AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 jente 29 år her og som tittelen tilsier, er jeg seriøst redd for å forbli evig singel og alene og at jeg ikke kommer til å møte noen der det virkelig er klaff. Har nok kanskje vært litt opptatt av spenningen før og latt bra fyrer gå, som jeg angrer på nå, men føler jeg har vært bevisst på dette det siste året og ikke forkastet folk fordi det ikke er super-kjemi i starten eller sterkt tilstrekning. Men, nå har jeg datet en del fyrer gjennom tinder og happn siste 1/2 året uten å møte noen. Har vel vært på datern med 5-6 fyrer og gitt alle en sjanse (har også datet to til som dumpet meg). I går hadde jeg enda en "mislykket" date - det var hyggelig og han var en bra fyr virket det som, men jeg var ganske mye høyere enn han (er 177 cm høy) og det var tydelig at dette gjorde han ubekvem, som jeg kan forstå. De fleste vennene mine er i forhold og blir mer og mer etablert, og jeg føler meg mer og mer alene og ensom som singel. Noen tips til meg? bør jeg teste mer seriøse dating-sider? Anonymkode: c8ced...c00 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Å være singel, er vel ikke så veldig ille? Anonymkode: 77973...4e6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 ts her! jeg liker singellivet, men siden jeg jobber i et yrke der det er utelukkende kvinner på arbeidsplassen og ikke er mye på byen osv, så stresser det meg ved tanken på at jeg blir evig singel og ikke møter noen i det hele tatt, og blir 40, singel og alene når alle har familie etc... Anonymkode: c8ced...c00
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ts her! jeg liker singellivet, men siden jeg jobber i et yrke der det er utelukkende kvinner på arbeidsplassen og ikke er mye på byen osv, så stresser det meg ved tanken på at jeg blir evig singel og ikke møter noen i det hele tatt, og blir 40, singel og alene når alle har familie etc... Anonymkode: c8ced...c00 Jeg er 40 og singel, og har likevel et fabelaktig liv. Stress ned og ikke tenk så mye på det du ikke har, da risikerer du å gå glipp av en hel masse.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 men hva tenker du da rundt dette med barn, en å dele livet med osv? beundrer innstillingen din! Anonymkode: c8ced...c00
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 6 minutter siden, canacas skrev: Jeg er 40 og singel, og har likevel et fabelaktig liv. Stress ned og ikke tenk så mye på det du ikke har, da risikerer du å gå glipp av en hel masse. Det er jo veldig trendy å ikke ville ha barn for tiden, men det er jo ikke sånn for alle. Noen vil jo faktisk ha barn og mann og det livet. Jeg er selv 29 og i samme situasjon som TS. Det klaffer aldri. Enten vil ikke han mer, eller så vil ikke jeg mer. Blir sprø, at det skal være sååå vanskelig. Anonymkode: 6c938...c39 9
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: men hva tenker du da rundt dette med barn, en å dele livet med osv? beundrer innstillingen din! Anonymkode: c8ced...c00 Mener du meg? Jeg har aldri ønsket meg barn, og har ikke tenkt til å få det nå heller. Jeg ønsker ikke nødvendigvis en samboer eller ektefelle heller, tar det litt som det kommer. Livet trenger ikke være slik, at alle skal ha det samme eller ønske det samme. Det vikigste er å leve slik man føler er rett for en selv. Fokuserer man for mye på alle andre og hva de har/ikke har, så vil man jo nødvendigvis føle seg utenfor og annerledes. Men jeg vil heller være alene livet ut, enn å presse meg selv til å leve et liv jeg aldri har ønsket meg. Derfor har jeg også gjort ting jeg ønsker, fremfor hva som er forventet av meg (ja, mine foreldre maser utrolig nok fortsatt på at jeg skal få barn).
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 Stress ned. Alderen du er i nå er faktisk den ideelle til å begynne å lete etter den rette. Du er voksen nok til at du er blitt formet til personen du kommer til å være og kan ta rasjonelle valg, men du har fortsatt tid på deg uten at det haster veldig med barn. Rent statistisk er det i denne alderen dine sjanser for å finne den rette er best. Skilsmisseraten er høyest for de som fant hverandre tidlig OG for de som drøyer det så lenge at de har litt bagasje og kanskje ikke er så fleksible. Du er ikke sent ute - det er nå du kan begynne å kikke. Jeg vet det krever litt styrke, men ikke fortvil over alle bildene på Facebook av par som stirrer romantisk på hverandre. Du vet aldri hva som foregår bak lukkede dører og du vet aldri hvor de ender opp. Og det er faktisk en motsatt korrelasjon mellom stabilitet som par og skryting på sosialt media - verdt å tenke over. Anonymkode: 3b306...afd 10
Gjest canacas Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo veldig trendy å ikke ville ha barn for tiden, men det er jo ikke sånn for alle. Noen vil jo faktisk ha barn og mann og det livet. Jeg er selv 29 og i samme situasjon som TS. Det klaffer aldri. Enten vil ikke han mer, eller så vil ikke jeg mer. Blir sprø, at det skal være sååå vanskelig. Anonymkode: 6c938...c39 Trendy eller ei, det viktigste er jo å finne ut hva man vil selv. Det er derimot litt mer akseptert at man ikke vil ha A4 livet, slik det er forventet av en (dog litt stigma er det fortsatt) Lett blir det uansett ikke, for noen. Livet ER vanskelig, men ikke gjør det enda verre. Jeg tror dere gjør lurt i å ta det litt med ro, ikke stress for mye med det. Dere er ikke 30 engang, og tror dere har dårlig tid.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stress ned. Alderen du er i nå er faktisk den ideelle til å begynne å lete etter den rette. Du er voksen nok til at du er blitt formet til personen du kommer til å være og kan ta rasjonelle valg, men du har fortsatt tid på deg uten at det haster veldig med barn. Rent statistisk er det i denne alderen dine sjanser for å finne den rette er best. Skilsmisseraten er høyest for de som fant hverandre tidlig OG for de som drøyer det så lenge at de har litt bagasje og kanskje ikke er så fleksible. Du er ikke sent ute - det er nå du kan begynne å kikke. Jeg vet det krever litt styrke, men ikke fortvil over alle bildene på Facebook av par som stirrer romantisk på hverandre. Du vet aldri hva som foregår bak lukkede dører og du vet aldri hvor de ender opp. Og det er faktisk en motsatt korrelasjon mellom stabilitet som par og skryting på sosialt media - verdt å tenke over. Anonymkode: 3b306...afd Støtter denne! Det er bra du dater noen de ikke klaffer med nå, for da er du nærmere å finne en du passer sammen med. Jeg har et par venninner som giftet seg da de var rundt 25, og dessverre har jeg liten tro på at det vil holde. Ingen av de jeg har vært sammen med vet jeg var den rette for meg, så nå er jeg glad jeg har muligheten til å finne noen det faktisk kan vare livet ut med. Hvis det er målet. Anonymkode: 15309...d1d
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stress ned. Alderen du er i nå er faktisk den ideelle til å begynne å lete etter den rette. Du er voksen nok til at du er blitt formet til personen du kommer til å være og kan ta rasjonelle valg, men du har fortsatt tid på deg uten at det haster veldig med barn. Rent statistisk er det i denne alderen dine sjanser for å finne den rette er best. Skilsmisseraten er høyest for de som fant hverandre tidlig OG for de som drøyer det så lenge at de har litt bagasje og kanskje ikke er så fleksible. Du er ikke sent ute - det er nå du kan begynne å kikke. Jeg vet det krever litt styrke, men ikke fortvil over alle bildene på Facebook av par som stirrer romantisk på hverandre. Du vet aldri hva som foregår bak lukkede dører og du vet aldri hvor de ender opp. Og det er faktisk en motsatt korrelasjon mellom stabilitet som par og skryting på sosialt media - verdt å tenke over. Anonymkode: 3b306...afd Ts her. Tusen takk for at du skrev dette, hjalp skikkelig jeg skal prøve å stresse ned, men lurer på om man burde droppe tinder og happn osv og heller satse på mer seriøse date-sider? noen tips? Anonymkode: c8ced...c00 5
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Tusen takk for at du skrev dette, hjalp skikkelig jeg skal prøve å stresse ned, men lurer på om man burde droppe tinder og happn osv og heller satse på mer seriøse date-sider? noen tips? Anonymkode: c8ced...c00 Jeg er 26 og er ikke på noen apper eller sider. Liker rett og slett ikke den slags form for dating. Du kan riktignok registrere deg et par steder, men jeg ville da satset på de litt mer genuine. Og bruke det som en backup, ikke hovedkilden. Hvis du er seriøs mht. å finne en partner, må du også gjøre det til en prioritet. Og øke sjansene dine ved å se hvor du tilbringer tiden din - jobb, sosialt, uteliv, hobby etc. Anonymkode: 3b306...afd 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #13 Skrevet 14. oktober 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 26 og er ikke på noen apper eller sider. Liker rett og slett ikke den slags form for dating. Du kan riktignok registrere deg et par steder, men jeg ville da satset på de litt mer genuine. Og bruke det som en backup, ikke hovedkilden. Hvis du er seriøs mht. å finne en partner, må du også gjøre det til en prioritet. Og øke sjansene dine ved å se hvor du tilbringer tiden din - jobb, sosialt, uteliv, hobby etc. Anonymkode: 3b306...afd takk for tips! hvilke sider tenker du er mer genuine/seriøse? og hvordan kan jeg øke sjansene mine mtp hobbyer? driver allerede med ulik trening, men ikke møtt noen der. Byen er jeg ikke så glad i. Felles venner har så langt ikke hatt så mange dates Anonymkode: c8ced...c00
Cronosgjesten Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: ts her! jeg liker singellivet, men siden jeg jobber i et yrke der det er utelukkende kvinner på arbeidsplassen og ikke er mye på byen osv, så stresser det meg ved tanken på at jeg blir evig singel og ikke møter noen i det hele tatt, og blir 40, singel og alene når alle har familie etc... Anonymkode: c8ced...c00 Bli nå 30 først, da 😊 Hvis du er en søt person som ser normal ut (du er ikke spesielt høy, forresten 😄 Jeg er MYE større enn deg) kommer du til å finne en som ikke kan leve uten deg, det er jeg sikker på. Bomber slår ned når du minst venter det.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 14. oktober 2016 #15 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg er mann på 30 år, hadde forsonet meg med at ingen kom til å ha guts til å satse på meg. Men helt ut av det blå så dukket opp en dame som viste sin interesse. Nå har ikke vi kommet langt I forholdet, men om jeg har litt sjanse så har i allefall du det! Slapp av og vær deg selv!
Gjest Carrie_ Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 Hei! Jeg er like gammel som deg og har hatt de samme tankene. Har datet flere, men har ikke klaffet med noen enda. Men det jeg har kommet frem til er at jeg vil roe ned, kutte ut alt av nettdating og heller satse på å møte den rette i real life. Det kan jo skje hvor som helst og jeg vet ikke når. Om det ikke skjer før om noen år gjør ikke noe. Det nytter ikke å stresse etter kjærligheten og tenke "nå MÅ jeg finne noen!", da blir man fort desperat. Mitt tips er: ro ned!
Xcase33 Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: jente 29 år her og som tittelen tilsier, er jeg seriøst redd for å forbli evig singel og alene og at jeg ikke kommer til å møte noen der det virkelig er klaff. Har nok kanskje vært litt opptatt av spenningen før og latt bra fyrer gå, som jeg angrer på nå, men føler jeg har vært bevisst på dette det siste året og ikke forkastet folk fordi det ikke er super-kjemi i starten eller sterkt tilstrekning. Men, nå har jeg datet en del fyrer gjennom tinder og happn siste 1/2 året uten å møte noen. Har vel vært på datern med 5-6 fyrer og gitt alle en sjanse (har også datet to til som dumpet meg). I går hadde jeg enda en "mislykket" date - det var hyggelig og han var en bra fyr virket det som, men jeg var ganske mye høyere enn han (er 177 cm høy) og det var tydelig at dette gjorde han ubekvem, som jeg kan forstå. De fleste vennene mine er i forhold og blir mer og mer etablert, og jeg føler meg mer og mer alene og ensom som singel. Noen tips til meg? bør jeg teste mer seriøse dating-sider? Anonymkode: c8ced...c00 Tja du er kvinne 29år gammel ...du trenger ikke ta noe initiativ for å få dates regner jeg med. Det kommer vel nok av tilbud så er vel bare å ta tiden til hjelp så bør det nok dukke opp en som du kommer til å få klaff med før eller siden. Ser ikke HELT problemet egentlig. Det er rart om noen mannfolk tar initiativ til date og vet på forhånd at de vil ha issue med at de er lavere enn jenta? Jeg kan skjønne at dem ikke er det - jeg vil sjelden ha den problemstillingen men når et kvinnfolk er 2m så har jeg problem med det også. Er singel mann i 30+årene (uten bagasje) jeg opplever at det er svært få single kvinner i min aldersgruppe +\- 5år. Samtidig som det er svært mange mannfolk rundt hvert kvinnemenneske i den gruppen. Så sånn sett så burde det være rimelig å tro at bekymringen din er ganske grunnløs.
Sheherasade Skrevet 14. oktober 2016 #18 Skrevet 14. oktober 2016 Som flere sier her: 29 er ikke så gammelt, så stress ned. Men å diversifere typer dating apper eller nettsteder kan sikkert være lurt. Men ett råd: Ikke være desperat! Både jeg og andre venninner har fått draget og funnet mannen nettopp når vi har sluttet å lete etter "the one" og heller ser på det å møte menn som en hobby, en morsom interessant greie for å møte ulike typer mennesker. Det verste er hvis du utstråler desperasjon og det lyser gjennom at du MÅ finne den rette. 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 Mitt råd er også å stresse ned 😊 Hvorfor må man på død og liv ha mann? Du kan til og med få barn uten mann - vi er i 2016! Om du bor i en liten bygd forstår jeg at det kan være vanskelig å treffe noen - da bør du kanskje vurdere å flytte til en by? Hva med en jobb hvor du kan møte begge kjønn? Fritidsinteresser? Anonymkode: f4338...256 2
lalalamann Skrevet 14. oktober 2016 #20 Skrevet 14. oktober 2016 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jente 29 år her og som tittelen tilsier, er jeg seriøst redd for å forbli evig singel og alene og at jeg ikke kommer til å møte noen der det virkelig er klaff. Har nok kanskje vært litt opptatt av spenningen før og latt bra fyrer gå, som jeg angrer på nå, men føler jeg har vært bevisst på dette det siste året og ikke forkastet folk fordi det ikke er super-kjemi i starten eller sterkt tilstrekning. Men, nå har jeg datet en del fyrer gjennom tinder og happn siste 1/2 året uten å møte noen. Har vel vært på datern med 5-6 fyrer og gitt alle en sjanse (har også datet to til som dumpet meg). I går hadde jeg enda en "mislykket" date - det var hyggelig og han var en bra fyr virket det som, men jeg var ganske mye høyere enn han (er 177 cm høy) og det var tydelig at dette gjorde han ubekvem, som jeg kan forstå. De fleste vennene mine er i forhold og blir mer og mer etablert, og jeg føler meg mer og mer alene og ensom som singel. Noen tips til meg? bør jeg teste mer seriøse dating-sider? Anonymkode: c8ced...c00 Jeg mener ikke å være frekk, men å hjelpe deg: Er du relativt tynn/slank? (Ikke nødvendigvis modell-tynn, men tynn nok til at timeglass-formen er tilstede i en viss grad?) Er du noe selvsikker/viser hvem din unike personlighet er ovenfor menn (på en søt/flørtete måte - ikke en arrogant måte)? Dette er (som du sikkert veit) de 2 viktigste elementene som MÅ være på plass i ei jente for attraktive menn, for at de skal vurdere henne som en potensiell, langvarig partner. (+ feminin energi, men det kommer naturlig for deg hvis du er heteroseksuell og er med en mann som du virkelig er tiltrukket av). Har du disse elementene på plass har du gjort det du kan. Resten går på å forsøke igjen og igjen, frem til du møter de som foretrekker personligheten din. Endret 14. oktober 2016 av lalalamann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå