AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Hei! Jeg har møtt en fyr to ganger nå, etter å ha snakket litt på tinder. Snusing har aldri blitt et tema, og jeg har valgt å ikke ta frem snusboksen de gangene vi har vært sammen. Delvis fordi jeg selv ikke synes det er veldig attraktiv at jeg snuser, delvis fordi det er en vane jeg ikke akkurat er stolt av og delvis fordi jeg respekterer at andre synes snus er ekkelt, særlig om man skal kysse o.l. etterpå. Jeg har forøvrig heller ikke følt noe behov for det egentlig, har ikke hatt noe sug selvom vi har vært sammen 5-6 timer begge gangene. Det ligger an til at vi skal møtes mer, og nå begynner jeg på en måte å tenke at jeg "lyver" for han ved å ikke fortelle at jeg snuser? Jeg synes nesten det blir vanskeligere og vanskeligere å bare plutselig skulle si det når vi har vært sammen såpass "mye" og jeg på en måte har holdt det skjult. Egentlig helt tullete situasjon, jeg skammer meg jo ikke så mye over det at jeg ikke bare kunne sagt det med en gang. Selv om han ikke (jeg tror i hvertfall ikke) snuser, tar jeg ikke han for å være en type som mener det er dealbreaker heller. Vet ikke om det er mulig å forstå hva jeg mener her, jeg, men hva tenker dere? Er det dårlig gjort å holde det "skjult" for han? Eller gjør jeg det til et større problem enn det er? Anonymkode: b08db...6a3
FruHudson Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Ta deg en snus neste gang dere er sammen. Ikke gjør en stor sak av det. Liker han det ikke, så liker han det ikke.
The Kitten Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Det er jo ikke som om han har spurt deg og du har sagt du ikke snuser. Det har ikke kommet opp og du har ikke hatt behov for å snuse når du har vært med ham. Du har ikke løyet og du har ikke lurt ham. Kommenterer han det hvis han ser deg snuse, så sier du bare "ja, jeg snuser av og til."
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg datet en lege som jeg holdt snusen hemmelig for i åtte måneder. Eneste problemet var at jeg ikke fikk sove om nettene når jeg var hos han på grunn av abstinenser. Anonymkode: 012d1...d60
Gjest made4u Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Hadde jeg skulle på date, ja da hadde jeg møtt dama med en snus under leppa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå