Gå til innhold

Er man vid hvis man ikke føler noe i alle stillinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg har sex kjenner jeg bare noe når jeg blir tatt i doggy eller i misjonær med føttene på skuldrene til gutten. Har jeg sex i vanlig misjonær føler jeg ingen ting i skjeden. Betyr dette at jeg er vid? Vil gutten kjenne at det er trangere i doggy og med føttene på skuldrene hans i og med at jeg føler mer da? Kanskje han gjør det og? Tror egentlig ikke jeg er så veldig vid, men begynner å lure når jeg føler så forskjellig etter hvilken stilling det er.

Anonymkode: 7f763...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke helt å tro på at jenter bekymrer seg over dette. Om du ikke kjenner han, så har han liten kuk. Hvorfor bekymre seg over hva en fyr med liten kuk føler? Det er bare å finne seg en mann med en bedre kuk så er problemet løst

Anonymkode: 8669a...6b3

• Liker 1
Skrevet

Ikke sikkert du er vid. Kan hende du har emosjonelle blokkeringer på sex. Når jeg leser det du skriver, er det noe i meg som undrer om du føler deg virkelig trygg i senga. En ting er å åpne deg for mannens penetrerning. en annen ting er å ta imot. Ønske pikken velkommen. Omfavne den med vulvaen din. Kjennes det trygt ut? For mange kvinner handler det om en underbevisst frykt for å bli såret, evt. at mannen skal stikke av etter å ha hatt sex, fordi maneg kvinner har opplevd slike situasjoner. 

Skrevet

Dette har ikke noe med usikkerhet å gjøre, jeg bare lurer på om menn vil kjenne stor forskjell på de forskjellige stillingene siden jeg gjør det, og om det kan kjennes ut som at jeg er vid for de da. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ikke noe med usikkerhet å gjøre, jeg bare lurer på om menn vil kjenne stor forskjell på de forskjellige stillingene siden jeg gjør det, og om det kan kjennes ut som at jeg er vid for de da. 

Du vet hvordan kvinner til evinnelighet må mase på menn om at alle kvinner er forskjellige, hva akkurat den kvinnen du er sammen med føler må du spørre henne om?

Vel, gjett hva? Det samme gjelder den andre veien. Du må spørre han om han føler noe. Noen er mer følsomme i penis enn andre, noen har større penis enn andre, noen bryr seg ikke hva de føler, de bare kjører på til de spruter. 

Spør han!

Anonymkode: ea194...c84

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke helt å tro på at jenter bekymrer seg over dette. Om du ikke kjenner han, så har han liten kuk. Hvorfor bekymre seg over hva en fyr med liten kuk føler? Det er bare å finne seg en mann med en bedre kuk så er problemet løst

Anonymkode: 8669a...6b3

Så enkelt er det ikke lille venn...Hos meg så kjenner dama den nesten ikke i misjonær, men dersom jeg legger beina hennes på skuldrene kjenner hun den altfor mye og får vondt øverst i magen. Kvinner er ikke skapt likt...

Anonymkode: 3bcf2...5b5

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enkelt er det ikke lille venn...Hos meg så kjenner dama den nesten ikke i misjonær, men dersom jeg legger beina hennes på skuldrene kjenner hun den altfor mye og får vondt øverst i magen. Kvinner er ikke skapt likt...

Anonymkode: 3bcf2...5b5

Kjenner du noe i misjonær da? Eller merker du at hun kjennes videre ut i den stillingen?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det som deg, og jeg har hatt sex med en mann med stor pikk. Kanskje du ikke er trygg på han? Det føles mye bedre, om du er trygg på han og vet han liker deg for den du er.

Anonymkode: 19c70...a17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...