Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Undrer...
Skrevet

Har relativt nylig blitt kjent med en veldig hyggelig mann som jeg snakker mye med.. Og om "alt mellom himmel og jord". Han har kjæreste, og jeg er sikker på at han ikke har noen planer om å være utro eller noe..

Men innimellom kommer han med sånne utsagn i retning av "om jeg ikke hadde hatt dame hadde jeg prøvd meg på deg".. "får jeg bilde av puppene dine da?".. etc..

Sikkert helt ubetenksomt... Men hva er det "riktige" for meg som singel jente, overhodet ikke interessert i ham og kjenner ikke dama hans - men jeg LIKER å flørte - å svare?

- "husk, du har dame!" ? (vil ikke det få meg til å virke veldig innbilsk?)

- overse det?

- kan jeg småflørte tilbake?

Eller hva ville dere sagt?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Skal du som er singel ta ansvar for han? Synes du ikke at det høres litt feil ut? Ta ansvar for deg selv, så får han gjøre det samme.

Skrevet

Hold deg unna, sånne gutter er ikke noe å samle på. Tro meg.

Gjest GreenSky
Skrevet

Litt småflørting er bare sunt. Det betyr ikke at fyren er en slask fordi han flørter litt.

Skrevet

Syns ikke du skal gjøre noe spesielt. som green nevner så har du ikke ansvar for han og hva han gjør.

Flørting er gøy og trenger ikke bety man vil være utro.

Skrevet

Det spørs jo hvordan de har det, som kjærester..

Har han et vanskelig/dårlig forhold så kan jo du være den grunnen han TRENGER for å gå ut av forholdet..

Ikke gjør noenting!!! før han er ute...

Det blir bare feil!

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit om typen jeg er sammen med spør andre jenter om han kan få se puppene deres. Greit nok å flørte, men det synes jeg er litt over streken. Men meg om det.

Skrevet

flørting mens man er i et forhold er utroskap.

Skrevet

Skrevet

Det kommer da helt ann på hvor alvorlig denne flørtingen er.

..dessuten er det din personlige mening og det er ikke sikkert alle har det på samme måte. jeg syns blant annet ikke at det er utroskap.

Gjest Undrende...
Skrevet
Det spørs jo hvordan de har det, som kjærester..

Har han et vanskelig/dårlig forhold så kan jo du være den grunnen han TRENGER for å gå ut av forholdet..

Ikke gjør noenting!!! før han er ute...

Det blir bare feil!

Alle våre felles venner sier/gir uttrykk for at de er et meget lykkelig par, de har vært sammen i flere år og kjøpt seg hus sammen i høst...

Jeg er absolutt ikke interessert i ham verken som kjæreste eller elsker, men synes han er koselig å snakke med + at det selvfølgelig er hyggelig å få komplimenter...

Om han ikke hadde vært i et forhold hadde jeg antagelig understreket ganske kjapt at jeg ikke var interessert i ham på "den" måten - men når han har dame og hevder han ikke ville finne på å være utro synes jeg det er utrolig innbilsk å si noe sånt også..

Skrevet
Jeg synes ikke det er greit om typen jeg er sammen med spør andre jenter om han kan få se puppene deres. Greit nok å flørte' date=' men det synes jeg er litt over streken. Men meg om det.[/quote']

Helt enig! Jeg hadde også reagert om noen jeg bare småflørtet litt med plutselig hadde spurt om å få bilde av puppene mine. Jeg synes SMÅflørting er greit selvom man er i et forhold, men det er sikkert forskjellige definisjoner på hva småflørting er :wink:

Er også enig med Greensky. Du trenger ikke ta ansvar for hva han gjør.

Gjest GreenSky
Skrevet

Aha, det er altså deg som setter reglene for hva som gjelder i ethvert forhold. Fint, da vet jeg hvem jeg skal kontakte hvis det er noe jeg er usikker på. :wink:

Skrevet

Jeg hadde kutta kontakta om han ba om bilde av puppene mine... er det ikke sånne man blir advart mot på nett da?

Skrevet

Da bør du holde deg langt unna, hvis han har et godt forhold, det kommer bare vondt utav det. Hvis han går rundt og tror at siden du smiler og ler, (egen antakelse) når han spør om å få se bilde av puppene dine,(hadde blitt rasende jeg hvis jeg ikke var interessert), fordi du er for brydd til å snakke.

Det finnes mange flotte enslige menn der ute som trenger en søt jente som deg å flørte med.

Jeg kjenner i hvertfall 3!!

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg hadde kutta kontakta om han ba om bilde av puppene mine... er det ikke sånne man blir advart mot på nett da?

Er ikke det et helt normalt spørsmål, da? :klø: :sjarmor:

Skrevet

det verste av alt. Jeg tror hun mente det seriøst. Og du dumma, det var ikke noe jeg mener er for alle, men det er leveregelen min. Du får flørte og ligge rund så mye du vil. Jeg bryr meg døyten om det.

Gjest GreenSky
Skrevet
det verste av alt. Jeg tror hun mente det seriøst. Og du dumma' date=' det var ikke noe jeg mener er for alle, men det er leveregelen min. Du får flørte og ligge rund så mye du vil. Jeg bryr meg døyten om det.[/quote']

Du tror såklart hva du vil.

Fint at du ikke bryr deg døyten om folk ligger rundt. Da er vi to.

Gjest Hillary..
Skrevet

Flørting er en kommunikasjonsform. Jeg flørter med mannen i kaffebaren, på Rimi og kjekke menn. Og kvinner. :wink: Hvis jeg har lyst og er i humør. Det er da greit!

Men massiv flørting som glir over i grenselandet mot sjekking (som å spørre om puppebilder) er.. om ikke utroskap så illojalt og respektløst overfor den man er kjæreste med.

Noen mennesker har et ekstremt behov for bekreftelse 24/7. Æsj. Jeg hadde minnet han på kjæresten, for jeg hadde ikke orket å bekrefte et sånt ego.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...