Gå til innhold

Nybegynnerspill(?) for noen som er dårlig på gaming

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anbefalinger/forslag? Spiller lite, annet enn Sims, Fallout Shelter og klassiske N64 spill innimellom. Så vidt prøvd mer avanserte spill, men blir fort lei når jeg ikke får til ting etter type 10 forsøk (drepe monster/skurker osv.). Uansett plattform, planlegger å kjøpe. Lyst til å prøve noe med realistisk grafikk, men vurderer alle forslag.

Anonymkode: f73e1...91c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minecraft! :) Der bestemmer du vanskelighetsgrad selv, du bestemmer målet i spillet selv, og du kan bruke forskjellige skins, som forandrer utseendet til karakteren din, og forskjellige texture packs, som forandrer utseendet til spillet ditt og kan få det til å se mer realistisk ut. Du kan også laste ned mods, som forandrer hvordan spill-mekanikken fungerer. Flere monstre, søte kjæledyr, pokemon, zombie apokalypse, baking/matlaging... Det finnes mods som gjør det aller meste der ute, bare du googler det.

Hvis du ønsker noe mer realistisk, går ut ifra at du mener grafikken, har jeg virkelig lyst til å anbefale Skyrim eller de andre spillene i serien. Fallout, minus "Shelter" er også å anbefale. Tror man blir fortalt hvordan man gjør det meste, iallefall den første gangen. "Trykk X for å gjøre dette". Også mener jeg å huske at man kan velge vanskelighetsgrad selv, men husker ikke 100%.

Hvis du liker zombier burde du virkelig prøve The Walking Dead fra Telltale Games. Litt "realistisk" og virkelig sterk historie som griper tak i deg og knuser hjertet i hånda si. Absolutt å anbefale. Life Is Strange er et spill som ligner med masse historie og viktige valg man må ta, men uten zombier. Google spillene hvis du er interessert. Hvis du liker Game of Thrones har også Telltale Games et spill med historie fra den serien.

Er forøvrig enig med Doge. GTA er et veldig bra spill som jeg også anbefaler.

• Liker 1
Skrevet

Toontown rewritten

Anonymkode: 60e3b...1a4

Skrevet

Skyrim på enkleste vanskelighetsgrad! Det er såpass spennende at du fort blir dratt inn i historien, og du får en forholdsvis myk start med enkle motstandere og lettforståelige tutorials.
For ikke å snakke om at det at du er mye ute og springer på oppdagelsesferd gjør at du får jobbet inn WASD-navigeringen relativt fort. (Selv var jeg totalt udugelig på first person shooter-spill - bare rotet meg inn i hjørner og satte meg fast - helt til jeg begynte å spille Morrowind (også i Elder Scrolls-serien) og ble vant til å styre karakteren min uten for mye stress :P)
Når du blir komfortabel med spillingen kan du sette opp vanskelighetsgraden :)

Skrevet (endret)
22 timer siden, Anoia skrev:

Skyrim på enkleste vanskelighetsgrad! Det er såpass spennende at du fort blir dratt inn i historien, og du får en forholdsvis myk start med enkle motstandere og lettforståelige tutorials.
For ikke å snakke om at det at du er mye ute og springer på oppdagelsesferd gjør at du får jobbet inn WASD-navigeringen relativt fort. (Selv var jeg totalt udugelig på first person shooter-spill - bare rotet meg inn i hjørner og satte meg fast - helt til jeg begynte å spille Morrowind (også i Elder Scrolls-serien) og ble vant til å styre karakteren min uten for mye stress :P)
Når du blir komfortabel med spillingen kan du sette opp vanskelighetsgraden :)

Støtter innlegget. :) Skyrim er meget bra personlig ment. Forutsetter allikevel at TS har sansen for fantasy. :)

Da du spiller Fallout Shelter, så er Fallout 4 også spennende. Er jo en postapokalyptisk verden etter atombomben har ødelagt blant annet USA. Noe futuristisk sett fra vår tid med laservåpen blant annet, og mutanter. Laget av samme firma(Bethesda Softworks) som The Elder Scrolls: Skyrim.

Redigert: La til informasjon om Fallout 4

Endret av Den mystiske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...