Gå til innhold

Vanlig å bli kritisert for å være spandabel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt med ei jente ut på fem dater, alle gangene har jeg spandert og hun fikk også en femhundrelapp da hun sa hun var blakk. Hun har selv vært åpen om at hun har dårlig råd og virket som hun har satt pris på det når jeg spanderer. 

På den femte daten kom det frem litt vel mye skjeletter fra skapet om daten min. Hun innrømmet at hun hadde flere inkasso saker og ting var virkerlig ikke på stell. Jeg måtte gå inn i meg selv og tenke på om dette er ei jeg vil involvere meg videre med. Det virket som det var mye som ikke var ryddig. Det endte med at jeg etter denne daten følte at alt ble så feil at jeg valgte å avslutte det. Dette tok hun ikke bra og hun kritiserte meg for å ha prøvd å kjøpe henne. Hun skrev man ikke kunne kjøpe kjærlighet og at jeg absolutt ikke var hennes type. Beskyldningene og spydighetene haglet på over SMS, til slutt måtte jeg bare slutte å svare.

Er dette normalt? At man blir kritisert for å ha spandert? 

Anonymkode: b48e8...d29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun der høres ikke ut til å være i vater. Vær glad du har kuttet henne ut.

Anonymkode: bfde2...007

• Liker 5
Skrevet

Nei det er virkelig ikke normalt.

Og man gir ikke cash til en date. Du burde reagert allerede der.

Anonymkode: 992d1...0a7

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei det er ikke normalt, hun virker ikke helt stabil..

Skrevet

Du avsluttet det, og så sier hun at det var du som prøvde å kjøpe henne? Det var vel hun som var på salg og du valgte å ikke kjøpe... 

Anonymkode: 5d109...99b

• Liker 4
Skrevet

Yikes... Hun er bare bitter fordi du gjorde det slutt. Hvis det er alt hun har å utsette på deg, så er kan du ikke være så ille. ;)

Anonymkode: cdb5c...052

• Liker 2
Skrevet

Hun har masse inkassoproblemer, rotete hode = rotete økonomi

Hun tok gjerne imot penger fra deg uten å kjenne deg noe særlig = ingen integritet

Hun ble sur og sint når hun dumpa deg = barnslig og selvsentrert

Anonymkode: 64461...d77

• Liker 1
Skrevet

Det var sikkert ikke det at du spanderte hun hadde et problem med. Når du avsluttet det så ble hun sikkert sint og dette var måten hun utagerte på.

Anonymkode: 35516...b30

• Liker 1
Skrevet

Bare vær glad for at du avsluttet det før det begynte. 😊

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var sikkert ikke det at du spanderte hun hadde et problem med. Når du avsluttet det så ble hun sikkert sint og dette var måten hun utagerte på.

Anonymkode: 35516...b30

Enig. Det handler ikke om hvorvidt du spanderte eller ikke! Hun ble vel lei seg og skuffet over å bli avvist, og tenkte sikkert ikke helt klart når hun sendte meldingene. Tipper hun er småflau nå. Jeg kan være sånn selv, at jeg reagerer veldig sterkt på å bli avvist; handler ikke nødvendigvis om at man er gal, men om historikken man har rundt avvisning. Så har nok hendt at jeg har sendt avgårde noen pinlige meldinger "in the heat of the moment", som jeg angret på når jeg fikk roet ned litt..😄

Anonymkode: b0b7c...d82

Skrevet

Hun er en gold digger, nå prøver hun å spille fornærmet fordi du sa nok. Det er ikke noe galt med å spandere, så lenge det er til en som virkelig setter pris på det og deg, og vil ikke bare utnytte vennskapet ditt. Vær forsiktig da ellers så kan du ende opp blakk.

Anonymkode: a01cd...d2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...