Ottine Skrevet 21. november 2004 #1 Skrevet 21. november 2004 Har nå sett "The ring" (am.versjon) og "The ring 2" (jap. versjon) Disse filmene var da bare helt... Nå har jeg også skaffet "The ring 0" (jap.versjon) - som da visstnok skal forklare begynnelsen til alt dette forferdelige... Noen som har sett den? Vet ikke om jeg har nerver til dette,jeg! Men jeg synes de er bra, og da! MÅ liksom se...
Mamma1 Skrevet 21. november 2004 #2 Skrevet 21. november 2004 Jeg har bare sett den am.versjonen! Og den var creepy gitt, en av de mest skremmende filmene jeg har sett.. Skal se de to andre også.
Gjest 1111 Skrevet 21. november 2004 #3 Skrevet 21. november 2004 Jeg har bare sett den japanske, men syns ikke den var skummel i det hele tatt. ble skuffet i og med at jeg hadde ventet med noe annet. I ettertid har jeg fått kommentarer på at jeg ligner damen som kommer ut av fjernsynet, om det er bra eller dårlig er jeg ikke helt sikker på..
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2004 #4 Skrevet 21. november 2004 Jeg har bare sett den amerikanske versjonen, og synes den var skikkelig ekkel! Har ikke blitt så skremt av en film siden Roald Dahls Heksene, og da var jeg kanskje 8.
Blomsterenka Skrevet 21. november 2004 #5 Skrevet 21. november 2004 Sett filmen og aldri mer... ble advart mot den på forhånd, men det har ofte motsatt hensikt... men nå hadde jeg endelig kommet over ettervirkningene, så jeg forlater tråden...
Litz Skrevet 21. november 2004 #6 Skrevet 21. november 2004 Så den japanske først og ble utrolig skuffet. Den amerikanske så jeg ett par uker senere og den var enda dårligere etter min smak. Det eneste høydepunktet var den dype basstonen som gikk i bakgrunnen under hele filmen på den japanske originalen. Man satt liksom og ventet på at noe skulle skje hele tiden... også skjedde det absolutt ingenting. :-? Har ikke sett den filmen som omhandler forhistorien, men har ikke hørt så mye positivt om den akkurat.
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #7 Skrevet 22. november 2004 Sett filmen og aldri mer... ble advart mot den på forhånd' date=' men det har ofte motsatt hensikt... men nå hadde jeg endelig kommet over ettervirkningene, så jeg forlater tråden...[/quote'] Signerer på denne jeg jah, å fytti helv.. Så filmen hos kjæresten for noen år siden, på hybelen hans. Godnatt sa han til meg da filmen var ferdig, slo av lyste og snudde seg inn mot veggen for å sove. Jeg lå ytterst i den lille enkeltsengen, og der, 1,5 meter ifra meg, sto TV'en. Etter litt fortvilt klynking som så gradvis gled over til å bli et hysterisk anfall med klyping, fikk jeg overbevist ham at det var HELT umulig for meg å sove der. Ligge ved siden av TV'en etter å ha sett the ring..er du dum, mann. Jeg HATER den filmen!!!!!!!
Arkana Skrevet 22. november 2004 #8 Skrevet 22. november 2004 Jeg har bare sett den amerikanske versjonen. Var litt skummel, men mest ekkel. Var noen gode skvett her og der (da jenta ble funnet i skapet, det ansiktet glemmer man ikke så lett), men kunne gjerne vært mer. Likte slutten godt, liker skrekkfilmer som slutter på en måte som lar hjernen din spinne videre.
Gjest Ninakanin Skrevet 22. november 2004 #9 Skrevet 22. november 2004 Jeg slet med det bildet av hun i skapet på netthinnen i over ett år etterpå... Slet skikkelig når folk kom og skulle leie film på jobben, og jeg måtte TA i coveret... æsjebæsj. arkana: Jeg leste i tre timer dagen etter at jeg pratet med deg Skrev notater også! Leste faktisk litt om locus of control!! Skulle bare si det...
Arkana Skrevet 22. november 2004 #10 Skrevet 22. november 2004 arkana: Jeg leste i tre timer dagen etter at jeg pratet med deg Skrev notater også! Leste faktisk litt om locus of control!! Skulle bare si det... Så bra! Jeg er rent imponert! :-)
Ottine Skrevet 22. november 2004 Forfatter #11 Skrevet 22. november 2004 I ettertid har jeg fått kommentarer på at jeg ligner damen som kommer ut av fjernsynet, om det er bra eller dårlig er jeg ikke helt sikker på.. Skal til "mer krutt" for å skremme deg, altså??? Jeg satt nå der med puta mi halvveis foran ansiktet, jeg...
Hu i Svingen Skrevet 25. november 2004 #12 Skrevet 25. november 2004 Jeg har bare sett den japanske, men syns ikke den var skummel i det hele tatt. ble skuffet i og med at jeg hadde ventet med noe annet. I ettertid har jeg fått kommentarer på at jeg ligner damen som kommer ut av fjernsynet, om det er bra eller dårlig er jeg ikke helt sikker på.. Enig, den var ikke veldig skummel, bortsett fra der hun kommer ut av TV'en! Da skvatt jeg! Og syntes jo storyen var god, men det ble for mye detektivvirksomhet og for lite skummelt... Skal prøve den amerikanske! Om det er bra eller dårlig å likne på henne? Hmmmm...
Blomsterenka Skrevet 25. november 2004 #13 Skrevet 25. november 2004 Jeg ble så skremt at jeg slutta å røyke ute, og begynte å røyke inne i stua igjen...alle askebegrene straks på plass igjen... Scenen som skremte meg var da hun kom gående med håret framfor ansiktet...
Dru Skrevet 25. november 2004 #14 Skrevet 25. november 2004 Jøss. Jeg gjespet meg gjennom den filmen, jeg.
Gjest Starya Skrevet 25. november 2004 #15 Skrevet 25. november 2004 Så den på kino (amerikansk versjon). Alene. Syntes ikke den var så ille, vurderte liketil å gå hjem fra byen i mørket. Så skulle jeg legge meg. Med en tv-skjerm to meter unna trynet. Stas.
Saga Skrevet 25. november 2004 #16 Skrevet 25. november 2004 Dette er den beste filmen siden When A Man Loves A Woman
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2004 #17 Skrevet 25. november 2004 Synes den var nesten hysterisk bra. Liker filmer som får meg til å lette en meter eller to fra sofaen..... Skrekk-filmer er bare så digg......
Saga Skrevet 25. november 2004 #18 Skrevet 25. november 2004 Det var godt med en ordentlig skrekkfilm.. Har ventet lenge. Skrik og slike filmer i den duren har haejet for lenge nå...
Ottine Skrevet 26. november 2004 Forfatter #19 Skrevet 26. november 2004 Har ennå ikke fått sett den tredje og siste filmen! I kveld er jeg alene hjemme, og da skal jeg i all fall IKKE se den
Gjest seroxata Skrevet 30. november 2004 #20 Skrevet 30. november 2004 den amerikanske versjonen sugde, men både 1 og 2 av den japanske satte sine spor i meg! Men de er ingenting mot den japanske "juon"! den var skikkelig ekkel, og satt i meg flere dager etterpå! Jeg så den sammen med en haug folk på slikt "film noir" vi har med Club Lestat her i byen, og jeg turte ikke gå ned trappa etterpå... Det er ikke mange filmer som klarer å skremme meg, men denne gjorde virkelig det! Juon2 igjen, er mye dårliger, den ble jeg ikke redd av i det hele tatt.. skuffende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå