Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) TAKK Endret 19. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finngirl Skrevet 15. oktober 2016 #2 Del Skrevet 15. oktober 2016 Så vakker. Det gjør vondt å miste dyrene sine. Høre ut som du ga henne et lykkelig liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #3 Del Skrevet 15. oktober 2016 (endret) På 15.10.2016 den 11.02, Finngirl skrev: Så vakker. Det gjør vondt å miste dyrene sine. Høre ut som du ga henne et lykkelig liv Ja denne typen hund er jo trekkhund. Var ute på lange sykkelturer på trekk om sommeren, og ski eller på føttene på vinteren. Ungene elsket henne, og hun likte ungene. Aldri noen problemer. Som en ulv så var hun veldig sky til ukjente. det reddet henne vel fra å bli stjålet 2 ganger. Endret 16. oktober 2016 av Naturbarn1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 7 timer siden, Naturbarn1 skrev: Takk for at du kan behandle meg med respekt. TAKK for at du ikke prøvde og forandre meg. Nå er denne vennen min død. Og hun var en Husky tispe blanding av Siberian og Alaska Husky, som ble bare 5 år. Og den var en av mine aller beste venner. Hadde mange flotte turer. Vi ble kjente med andre hunder og eiere. Har kontakt med dem den dag i dag. Vennskap kan bygges på gjensidig tillit. Nå har jeg ingen hund. Går turer i marka, møter andre mennesker blir kjent. Funnet nye fantastiske mennesker som respekterer meg slik jeg er. Godt at det finnes gode mennesker der ute. Og dyr, som kommer og hilser på hver gang vi møtes. Så heldig du er. Jeg har nesten bare opplevd folk og familie som skal gi meg nye meninger, forandre på hvordan man ser ut hva man spiser og når man driter. Anonymkode: d0481...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturbarn1 Skrevet 15. oktober 2016 #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så heldig du er. Jeg har nesten bare opplevd folk og familie som skal gi meg nye meninger, forandre på hvordan man ser ut hva man spiser og når man driter. Anonymkode: d0481...00d Ja det finnes mye der ute som går meg hus forbi. Eller jeg bruker ikke energi på Drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 16. oktober 2016 #6 Del Skrevet 16. oktober 2016 Takknemlighet er en fin egenskap å ha, burde vært flere slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmander Skrevet 16. oktober 2016 #7 Del Skrevet 16. oktober 2016 Såå flott hund! :D Veldig leit å miste hunder, deres ubetinget kjærlighet er bare noe for seg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå