AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Hellu Jeg skal ned ca 20 kg og befinner meg i midten av 30 åra. Men jeg er stygt redd for at ansiktshuden spesielt kommer til å forandre seg etter en så stor vektnedgang, noe jeg synes er kjedelig. Hva er dere som har gått ned en del i 30 årenes erfaring med dette? Fikk dere mer synlige linjer og ujevn hud? Anonymkode: d8634...f9a
Gjest made4u Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Du trenger ikke å bekymre deg, er dem som går ned mye mer enn det selv i eldre alder, det vil utelukkende påvirke deg positivt og ansiktshuden er det siste du burde bekymre deg for, er dog verre med huden andre steder på kroppen men ikke når det bare er 20 kilo som for din del.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Det går nok greit. Gikk ned 35 kg selv i slutten av 30-åra. Huden på kroppen hadde litt problemer med å trekke seg tilbake, men fordi jeg gikk ned sakte (brukte 1 år) så gikk det seg veldig greit til. Anonymkode: 5e290...034
Smørblomst82 Skrevet 18. oktober 2016 #4 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg er i samme alder. Skal helst ned 30-35 kg og er redd for å få masse overflødig hud... Men hvis man gjør det så kan vel dette opereres bort/strammes opp håper jeg Men jeg tenker at man må bruke litt tid og ikke glemme å trene en del styrke slik at muskler fyller ut. Er derfor jeg må bli flinkere til å måle meg og ikke fokusere så mye på vekten..
Vivianna Skrevet 18. oktober 2016 #5 Skrevet 18. oktober 2016 (endret) Nå er jeg et år yngre, men har også gått ned dobbelt så mye (43 kilo). Huden i ansiktet er helt perfekt! Ingen problemer. Merker at jeg har et par ekstra linjer ved munnen enn tidligere, men tar heller til takke med de istedenfor de ekstra dobbelthakene jeg hadde før Endret 18. oktober 2016 av Vivianna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå