AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Hei! Håper jeg får litt saklige svar her. Finner ingen andre å spørre. FF'en/daten/typen jeg har vært med i 3 år (kjært barn, mange navn. vi er ikke kjærester, men det er "oss"), han har genital herpes. Jeg har aldri fått dette, i så fall ikke hatt noe utbrudd. Derimot har jeg herpes simplex, og har hatt dette fra jeg var barn. Nå har jeg selvfølgelig fått et forkjølelsessår. Perfekt strategisk plassert midt på underleppen. Jeg smører, og bruker compeed munnsårplaster. Typen vil se meg i kveld, etter 3 mnd borte fra hverandre. Og jeg vrir hodet. Han har jo herpesviruset selv, bare kjønnssykdom-delen av den, så vil han evt få et utbrudd om jeg gir han en blowjob, eller vil han da bli smittet av dette herpesviruset? Sikkert dumt spørsmål, men jeg kan ikke så mye om dette. Bare vandt med munnsår i ny og ne. Og smitter det kun fra såret? Vi kan ha vanlig sex uten at det gjør noe? Anonymkode: a7b78...cbb
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Herpes simplex har 2 forskjellige virus kalt hsv 1 og hsv 2. Hsv 1 er mest vanlig ved forkjølelsen sår, hsv 2 ved genitala. Hsv 1 kan smitte til genitala ved oral sex. Det kommer sjeldnere tilbake enn hsv 2. Men altså ja du kan smitte han. Men vanlig sex kan dere ha, men har han ikke forkjølelses sår eller har hatt så trenger dere kanskje ikke å kysse? Kjipt men. Anonymkode: eb7cd...e34 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå