AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 Vi har time for utrening på sykehuset i februar. Jeg blir 37 år samme måned. Jeg fikk time før det var gått et år pga alderen min, men jeg har skjønnt det kan ta lang tid fra første time på sykehuset. Blir man priotert litt fortere når man er såpass "gammel"? Eventuelt har det noe å si at jeg har barn fra før? Mannen min har ikke barn fra før. Vi har begge hatt en enkel utredning hos privatklinikk og fikk beskjed om at alt såg normalt ut. Jeg stresser med tanken på at tiden går fra oss pga min alder. Anonymkode: c7fa3...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Del Skrevet 15. oktober 2016 Du får nok flere svar om du skriver utredning i steden for utrening i overskriften Anonymkode: 17483...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Del Skrevet 15. oktober 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får nok flere svar om du skriver utredning i steden for utrening i overskriften Anonymkode: 17483...cd3 Går ikke an å redigere skrivefeil når man er AB! Anonymkode: c7fa3...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Går ikke an å redigere skrivefeil når man er AB! Anonymkode: c7fa3...c61 Men du kan lage et nytt emne Anonymkode: 17483...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ikke an å redigere skrivefeil når man er AB! Anonymkode: c7fa3...c61 Ps Jeg sa fra om det for å hjelpe Anonymkode: 17483...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg trodde tråden handlet om noen som var utrent Anonymkode: b8a13...55f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå