrevet 16. oktober 2016 39 minutter siden, Minesveiper skrev: Det er på en måte forventet av en at man er hyggelig. Når jeg spurte venninne mine om råd når jeg var 18 hva jeg skulle gjøre for å få en dame på kroken fikk jeg ofte råd som: "Bare vær snill og gi komplimenter." Problemet er jo at de er ikke så enkelt som det Var ingen av dem som sa noe om at man ikke burde gi for mye komplimenter, at de burde fremstå som genuine, detaljerte osv. Dette fant jeg ikke ut før etter at jeg prøvde de dårlige uspesifikke rådene som ikke virket. Tror nok venninnen din hadde flirt om du gikk til henne og sa "Du sa jo ikke at komplimentene måtte fremstå som genuine". Anonymkode: 17e92...9e7 2
Cuckold Skrevet 16. oktober 2016 #15 Skrevet 16. oktober 2016 12 timer siden, Cuckold skrev: Hvis det er snakk om sex med seg selv - også kalt onani - vil det være unaturlig å bruke betegnelsen at man «får sex», men hvis man skal involvere andre i seksuelt samspill er man helt avhengig av at det er noen andre som er villig til å bidra. Unge kvinner har lett for å få sex, menn må som regel jobbe litt mer, men enten man er kvinne eller mann gjelder den nådeløse sannhet at du ikke vil få sex hvis ingen vil ha sex med deg. Så det kan aldri bli feil å være åpen om at noen har vanskelig for å få sex. Det er vel ikke mer galt å snakke om å få sex enn å snakke om å få jobb, få en utdannelse, få neste dans, få kysse noen. I alle tilfellene bidrar man selv, men man er samtidig avhengig av positiv respons fra andre. Hvis ingen vil gi deg jobb får du ikke jobb, hvis du ikke kommer inn på noen skole får du ingen utdannelse, hvis ingen vil danse med deg får du ingen dans. 3 timer siden, Sykkelkopp skrev: Det er kanskje ikke språklig feil å si det sånn, men mr Pokemon har likevel et godt poeng. "Få sex" blir ofte brukt i sammenheng med den sexistiske ideen om at menn får sex og jenter gir, fordi de er så snille og mannen har gjort det fortjent. "Ååå har du laget middag og tatt ut søppelet Jens?☺ Gjett hvem som får happy time ikveld;) Det har du fortjent" Hadde noen snakket til meg sånn så hadde det ikke blitt noe happy time på HENNE(om det så ble sagt på en mindre cringe måte)-heller litt spanking Jens fikk sex med kona si i går fordi han hadde vært flink gutt Chad hadde sex med dama si igår fordi de begge var kåte Kvinner har jevnt over lettere for å få sex enn menn, en del kvinner er seg dette bevisst og bruker det for å oppnå andre fordeler. Jeg er med på at den formen for forretningstenkning er ganske avtennende. Til forsvar for skandinaviske kvinner må jeg si denne tankegangen er litt mindre dominerende her enn i mange andre deler av verden. Her ligger vel også grunnen til at menn synes det er kjipt om dama venter med sex med ham, mens hun har hatt hodeløs sex basert på rent dyrisk begjær med andre menn første kveld. En mann vil gjerne at kvinnen skal ha sex med ham fordi hun begjærer ham, ikke som en premie som holdes igjen og som for hans del forutsetter at han blir sammen med henne. 5
Gjest Minesveiper Skrevet 16. oktober 2016 #16 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) På 10/16/2016 den 13.22, AnonymBruker skrev: Tror nok venninnen din hadde flirt om du gikk til henne og sa "Du sa jo ikke at komplimentene måtte fremstå som genuine". Anonymkode: 17e92...9e7 Vet , men se for deg en sjenert gutt som ikke hadde peiling da. Mange av oss begynner der, og da vet man ikke at komplimentene ikke er hyggelige å få når det blir for mange av dem.. Det er ikke slik at damer overøser oss med komplimenter, så vi vet jo ikke hva som er bra eller dårlig. Man får liksom ikke noe opplæring i dette uten at man bare må prøve, og da kan det bli noen mislykkede forsøk. Hvor bra en mann gjør det med damer er egentlig helt avhengig av om han kan disse tingene eller ikke, og for alle kommer det ikke naturlig. For meg kom det først naturlig etterhvert som jeg fikk flere erfaringer. Endret 20. oktober 2016 av Minesveiper
Charmander Skrevet 16. oktober 2016 #17 Skrevet 16. oktober 2016 15 timer siden, Cuckold skrev: Hvis det er snakk om sex med seg selv - også kalt onani - vil det være unaturlig å bruke betegnelsen at man «får sex», men hvis man skal involvere andre i seksuelt samspill er man helt avhengig av at det er noen andre som er villig til å bidra. Det jeg reagerer på når man omtaler det som få er at en part "får" og da må man også ha en giver. Sex / Kysse er noe man har sammen med noen, så fremt man ikke betaler for det. Da er det en som får sex og en som får penger. Synes det er teit og det er tydeligvis noen som er enige.. 1
Cuckold Skrevet 16. oktober 2016 #18 Skrevet 16. oktober 2016 28 minutter siden, Charmander skrev: Det jeg reagerer på når man omtaler det som få er at en part "får" og da må man også ha en giver. Sex / Kysse er noe man har sammen med noen, så fremt man ikke betaler for det. Da er det en som får sex og en som får penger. Synes det er teit og det er tydeligvis noen som er enige.. Tydelig at noen er enig med meg også, så jeg tror ikke antall +-er betyr all verden. Mitt inntrykk etter utallige debtatter på Kvinneguiden er at mange kvinner ønsker å lulle seg inn i en virkelighetsforståelse der man lukker øynene for at sex ikke er like tilgjengelig for menn, og jeg tipper at det er en del slike kvinner som har trykket «like» på innlegget ditt. Det ville være meningsløst å si at jeg «får onani» siden dette er noe jeg helt og fullt kontrollerer selv, men skal man få sex er man helt avhengig av at det er noen som blir med på dette frivillig - ellers blir det voldtekt. Tilsvarende med kyss. Derfor er det helt kurant å si at man får sex, får jobb, får skolegang, ingen av delene er som sagt uten egen medvirkning, men om du ikke finner noen som vil gi deg jobb, ikke kommer inn på skole eller ikke finner noen som vil ha sex med deg får du ikke jobb, skolegang eller sex. Verre er det ikke. 1
Charmander Skrevet 16. oktober 2016 #19 Skrevet 16. oktober 2016 Akkurat nå, Cuckold skrev: Tydelig at noen er enig med meg også, så jeg tror ikke antall +-er betyr all verden. Mitt inntrykk etter utallige debtatter på Kvinneguiden er at mange kvinner ønsker å lulle seg inn i en virkelighetsforståelse der man lukker øynene for at sex ikke er like tilgjengelig for menn, og jeg tipper at det er en del slike kvinner som har trykket «like» på innlegget ditt. Jeg har flere ganger avslått sex, og da kan jeg ikke si at jeg ikke "fikk" sex, eller ikke gav hun sex heller. Det er et type avslag, og som du riktig sier man må være to. Jeg bare misliker å omtale det som at det er noe en av partene får. Det høres så jævlig stusselig ut "shit i helgen fikk jeg sex" eller "i helgen fikk jeg ikke sex". Da høres det bare ut som vedkomne har 0 verdi hos det sosiale kjønn. Det hele er bare ubeskrivelig teit. 3
Cuckold Skrevet 16. oktober 2016 #20 Skrevet 16. oktober 2016 19 minutter siden, Charmander skrev: Jeg har flere ganger avslått sex, og da kan jeg ikke si at jeg ikke "fikk" sex, eller ikke gav hun sex heller. Det er et type avslag, og som du riktig sier man må være to. Jeg bare misliker å omtale det som at det er noe en av partene får. Det høres så jævlig stusselig ut "shit i helgen fikk jeg sex" eller "i helgen fikk jeg ikke sex". Da høres det bare ut som vedkomne har 0 verdi hos det sosiale kjønn. Det hele er bare ubeskrivelig teit. Neida, det er ikke mer stusselig enn å si at man får jobb eller en utdannelse. Eller at man har fått en ny venn. Og i forhold til sex er det selvsagt slik at alle som har sex kan sies å få sex, kvinner har riktignok jevnt over lettere for å få sex, men også for dem er det noe man får og som man ikke ville opplevd om det ikke var noen som ville ha sex med deg. Når jeg ligger med en kvinne får vi begge sex. Og som jeg skrev over (innlegg 15): Kvinner har jevnt over lettere for å få sex enn menn, en del kvinner er seg dette bevisst og bruker det for å oppnå andre fordeler. Jeg er med på at den formen for forretningstenkning er ganske avtennende. Så jeg mener ikke at kvinner gir og menn får sex, både menn og kvinner gir, og både menn og kvinner får. Men sexrelasjonsmarkedet er kvinnens marked, derfor vil en kvinne ha mindre grunn til å føle seg beæret om hun har fått med en attraktiv utgave av det annet kjønn hjem, og det er flere menn enn kvinner som lever i ufrivillig sølibat mellom forhold. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå