AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Noen som vet hvilken buss eller hvor jeg skal gå på for å komme meg til Bergen Legevakt som ligger i Solheimsviken? Tenkte fra sentrum. Anonymkode: 8cb8b...0f1
boblevann Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 (endret) Du kan ta buss nr. 12 eller 13 å gå av på Florida, da er det bare en kort spasertur til legevakten. Buss 12 går både fra Festplassen og Bystasjonen perrong B.vet ikke hvor 13 går fra. Sjekk skyss sin app. Ellers kan du ta bybanen til Danmarksplass. Da går du bort til Årstad vgs (like ved siden av) og gjennom undergangen der sånn at du kommer på rett side jeg syns det er enklere og ta bussen. Endret 15. oktober 2016 av boblevann
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 4 timer siden, boblevann skrev: Du kan ta buss nr. 12 eller 13 å gå av på Florida, da er det bare en kort spasertur til legevakten. Buss 12 går både fra Festplassen og Bystasjonen perrong B.vet ikke hvor 13 går fra. Sjekk skyss sin app. Ellers kan du ta bybanen til Danmarksplass. Da går du bort til Årstad vgs (like ved siden av) og gjennom undergangen der sånn at du kommer på rett side jeg syns det er enklere og ta bussen. Er det ikke slik at man må ta bybanen fra sentrum til Danmarksplass? Vet at bussen som jeg tar fra sentrum og til Osøyro, har første stopp ved Elveneset. Du kan f eks ikke gå av bussen på Nesttun/Danmarksplass m.m Anonymkode: a06e0...ee9
boblevann Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke slik at man må ta bybanen fra sentrum til Danmarksplass? Vet at bussen som jeg tar fra sentrum og til Osøyro, har første stopp ved Elveneset. Du kan f eks ikke gå av bussen på Nesttun/Danmarksplass m.m Anonymkode: a06e0...ee9 Bybanen kan du gå av når du vil. Du kan ta Bybanen fra sentrum til Nonneseter (jernbanen) f.eks. Samme med de to bussene jeg nevnte. Det er vel som regel på lengre turer (som f.eks. Os) du må sitte på et stykke før du får gå av.
boblevann Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke slik at man må ta bybanen fra sentrum til Danmarksplass? Vet at bussen som jeg tar fra sentrum og til Osøyro, har første stopp ved Elveneset. Du kan f eks ikke gå av bussen på Nesttun/Danmarksplass m.m Anonymkode: a06e0...ee9 Bybanen kan du gå av når du vil. Du kan ta Bybanen fra sentrum til Nonneseter (jernbanen) f.eks. Samme med de to bussene jeg nevnte. Det er vel som regel på lengre turer (som f.eks. Os) du må sitte på et stykke før du får gå av.
FrkSunshine Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Har legevakten flyttet? Tidligere var den nærmest Nygård-stoppet til bybanen. 😊 Men det er flere år siden jeg har bodd i Bergen...
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Bybanen til Danmarksplass. Anonymkode: 33dfb...b4c
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, FrkSunshine skrev: Har legevakten flyttet? Tidligere var den nærmest Nygård-stoppet til bybanen. 😊 Men det er flere år siden jeg har bodd i Bergen... Den ligger på Danmarksplass nå
FrkSunshine Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Den ligger på Danmarksplass nå Ok 😉 Greit å vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå