Gå til innhold

Mest sexy mannlig skuespiller gjennom tidene

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble litt feil i stad, kan ikke helt å legge ut linker, men jeg prøver igjen..Glemte nemlig denne snacksy mannen... www.gaywired.com/scene/images/fabrizio_filippo007.jpg

Får ikke til å linke...

men uansett Fab Filippo er het..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Brando var tøff utapå, men jeg tror han var en bløtskog inni. Denzel er pur stål 8)

Pøh - Marlon Brando var ikke BLØT inni. Kanskje mørk, sånn som David Lynch-filmer alltid er mørke selv i idylliske øyeblikk. Men ingen grining før han så seg i speilet på seksti-årsdagen.

Denzel Washington er helt klart sexy, men kanskje litt kjedelig...? Det er jo problemet til altfor stødige karer;)

Bernal er dog en fløtepus - men mindre enn han ser ut til, tror jeg. Ingen andre som har sett han...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han så bare gammel og sliten ut... (Sean Bean altså)

Neeeeida! Mannen er jo 45 (tror jeg), og da må det jo vises at han har levd. Neitakk til ansiktsløft og butox, sier nå jeg! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Skikkelig vanskelig spørsmål, som krever et seriøst svar :sikle:

Dersom jeg får lov til å klippe og lime litt i utvalg "Mannlige skuespillere" så blir svaret:

Humphrey Bogart sitt ansikt på Mel Gibson sin kropp, ispedd en god dose Hugh Grant sjarm, og Robert Redfords sindige alvor. Stemmen til fantasien skal uten tvil tilhøre Alan Rickman!

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blair Underwood siden jeg "oppdaget" han i Lov og rett i LA.

Enig med deg, oppdaget også han når han var med i Lov og rett i LA :ler: ble gledelig overrasket når jeg så han i noen episoder av Sex and the city :sjarmor:

Ellers så må jeg si at om jeg kun kunne nevne en, da måtte det bli George Clooney!! fy han er kjekk han :kul::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...