AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Siden jeg opplever at kg ikke akspterer samfunnsaktuelle diskusjoner - tråder blir moderert og forsvinner gjerne i flere døgn, eller slettet. Så jakter jeg på et nytt forum, der en kan diskutere uten at en føler at en må passe på hvert ord en skriver, eller at en må dokumentere hver minste lille setning en skriver. Så,,, noen som har funnet et godt og bra forum som kan minne om kg, slik det var før? Anonymkode: c1fae...4de
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Har du forsøkt VGD eller diskusjon.no? Anonymkode: 66467...da8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Hva er det du har skrevet som blir slettet? Anonymkode: 791cd...c3b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg opplever at kg ikke akspterer samfunnsaktuelle diskusjoner - tråder blir moderert og forsvinner gjerne i flere døgn, eller slettet. Så jakter jeg på et nytt forum, der en kan diskutere uten at en føler at en må passe på hvert ord en skriver, eller at en må dokumentere hver minste lille setning en skriver. Så,,, noen som har funnet et godt og bra forum som kan minne om kg, slik det var før? Anonymkode: c1fae...4de Doktoronline.no er svært bra Anonymkode: f8c51...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå