AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 For å si det veldig enkelt. Jeg er mildt sakt ikke født under en lykkestjerne (dèt er realiteten) Rent psykologisk så hadde det sikkert vært best for meg å "snu tankene" og late som jeg ER født under en lykkestjerne osv. Det kan fungere sånn til vanlig på ett vis, men ikke når smellen er inntruffet. Jeg er vanligvis relativt sterk psykisk, står på og hopper over de dumpene som kommer langs veien. No har det skjedd endel heftige hendelser i det siste som har satt meg ut av spill. Selv om jeg har hatt en innstilling om at dette ikke skal få ødlegge for meg, så er det nettopp det det gjør. Veldig kjedelig da det går utover skolearbeid (klarer ikke å konsentrere meg) jobbsøking og div. Jeg har ikke lyst å fortelle konkret hva som har skjedd, jeg orker rett og slett ikke. det jeg lurer på er, om det finnes noen der ute som har opplevd noe lignende (altså bli satt litt ut av spill, når det passer dårligst pg skole e.l), og hvordan få kreftene og konsentrasjonen tilbake sånn veldig kjapt. Påforhånd, tusen takk.. Anonymkode: 48e8a...206
fuglekvitter__ Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: For å si det veldig enkelt. Jeg er mildt sakt ikke født under en lykkestjerne (dèt er realiteten) Rent psykologisk så hadde det sikkert vært best for meg å "snu tankene" og late som jeg ER født under en lykkestjerne osv. Det kan fungere sånn til vanlig på ett vis, men ikke når smellen er inntruffet. Jeg er vanligvis relativt sterk psykisk, står på og hopper over de dumpene som kommer langs veien. No har det skjedd endel heftige hendelser i det siste som har satt meg ut av spill. Selv om jeg har hatt en innstilling om at dette ikke skal få ødlegge for meg, så er det nettopp det det gjør. Veldig kjedelig da det går utover skolearbeid (klarer ikke å konsentrere meg) jobbsøking og div. Jeg har ikke lyst å fortelle konkret hva som har skjedd, jeg orker rett og slett ikke. det jeg lurer på er, om det finnes noen der ute som har opplevd noe lignende (altså bli satt litt ut av spill, når det passer dårligst pg skole e.l), og hvordan få kreftene og konsentrasjonen tilbake sånn veldig kjapt. Påforhånd, tusen takk.. Anonymkode: 48e8a...206 Ditto. Men arbeid, skole og sånne ting som de fleste gjør er ikke like vanlig lenger virker det som. Vanlige ting vi alle har har nå plutselig blitt uvanlig. Det er jeg også, men når noen bokstavelig talt ødelegger for at man skal jobbe, eller lignende så er det ikke sånn at man kan fysisk dytte folk unna vei for å komme seg til jobb, eller et noe annet. Alle er klar over at det finnes reelle ting i livet som stopper arbeid, skole eller andre ting - men hvis det ikke er tilfellet, hva og hvem er det som gjør det da? Påfallende at det må skje da det ikke passer. Da er det åpenbart i fra en situasjon eller i fra noen som har litt kjennskap til deg i allefall. Lykke til. Det ordner seg nok.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 5 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Ditto. Men arbeid, skole og sånne ting som de fleste gjør er ikke like vanlig lenger virker det som. Vanlige ting vi alle har har nå plutselig blitt uvanlig. Det er jeg også, men når noen bokstavelig talt ødelegger for at man skal jobbe, eller lignende så er det ikke sånn at man kan fysisk dytte folk unna vei for å komme seg til jobb, eller et noe annet. Alle er klar over at det finnes reelle ting i livet som stopper arbeid, skole eller andre ting - men hvis det ikke er tilfellet, hva og hvem er det som gjør det da? Påfallende at det må skje da det ikke passer. Da er det åpenbart i fra en situasjon eller i fra noen som har litt kjennskap til deg i allefall. Lykke til. Det ordner seg nok. Jeg henger ikke helt med her, må jeg ærlig innrømme, men takk likevell. Hvis det er slik at du er i en lignende situasjon selv, hvis jeg forstår deg riktig? Så håper jeg det ordner seg for deg også T.s Anonymkode: 48e8a...206
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Les denne! http://www.huffingtonpost.com/russell-bishop/how-you-frame-the-problem_b_602404.html Anonymkode: 48e99...44c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Å bli sint pleier hjelpe meg. Anonymkode: bc4ea...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå