AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Den ble tatt fort etter uhellet, og jeg fikk ingen symtomper etter at jeg tok den. Til nå, jeg har konstant vondt i hodet, kaldsvetter, ubehagelig å gå etter reist seg opp, glovarm selv om jeg er naken. Ikke noe kvalme, gå på do hyppig ogsv. Kanskje det er bare et tegn på at jeg snart får feber, eller har ikke angrepillen fungert? Og ja, jeg skal ta en test men det er for tidlig nå m Anonymkode: 36fa6...ed9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Er det norlevo du har tatt? Halveringstiden er 43 timer. Siden det tar 5 halveringstider før medikamentet er ute av kroppen, vil det altså ta 215 timer før det er ute av kroppen. Altså kan du oppleve å ha bivirkning i ca 9 dager etter du har tatt den. Man kan ikke vite om angrepillen har fungert eller ikke fungert. Den kan ikke fungere om du allerede hadde eggløsning før du tok angrepillen. Jeg anbefaler deg å begynne å bruke prevensjon. Anonymkode: 95e4d...bce
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det norlevo du har tatt? Halveringstiden er 43 timer. Siden det tar 5 halveringstider før medikamentet er ute av kroppen, vil det altså ta 215 timer før det er ute av kroppen. Altså kan du oppleve å ha bivirkning i ca 9 dager etter du har tatt den. Man kan ikke vite om angrepillen har fungert eller ikke fungert. Den kan ikke fungere om du allerede hadde eggløsning før du tok angrepillen. Jeg anbefaler deg å begynne å bruke prevensjon. Anonymkode: 95e4d...bce Nei, EllaOne. Anonymkode: 36fa6...ed9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, EllaOne. Anonymkode: 36fa6...ed9 Halveringstid: 32 timer. 32x5=160 timer. Anonymkode: 95e4d...bce
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Halveringstid: 32 timer. 32x5=160 timer. Anonymkode: 95e4d...bce Sjekket akkurat med termometer i endetarm, og det viste 38,51? Er det normalt eller uvanlig? Anonymkode: 36fa6...ed9
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekket akkurat med termometer i endetarm, og det viste 38,51? Er det normalt eller uvanlig? Anonymkode: 36fa6...ed9 Tviler sterkt på at feberen din har noe med angrepillen å gjøre, men oppsøk lege hvis du føler deg dårlig. Anonymkode: 95e4d...bce
Minya Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Den ble tatt fort etter uhellet, og jeg fikk ingen symtomper etter at jeg tok den. Til nå, jeg har konstant vondt i hodet, kaldsvetter, ubehagelig å gå etter reist seg opp, glovarm selv om jeg er naken. Ikke noe kvalme, gå på do hyppig ogsv. Kanskje det er bare et tegn på at jeg snart får feber, eller har ikke angrepillen fungert? Og ja, jeg skal ta en test men det er for tidlig nå m Anonymkode: 36fa6...ed9 Husk også at angrepillen ikke har noen effekt overhodet om du allerede har hatt eggløsning før du tok pillen. Føler du deg dårlig, bør du kanskje vurdere å ringe legen i morgen.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Når tok du angrepille da ts? Hvis det ikke var i dag, tror jeg bare du er syk. Anonymkode: b0072...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå