Gå til innhold

Narsissistisk far med psykopatiske tendenser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har vokst opp med en slik far, hvordan påvirket dette deg? Hadde du samvær eller bodde du fast og har dere kontakt i dag? I hvilken alder merket du at noe var galt med han?

Kan svare dere som hadde en mor som var ute av vater og, sier far for det er min situasjon. :) 

Anonymkode: 4bb31...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vokste opp med en alkoholisert far med bipolar 1, umedisinert for det. Jeg husker ikke når jeg merket noe, det blir jo liksom normalen da, jeg kjente ikke til noe annet. Han var voldelig mot mamma og av og til meg, ikke mine søsken, de er en del yngre enn meg. Han var alltid ærlig med meg at han var sånn pga at han var syk osv. Det høres kanskje rart ut, men tror det gjorde det litt lettere for meg å vite det. I sine depressive perioder hadde han selvmordsforsøk, gikk ned i vekt og var innlagt mange ganger. I sine maniske perioder, kjøpte han ting til meg for sikkert å bøte på skadene, trente og var faen til kar. De ble skilt når jeg var 12, og jeg var hos han annenhver helg, men det var stortsett drikking og damer der. Mamma var nedkjørt og deppa, men alltid snill mot oss.

Etterhvert fikk min far hjelp, diagnose og medisiner. Vi har et godt forhold, og det han forsømte i min barndom, tar han igjen med barnebarna😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...