AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Del Skrevet 15. oktober 2016 Hei. Vi har plutselig fått en uventet frihet sammen som familie og har tenkt å tilbringe den i Stockholm. Vår datter på 4 år har aldri flydd før-så dette blir jomfruturen. Det er heldigvis ikke så lang flytur-men har dere noen gode tips for at det skal bli en positiv opplevelse for henne? Anonymkode: 7e4d7...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingunnk Skrevet 15. oktober 2016 #2 Del Skrevet 15. oktober 2016 Le henne "fyke litt rundt på flyplassen" da blir det lettere å sitte litt stille i flysete når dere kommer inn i flyet. La henne ha med sin egen lille trillekoffert. Det er som regel veldig stas. Noen regnesaker og småting hun Jan styre med på flyet. Snakk om reisen på forhånd, og gjør det til noe spennende hun gleder deg til :-) Dette er jo en veldig kort flytur. Null problem ! Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. oktober 2016 #3 Del Skrevet 15. oktober 2016 Ha gjerne noe hun kan tygge på, som F.eks. tyggis når flyet letter og la der. Om ikke, sjekk om hun skjønner konseptet med å utligne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pika Skrevet 15. oktober 2016 #4 Del Skrevet 15. oktober 2016 Tyggis, tegnesaker, et par leker/bok, noe å drikke(vannflaske f.eks), gjerne noe å spise (litt kjeks, brødskive, frukt e.l.), ipad (e.l.) om dere har det og hun pleier å se på/bruke den. Som andre nevner her, snakke med henne på forhånd og forberede henne på hva som kommer til å skje (sikkerhetskontroll, mange mennesker på flyplassen, trangt fly, bråk) - veldig lurt om dere har god tid så ikke dere må stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Del Skrevet 15. oktober 2016 tyggegummi!! En ekstra-tyggegummi du vet at hun liker. Dette hjalp meg veldig mye, fikk så vondt i ørene at jeg blir redd for å tenke på hva som hadde skjedd om jeg ikke hadde hatt det. Kjøp vannflaske inne på flyplassen. Det får du jo ikke tatt med gjennom sikkerhetskontrollen... Noe å drive med, ipad eller noe. Husk å la henne tygge så mye hun vil. Jeg brukte nesten en hel pakke på en flytur på 1t og 40 min. Jeg tok jomfruturen som 26 åring. Bortsett fra fødsel, har jeg aldri hatt så vondt før. Jeg følte hodet skulle sprenge pga jeg var tett i ørene, og tyggisen hjalp helt utrolig. Jeg har fortsatt problemer med hørselen, og ørene tetter seg og gjør vondt av de minste dalinger (altså om jeg har vært høyt i fjellet og skal ned igjen med bil)... Det tok 10 min etter landing før jeg hørte noe som helst, og jeg hadde helt panikk for turen hjem, men det var ikke såå ille på hjemveien, men hadde enda mer tyggis enn jeg kom med. Anonymkode: cd453...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå